Gå til innhold

Homofile pedofile eller heterofile pedofile

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er noe jeg sliter litt med å forstå. Pedofile som forgriper seg på barn. Handlingen i seg selv selvsagt, men også det rundt. En del pedofile virker det som bare vil ha gutter, mens mange bare vil ha jenter. Så er det mange som tar alt som er under en viss alder virker det som. Er det slik at man kan være homofil pedofil eller heterofil pedofil? Slik at en heterofil pedofil går for det motsatte kjønn under en viss alder. Og en homofil pedofil går for samme kjønn, og vil også kanskje velge samme kjønn om vedkommende skulle vært i et voksent forhold. Eller er det slik at pedofile tenner på barn visse aldre uavhengig av kjønn? Men man ser jo når man ser på dokumentarer osv at det f.eks er mange menn som kun voldtar små gutter. Hvordan er dette med kjønn hos pedofile

Anonymkode: 5c62c...572

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du kaller homofil pedofil het før pederast.   Og det påstås at det finnes flest slike.  Ellers er det vel slik at pedofile også har kjønnspreferanser.  Hetero,  homo og bi.

Anonymkode: 91fcc...f5d

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det du kaller homofil pedofil het før pederast.   Og det påstås at det finnes flest slike.  Ellers er det vel slik at pedofile også har kjønnspreferanser.  Hetero,  homo og bi.

Anonymkode: 91fcc...f5d

Jeg var bare usikker på om pedofile liker alt av barn eller går etter kjønn på samme måte som andre mennesker. Takk for svar :) 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det slik at man kan være homofil pedofil eller heterofil pedofil?

Ja, man kan vel si det sånn.

Pedofile har ulike smak i barn, akkurat slik voksne har ulike smak i voksne. Vet ikke hvordan jeg skal si det på en mer nøytral måte. Akkurat slik noen voksne liker brunetter, nerder eller idrettspersoner, så har også pedofile ulike smaker når det gjelder personligheter og utseende hos barn...

Dette går vel kanksje under kategorien "ting jeg ikke trengte vite". 

Skrevet
7 minutter siden, magikeren skrev:

Ja, man kan vel si det sånn.

Pedofile har ulike smak i barn, akkurat slik voksne har ulike smak i voksne. Vet ikke hvordan jeg skal si det på en mer nøytral måte. Akkurat slik noen voksne liker brunetter, nerder eller idrettspersoner, så har også pedofile ulike smaker når det gjelder personligheter og utseende hos barn...

Dette går vel kanksje under kategorien "ting jeg ikke trengte vite". 

Takk for oppklarende svar. Det er et mørkt tema.

Skrevet

Men det er vel viktig å anerkjenne at pedofili er høyst eksisterende for å finne flere løsninger mot det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...