Molla Skrevet 26. mars 2005 #1 Skrevet 26. mars 2005 Datoen vår er nå satt til den 28. mars. Min kjære kan ikke danse ( i følge han selv, har aldri fått han med på det), så nå må vi begynne å øve. Det jeg nå trenger litt hjelp til er å finne riktig sang vi kan ta valsen til? Tips til sang mottas med stor takk!!!
Maxine Grey Skrevet 26. mars 2005 #2 Skrevet 26. mars 2005 Dere trenger ikke å danse vals. Hva med "deres spesielle låt"? Noe som bare kan "tråkkes"!
Trampe Skrevet 27. mars 2005 #4 Skrevet 27. mars 2005 28. mars? To dager til? :o Da må dere virkelig henge i altså... Vi skal ikke ha brudevals, vi skal danse en "vanlig" roligdans til vår spesielle sang. En ide - hvis han er uvillig til å danse vals? :-)
linky Skrevet 27. mars 2005 #5 Skrevet 27. mars 2005 et alternativ er jo å begynne på brudevalskurs om dere føler for det, det har vi gjort og det var veldig vellykket... der fikk vi også kjøpe en cd av danseinstuktøren med forskjellige valser på. hvis ikke så kan dere jo velge en sang som betyr mye for dere begge.. lykke til da. er det neste år du gifter deg?
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2005 #6 Skrevet 27. mars 2005 Sambo kan vals, ikke jeg.. Kan ikke danse i det store hele egentlig :-? Har lurt på den dær vi også, men blir nok en vanlig rolig dans. Har ikke lyst og danse så mye den dagen, siden jeg da er 5 mnd på vei.. Kan vel bli litt tungt Ønsker dere lykke til ihvertfall!
Nellie Cortado Skrevet 27. mars 2005 #7 Skrevet 27. mars 2005 Vi skal heller ikke "valse". Tar en vanlig rolig dans. Det blir jo så romantisk!
Miori Skrevet 28. mars 2005 #8 Skrevet 28. mars 2005 Vi skal heller ikke "valse". Tar en vanlig rolig dans. Det blir jo så romantisk! Veldig enig!
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2005 #9 Skrevet 28. mars 2005 Blir det veldig gærnt med Angle med Robie Williams da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå