AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #1 Skrevet 11. november 2018 Jeg er ikke noe flink til å stryke, og synes det er kjedelig. 🙈Særlig skjorter og bluser. Men det må jo til i blant. Bruker dere vanlig strykejern, eller annen metode for å få strøkne klær? 😊 Anonymkode: fda03...e3b
Wonders Skrevet 13. november 2018 #2 Skrevet 13. november 2018 Jeg bruker Phillips dampmaskin. Denne håndholdte er til reiser, og det var slik jeg oppdaget hvor perfekt denne er for mitt behov. https://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/strykejern/GC35120/philips-steam-go-handholdt-toydamper-gc351-20?scid=google_local_campaign7584261704&utm_source=google_local&utm_medium=google_local_campaign&utm_campaign=b2c-loc-google-local-campaign-november-2018&utm_content=all&scid=SEM6284&gclid=CjwKCAiAiarfBRASEiwAw1tYv77_hlRAHLMYKbL9GpWzKMxa_AJl98j1ZWMcLnmdD5j59qz0AbEiCBoCXNgQAvD_BwE
Nerine_ Skrevet 13. november 2018 #3 Skrevet 13. november 2018 2 timer siden, Wonders skrev: Jeg bruker Phillips dampmaskin. Denne håndholdte er til reiser, og det var slik jeg oppdaget hvor perfekt denne er for mitt behov. https://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/strykejern/GC35120/philips-steam-go-handholdt-toydamper-gc351-20?scid=google_local_campaign7584261704&utm_source=google_local&utm_medium=google_local_campaign&utm_campaign=b2c-loc-google-local-campaign-november-2018&utm_content=all&scid=SEM6284&gclid=CjwKCAiAiarfBRASEiwAw1tYv77_hlRAHLMYKbL9GpWzKMxa_AJl98j1ZWMcLnmdD5j59qz0AbEiCBoCXNgQAvD_BwE Gir den like godt resultat som strykejern? Og funker på alt?
Wonders Skrevet 13. november 2018 #4 Skrevet 13. november 2018 2 timer siden, Nerine_ skrev: Gir den like godt resultat som strykejern? Og funker på alt? Funker som varm kniv i smør på det meste, så god at jeg kjøpte den store som står på gulvet. Ikke like godt på olabukser eller på tykke tekstiler. Og bruker den ikke på sengetøy og kjøkkenhåndklær. Da er det bedre med strykejern.
Nerine_ Skrevet 13. november 2018 #5 Skrevet 13. november 2018 29 minutter siden, Wonders skrev: Funker som varm kniv i smør på det meste, så god at jeg kjøpte den store som står på gulvet. Ikke like godt på olabukser eller på tykke tekstiler. Og bruker den ikke på sengetøy og kjøkkenhåndklær. Da er det bedre med strykejern. Sengetøy og håndkler stryker jeg sjeldent😆 men da høres det ut som en kjekk invistering for meg, har masse tøy som bør strykes😊
Wonders Skrevet 13. november 2018 #6 Skrevet 13. november 2018 (endret) 3 timer siden, Nerine_ skrev: Sengetøy og håndkler stryker jeg sjeldent😆 men da høres det ut som en kjekk invistering for meg, har masse tøy som bør strykes😊 Det startet med at jeg så meg lei av å ikke ta med det tøyet jeg ville/trengte på tur/ferie, fordi jeg ikke gadd å dra frem strykebrettet på hotellrommet/lugaren i for eks. Kiel-fergen. Noe tekstil bretter seg fort i en koffert og det er ikke pent på. Og klær er så fine i det man kjøper dem, til og med vanlige t-skjorter er fine. Men de blir aldri de samme som i øyeblikket man kjøpte dem om man ikke stryker/damper dem. Jeg bruker denne kjapt om morgenen omtrent hver dag. Det går like fort som å tørke over kjøkkenbenken for smuler etter man har laget matpakke. Endret 13. november 2018 av Wonders
Nerine_ Skrevet 13. november 2018 #7 Skrevet 13. november 2018 47 minutter siden, Wonders skrev: Det startet med at jeg så meg lei av å ikke ta med det tøyet jeg ville/trengte på tur/ferie, fordi jeg ikke gadd å dra frem strykebrettet på hotellrommet/lugaren i for eks. Kiel-fergen. Noe tekstil bretter seg fort i en koffert og det er ikke pent på. Og klær er så fine i det man kjøper dem, til og med vanlige t-skjorter er fine. Men de blir aldri de samme som i øyeblikket man kjøpte dem om man ikke stryker/damper dem. Jeg bruker denne kjapt om morgenen omtrent hver dag. Det går like fort som å tørke over kjøkkenbenken for smuler etter man har laget matpakke. Den må kjøpes inn skjønner jeg😊
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #8 Skrevet 13. november 2018 Jeg bruker dampstrykejern. Begynner med ermene, så kragen og så resten. Går så greit så. Anonymkode: 44c94...cfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå