AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #1 Skrevet 11. november 2018 Hvor mange ganger i uken/måneden/året spiser dere mat fra fjorland, Toro, Findus osv......? Anonymkode: c71e7...cb6
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #2 Skrevet 11. november 2018 Kanskje jeg prøver igjen 1 gang i året for å se om jeg tok helt feil av Fjordland. (Det gjorde jeg ikke.) Hender dog at jeg kjøper en og annen Doktor Øtkers pizza (staves det sånn?) når jeg har liten tid og er sulten. Anonymkode: 4a6a4...e0d 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #3 Skrevet 11. november 2018 Ca en gang i kvartalet. Laktosefri risgrøt eller glutenfri grandis, men veldig sjeldent. Anonymkode: 4ce33...301
Gjest Krampus Skrevet 11. november 2018 #4 Skrevet 11. november 2018 Flere ganger i måneden. Er sunn og frisk med null hull og null mangler. Regner med kroppen sier ifra om den plutselig får helt dånedimpen av at jeg tilfører den risengrynsgrøt fra fjorland på lørdager.
Drakan Skrevet 11. november 2018 #5 Skrevet 11. november 2018 ikke så ofte. En sjelden gang, kanskje ikke mer en tre ganger i året. Kun ved nye retter, eller dager jeg er fullstendig utkjørt, eller når jeg ser noe godt på tilbud. O_O Sier ikke nei til biff stroganoff om jeg finner det til 20 kr liksom. Har normalt ikke økonomi til ferdigmat (80 kr for et måltid jeg kunne lagd til 30 kr hjemme? Nei takk) ._. 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #6 Skrevet 11. november 2018 Jeg har spist alt for mye av det de siste to månedene. Er tidlig i graviditeten og jeg må ha mat som smaker og lukter minst mulig. Brekker meg bare jeg tenker på å lage mat selv. Før jeg ble gravid så spiste jeg aldri mat fra Fjordland. Anonymkode: 18689...932 2
Djungelvrål Skrevet 11. november 2018 #7 Skrevet 11. november 2018 48 minutter siden, Merricat skrev: Flere ganger i måneden. Er sunn og frisk med null hull og null mangler. Regner med kroppen sier ifra om den plutselig får helt dånedimpen av at jeg tilfører den risengrynsgrøt fra fjorland på lørdager. Risgrøt fra fjorland består av det samme som den du lager hjemme. Riskorn og melk. 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #8 Skrevet 11. november 2018 Én gang i året, da blir det riskrem laget av Fjordland risgrøt. Kjøpte en liten pakke på 10krs marked for 3-4 år siden, delte den opp og frøs ned. I år blir det siste porsjon. :3 Anonymkode: d4786...95e
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #9 Skrevet 11. november 2018 Spiser risgrøten til Fjordland på julaften og det er det Blir et par byggrynslunsjer i året dog Av annen ferdigmat så blir det vel 2-3 posesupper i året oppe på hytta, samt en nuddelpakke (av den dårligere typen) en gang i måneden. Godt mulig jeg har glemt noe, men vi spiser generelt ikke ferdigmat Anonymkode: 6f11d...bf2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #10 Skrevet 11. november 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Én gang i året, da blir det riskrem laget av Fjordland risgrøt. Kjøpte en liten pakke på 10krs marked for 3-4 år siden, delte den opp og frøs ned. I år blir det siste porsjon. :3 Anonymkode: d4786...95e Seriøst? Det er ikke slik at selv om ting ligger i fryseren, at det kan ligge der for evig/i årevis. Anonymkode: ce854...6d1 7
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #11 Skrevet 11. november 2018 Tester et par ganger i skuddåret om jeg plutselig har begynt å tåle ferdigmat/halvfabrikata igjen. Ender som regel med et par timers opphold på badet. Anonymkode: 0ec8a...a22 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #12 Skrevet 11. november 2018 10 hours ago, Merricat said: Flere ganger i måneden. Er sunn og frisk med null hull og null mangler. Regner med kroppen sier ifra om den plutselig får helt dånedimpen av at jeg tilfører den risengrynsgrøt fra fjorland på lørdager. Vitaminmangler og symptomer kommer gradvis. Ofte merker man ikke hvor dårlig man er før man sliter med å ta seg sammen på jobb. Man kan for eks bli gradvis mer og mer sliten, men man merker det gjerne ikke, for hvem er ikke litt sliten iblant? Det er samme med ovevektige, de kan i noen tilfeller føle at de trener mye og er i god form, men de kan ikke sammenligne det med en versjon av seg selv som er slankere og der de føler seg enda friskere. Så lenge man ikke kan sammenligne hverdagen med en annen versjon av seg selv, så kan det være vanskelig å vite når man ikke føler seg på topp. Faretegn på at noe ikke e roptimalt i kosthold og trening kan være at man er "lat". Man kan bli sløv og tiltaksløs av dårlig kosthold, men tro at man bare er lat. Mens egentlig kan man få mer motivasjon og lyst av et bra kosthold. Dårligere konsentrasjon, irritabilitet, utålmodighet, rastløshet kan også komme med et dårlig kosthold Anonymkode: 191da...388 2
tirben Skrevet 11. november 2018 #13 Skrevet 11. november 2018 Spiser det et par ganger i året, og da kjøper jeg rømmegrøt.
Gjest Faerunpedia Skrevet 11. november 2018 #14 Skrevet 11. november 2018 Ferdig riskrem til jul, og ferdigpizza ca 2 ganger i året. Alt annet lager jeg selv.
Chantielle Skrevet 11. november 2018 #15 Skrevet 11. november 2018 Et par gangen i måneden pga latskap.Lever fortsatt 😂
Pinkee Skrevet 11. november 2018 #16 Skrevet 11. november 2018 Aner ikke antall, men det blir en del i løpet av året. Liker godt både byggrynsgrøten og havregrøten til Fjordland. Blir av og til en middag derfra også, på seinvakter. Annen ferdigmat blir det ganske lite av da.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #17 Skrevet 11. november 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vitaminmangler og symptomer kommer gradvis. Ofte merker man ikke hvor dårlig man er før man sliter med å ta seg sammen på jobb. Man kan for eks bli gradvis mer og mer sliten, men man merker det gjerne ikke, for hvem er ikke litt sliten iblant? Det er samme med ovevektige, de kan i noen tilfeller føle at de trener mye og er i god form, men de kan ikke sammenligne det med en versjon av seg selv som er slankere og der de føler seg enda friskere. Så lenge man ikke kan sammenligne hverdagen med en annen versjon av seg selv, så kan det være vanskelig å vite når man ikke føler seg på topp. Faretegn på at noe ikke e roptimalt i kosthold og trening kan være at man er "lat". Man kan bli sløv og tiltaksløs av dårlig kosthold, men tro at man bare er lat. Mens egentlig kan man få mer motivasjon og lyst av et bra kosthold. Dårligere konsentrasjon, irritabilitet, utålmodighet, rastløshet kan også komme med et dårlig kosthold Anonymkode: 191da...388 Dette. Jeg følte meg sunn og frisk før, men så la jeg om kostholdet og trente mer regelmessig og har masse mer energi og overskudd. Anonymkode: 3addb...1c4 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #18 Skrevet 11. november 2018 Spiser rømmegrøten ca en gang i uka til lunsj fordi amminga gir meg så sykt søtsug, og jeg har vedtatt at rømmegrøt med kanel og sukker må være bedre enn egen kroppsvekt i sjokolade 🙊 Anonymkode: 2ddf7...7ba 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #19 Skrevet 11. november 2018 1-2 ganger i uken. Begynte med det for rundt 1 år siden. Anonymkode: d5928...582
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå