AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #1 Skrevet 11. november 2018 For snart tre uker siden brakk jeg "langetåen" på ene foten. Den er fortsatt vondt å bevege, ta på og belaste, og det er vondt både i selve tåa og litt oppover foten. Den er fortsatt hoven også. Jeg har brukket tær før, men kan ikke huske at det var så vondt så lenge de andre gangene. Har nevnt det for legen fordi jeg har vært delvis sykemeldt av andre grunner, men han har egentlig ikke sett på den da det var andre ting som sto i fokus. Noen som har erfaringer med brukne tær? Hvor lenge gjorde det vondt? Anonymkode: 19f9c...fcf
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #2 Skrevet 11. november 2018 4-6 uker vil jeg tro. Som andre brudd. Jeg mista noe tungt på foten for 5 mnd siden. Vet ikke om det ble brist, det føltes bedre etter kort tid, men jeg har fortsatt vondt i foten på kvelden. Ikke kjempevondt, men kjenner det godt til tider. Ikke hoven eller noe. Har du fått påvist brudd? Anonymkode: d332d...75d
Cata Skrevet 11. november 2018 #3 Skrevet 11. november 2018 Vet ikke om jeg hadde brudd eller brist, men det sa i allfall "smakk" da min lilletå hadde uplanlagt møte med et sofabein. Tok ca. 2 mnd. før jeg var smertfri og det ikke gjorde vondt å kle på meg sko.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #4 Skrevet 11. november 2018 Brakk lilletåa. Det tok rundt 2 måneder før det var greit å gå med sneakers. Veldig glad for varm sommer slik at jeg kunne bruke sandaler. Anonymkode: 2a363...0a8
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #5 Skrevet 11. november 2018 På 16. året nå. Ikke hovent da. Og smertene kommer og går. Legen mener at det ikke er noe å gjøre med det.... Håpet ikke det blir slik for deg. Anonymkode: 04c0e...3d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå