Gå til innhold

Hvor lenge smerter i brukket tå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For snart tre uker siden brakk jeg "langetåen" på ene foten. Den er fortsatt vondt å bevege, ta på og belaste, og det er vondt både i selve tåa og litt oppover foten. Den er fortsatt hoven også. Jeg har brukket tær før, men kan ikke huske at det var så vondt så lenge de andre gangene. Har nevnt det for legen fordi jeg har vært delvis sykemeldt av andre grunner, men han har egentlig ikke sett på den da det var andre ting som sto i fokus. Noen som har erfaringer med brukne tær? Hvor lenge gjorde det vondt?

Anonymkode: 19f9c...fcf

Skrevet

4-6 uker vil jeg tro. Som andre brudd. Jeg mista noe tungt på foten for 5 mnd siden. Vet ikke om det ble brist, det føltes bedre etter kort tid, men jeg har fortsatt vondt i foten på kvelden. Ikke kjempevondt, men kjenner det godt til tider. Ikke hoven eller noe. Har du fått påvist brudd?

Anonymkode: d332d...75d

Skrevet

Vet ikke om jeg hadde brudd eller brist, men det sa i allfall "smakk" da min lilletå hadde uplanlagt møte med et sofabein. Tok ca. 2 mnd. før jeg var smertfri og det ikke gjorde vondt å kle på meg sko. 

Skrevet

Brakk lilletåa. Det tok rundt 2 måneder før det var greit å gå med sneakers. Veldig glad for varm sommer slik at jeg kunne bruke sandaler. 

Anonymkode: 2a363...0a8

Skrevet

På 16. året nå. Ikke hovent da. Og smertene kommer og går. Legen mener at det ikke er noe å gjøre med det....

Håpet ikke det blir slik for deg. 

Anonymkode: 04c0e...3d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...