Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

1. Hva er du utdannet som?

2.Hvor fikk du jobb etter du var ferdig med utdanning? Og hvor lang tid tok det?

3. Hvor lang tid tok det før du fikk jobb innen ditt felt/utdanning? Og hvor var det?

4. Fornøyd med valg av utdanning? Tenker du på videreutdanning? Eller gjør noe annet?

Endret av Nanette
.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1.Sosionom 

2. Barnehage, etter 4-5 mnd etter endt utdanning

3. Ca 1 år, på NAV

4. Ja, veldig fornøyd så langt. Har tenkt på master, men akkurat nå vil jeg jobbe en stund først. Så får jeg se. V

Skrevet

1. Utdannet som barnevernspedagog

2. I en barnehage noen mnd etter jeg var ferdig på skolen

3. Det tok meg rundt 1 år, og det det på en institusjon, men er ringevikar så leter enda. 

4. Ja og nei. Vanskelig å få tak i jobb. Det er ønske om erfaring og videreutdanning. Så på grunn av det vil jeg kanskje ta en videreutdanning. Eller kanskje noe annet?

Anonymkode: d9670...5dd

Skrevet

1. Hva er du utdannet som? 

Lærer

2.Hvor fikk du jobb etter du var ferdig med utdanning? Og hvor lang tid tok det?

Fikk jobb på en skole. Startet i august samme år som keg var ferdigutdannet. 

3. Hvor lang tid tok det før du fikk jobb innen ditt felt/utdanning? Og hvor var det?

Fikk tilbud om stilling rett etter at jeg var ferdig, startet i jobben to måneder etterpå.

4. Fornøyd med valg av utdanning? Tenker du på videreutdanning? Eller gjør noe annet?

Jeg er fornøyd og trives godt. Foreløbig har jeg ingen planer om å bytte jobb, men skal aldri si aldri. Det kan hende at jeg får et behov for å prøve noe nytt. 

Videreutdanning kunne jeg absolutt tenkt meg da vi har gode ordninger og tilbud på dette, men akkurat nå planlegger vi barn, så har ikke lyst til å kaste meg uti noe nytt akkurat nå. 

Anonymkode: 32f22...363

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Nanette skrev:

1. Hva er du utdannet som?

1. Lærer

2. Startet å søke jobben i februar med oppstart i august. Fikk jobben i april før jeg ble ferdig med mastergraden. Fast stilling.

3. Jobbet som skoleassistent under studiene. Så hadde jobb innen mitt felt i 1,5 år før jeg ble ferdigutdannet.

4. Ja, fornøyd. Tok flere fag mens jeg jobbet, så har nå 110 relevante stp. utenom mastergraden. Lektor med opprykk og mer. Dette ga utslag på årslønn.

Anonymkode: 2e1c3...c32

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...