Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor selger de den fra friis??

MÅ ha!!

Skrevet

Ja, var den ikke fiiin!? :)

Er mange som selger Friis belter (tror de er ganske pop), men vet ikke hvor man får tak i den veska... :(

• 1 måned senere...
Skrevet

Denne vesken er utrolig lekker! Nå kommer den i mange forskjellige farger også... rosa, grønn, lysbrun mm... Må ha det, bare MÅ ha det!

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg håper det ikke er ut, for jeg har en liknende sak som jeg går med hele tiden. Er ikke så opptatt av merker jeg da.. (for det har jeg ikke råd til likevel)

Skrevet

Jeg har kjøpt den Friis Company veska nå! :hoppe: Og jeg bare elsker den! Synes den er så fin og praktisk! Gleder meg til hver gang jeg kan vise den frem! :ler:

Skrevet

Heldige deg lillesky! Hvilken farge?

Jeg dro for å kjøpe den i forrige uke men den var utsolgt.. (Endte opp med en annen friis veske i en nydelig lilla farge med gull-stæsj på). Men de sier at den kommer inn igjen sammen med vårkolleksjonen med alle fargene. Så nå driver jeg å ringer butikken sånn ca annenhver dag for å høre om den har kommet :ler: Er helt sjuk på den veska!

Skrevet

-Og nei, jeg vil på ingen måte si at den er "ut" eller blir det i nærmeste fremtid. Mulberry vesken Roxanne, som denne er en tro kopi av, er jo en klassiker.

Skrevet

Kjekt å ha en klassisk veske iallefall!

Og fargen er brun. Kjempefin brunfarge!

Er det en butikk på Østlandet du har vært i? Jeg vil også ha flere!

Kjøpte min i Århus (Danmark), ca. 350 kroner! Synes det var billig.

Skrevet

Mulberry kommer ikke til å bli ut på leenge..Jeg vil våge å kalle samtlige vesker de har designet de siste årene for klassikere.

Mulberrys "roxanne" er den fineste veska jeg noen gang har sett. Jeg kunne drept for en!

Skrevet

Mulberrys "roxanne" er den fineste veska jeg noen gang har sett. Jeg kunne drept for en!

:Nikke:

Min Friis-veske ligner på den, så jeg får holde ut med en "kopi" i mellomtida. :wink:

Friis Company.

Gjest blå uinnlogget
Skrevet

Finnes den i Kristiansand???? Den vil jeg ha.

Hvor stor er den lillesky???

Skrevet

Hvor er det man faar kjopt friis i Oslo? Kjempe fin veske jeg vil aa ta en titt i den butikken :-)

Skrevet
Finnes den i Kristiansand???? Den vil jeg ha.  

Hvor stor er den lillesky???

prøv lulus i kirkegata

Skrevet

Hm...hvor stor er den... Se på dette bildet av veska:

http://www.friis-co.dk/templates/84/produk...atalog/91_9.jpg

Hvis du sammenligner skoene med veska så får du et lite inntrykk. Den er mindre enn et A$-ark, men du får plass til mye inni den!

Den selges ikke med alt det "dillet" på. Også ser den mer plastikk ut på bildet enn hva den gjør i virkeligheten. Jeg var usikker på om det var skinn, så jeg måtte lukte ekstra godt på den (er ikke skinn) :wink:

Foreløpig har jeg ikke sett den i noen andre butikker enn i Århus, der jeg kjøpte den. Kunne tenkt meg flere, bl.a. i rosa! :)

Skrevet

Nei, man kan ikke vente å få skinn til noen hundringser! Originalen koster jo tross alt rundt 3500 kroner...

Ellers får man jo kjøpt hauger av designkopi-vesker på nett, f.eks. på ioffer.com, du betaler f.eks. rundt tusenlappen for en "Mulberry Roxanne"-kopi i skinn, med mulberry-merker på naglene og det hele. Noen selgere er anstendige og opplyser at dette bare er kopier, mens andre utgir dem for å være originale. I endel tilfeller er kopiene likevel veldig godt laget og av god kvalitet.

Skrevet
denne fra Oasis ligner også, men jeg aner ikke hvor stor den er.
Skrevet

prøv lulus i kirkegata

Jeg var innom der, men jeg så den ikke. Har noen sett den noen steder???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...