Gå til innhold

Billigere internettleverandører enn Telenor ...

Bamselita

Anbefalte innlegg

Finnes det? Uten at jeg vet hvorfor har jeg fått regning derfra på rundt 700,-. Ligger vanligvis på 540,-. Finnes det noen billigere abonnement enn Telenor? Streame en del på nett så bruker jo en del internert 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer an på hvpr du bor. Bor du på et større sted kan du som regel finne andre konkurrenter. Men prisen kommer gjerne an på hvor bra internett du vil ha. 

Men betaler du ikke fastpris per måned? Det er internett i hjemmet du mener, sant?

Anonymkode: c167f...69b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer an på hvpr du bor. Bor du på et større sted kan du som regel finne andre konkurrenter. Men prisen kommer gjerne an på hvor bra internett du vil ha. 

Men betaler du ikke fastpris per måned? Det er internett i hjemmet du mener, sant?

Internett i hjemmet ja. Har hatt fastpris på 538,- men nå har jeg plutselig fått regning på over 680,-. Det står ikke spesifisert på fakturaen hva det gjelder heller 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter produktet du har? Det finnes mange typer, f.eks. ADSL, fiber og kabel-TV.

Anonymkode: 48c7d...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.11.2018 den 12.05, Bamselita skrev:

Finnes det? Uten at jeg vet hvorfor har jeg fått regning derfra på rundt 700,-. Ligger vanligvis på 540,-. Finnes det noen billigere abonnement enn Telenor? Streame en del på nett så bruker jo en del internert 

Hva spør du egentlig om? Internettleverandør er de som leverer fiber, tidligere kabel. 

Bolien bruker du den med wifi eller med mobildata? To ulike ordninger.

Vi kan ikke ha noe annet enn telenor fordi det er for dårlig dekning på mobildata og samtaler, så det må du prøve ut for å se om du kan ha noen andre leverandører. 

Anonymkode: a4e45...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/11/2018 at 3:45 PM, Bamselita said:

Internett i hjemmet ja. Har hatt fastpris på 538,- men nå har jeg plutselig fått regning på over 680,-. Det står ikke spesifisert på fakturaen hva det gjelder heller 

Ring og spør dem. Kanskje det har skjedd en feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.11.2018 den 12.05, Bamselita skrev:

Bytt til Chili mobil. 1000Gb for 399 og du kan koble til alle dine egne dingser. Med 4g+ fra Telia ligger du på 180 mb/s.

Anonymkode: fdc60...385

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...