AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #1 Skrevet 11. november 2018 Har sett alt frem til nå. Syns det begynte greit, men det blir bare så ekstremt urealistisk og tåpelig nå synes jeg? Hva syns dere? Anonymkode: e022c...625
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #2 Skrevet 11. november 2018 Det er som å se på en togulykke om dagen... Blir helt flau 😓 Sesong 4: Jughead og Betty blir bortført av aliens 🙄🙄 Anonymkode: d91e0...d89 6
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #3 Skrevet 11. november 2018 Det er meningen at serien er urealistisk og overdreven. Det er det som er hele sjarmen med Riverdale. Anonymkode: 99427...934 5
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #4 Skrevet 11. november 2018 Serien tar av etterhvert ja, og den har blitt skikkelig teit, men «må» bare se den ferdig. Anonymkode: eb92b...823 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #5 Skrevet 11. november 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er meningen at serien er urealistisk og overdreven. Det er det som er hele sjarmen med Riverdale. Anonymkode: 99427...934 Serien har aldri hatt noe indikasjon på at det er i et overnaturlig univers. Det har vært overdrevent ja, men aldri overnaturlig. Så plutselig etter to fullførte sesonger har de snudd helt på hodet med tredje sesong. Nå virker det ikke helt som om de aner hva de driver med. Tredje sesong er helt skammelig dårlig. Anonymkode: bff32...8be 2
texas1990 Skrevet 11. november 2018 #6 Skrevet 11. november 2018 Irriterende at de hele tiden MÅ si navnet til hverandre når de snakker sammen. 1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 11. november 2018 #7 Skrevet 11. november 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #8 Skrevet 12. november 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Serien har aldri hatt noe indikasjon på at det er i et overnaturlig univers. Det har vært overdrevent ja, men aldri overnaturlig. Så plutselig etter to fullførte sesonger har de snudd helt på hodet med tredje sesong. Nå virker det ikke helt som om de aner hva de driver med. Tredje sesong er helt skammelig dårlig. Anonymkode: bff32...8be Den du siterer skriver jo ingenting om et overnaturlig univers. En serie kan fint være urealistisk og overdreven selv om det ikke er overnaturlig. Anonymkode: 23aa0...0fc 1
Emmelise Skrevet 12. november 2018 #9 Skrevet 12. november 2018 Jeg vet jeg ikke akkurat er målgruppen for denne serien, men jeg har fulgt litt med på den alikevel. Første sesong var interessant og hadde en "god" historie, litt cringe til tider kanskje, men holdt seg ganske greit. Jeg var faktisk nysgjerrig på hvem morderen var. Og jeg liker krimhistorier. Andre sesong var en togulykke jeg aldri har sett maken til, jeg gruer meg litt til å bruke tid på å se tredje sesong. En ting som virkelig-virkelig-virkelig plager meg er at det er meningen at alle disse skal være tenåringer. Som er så oppsexa at det skulle ikke vært mulig. Det må da være mulig å ha tenåringsdrama (hvorenn teit) uten at hele garderoben består av "kom og ta meg"-klær? 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #11 Skrevet 12. november 2018 5 timer siden, Emmelise skrev: Jeg vet jeg ikke akkurat er målgruppen for denne serien, men jeg har fulgt litt med på den alikevel. Første sesong var interessant og hadde en "god" historie, litt cringe til tider kanskje, men holdt seg ganske greit. Jeg var faktisk nysgjerrig på hvem morderen var. Og jeg liker krimhistorier. Andre sesong var en togulykke jeg aldri har sett maken til, jeg gruer meg litt til å bruke tid på å se tredje sesong. En ting som virkelig-virkelig-virkelig plager meg er at det er meningen at alle disse skal være tenåringer. Som er så oppsexa at det skulle ikke vært mulig. Det må da være mulig å ha tenåringsdrama (hvorenn teit) uten at hele garderoben består av "kom og ta meg"-klær? Likte første sesong selv om det var en veldig usannsynlig historie. Det som er nå med g&g og det som skjer med Archie i fengsel er bare latterlig teit Anonymkode: e022c...625
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå