Gå til innhold

Dårlig sex

Fremhevede innlegg

Gjest Missfornøyd
Skrevet

Har et spørsmål til dere her inne på kg:

Kjeresten og jeg har et stort problem når det gjelder sex.

Eller rettere sagt jeg har et stort problem med kjeresten når det gjelder sex.

Synes ho er alt for kjedelig i sengen, ligger helt stille under hele sexen, "og bare tar imot"

Hvis jeg konfronterer henne med det, blir hun meget trist og resultatet blir at vi ikke har sex på en lang stund etterpå.

Hva skal jeg gjøre? tar imot alle synspunkter her nå

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

"Å konfrontere henne med det" høres ut som om du sier at du ikke er fornøyd med hennes passitivitet. DET gjør henne garantert usikker! Jeg var kjempeusikker i mitt første seksuelle forhold og var redd for å gjøre no' galt. Det endte med at jeg ble passiv - noe han etterhvert ga uttrykk for. Hans kommentarer var kanskje konstruktivt ment, men jeg var sårbar og oppfattet det som om det var noe feil med meg...

Bruk TID og kos med henne, stryk henne over alle tenkelige erogene soner og spør underveis hva hun liker. Lær henne så å leke med penis og kanskje ronke deg noen ganger uten penetrasjon - det vil kunne gjøre henne mer fortrolig med den seksuelle situasjonen.

Gjest missfornøyd
Skrevet

Det er ikke det at hun ikke kan, det går mere på hva hun orker.

En av 50 ganger trår hun skikkelig til og vi har vidunderlig sex.

Men det er bare så lenge mellom hver gang.

Skrevet

Kan det være noe du gjør feil - at du er lite inspirerende osv.? Kanskje hun synes det er du som er dårlig/kjedelig - så hun synes det er best å bare bli ferdig .. mens hun ligger der og tenker på andre ting???

It takes two to tango .. og to for å ha god sex..

Og desssuten - hvem ville vel ikke blitt trist om man ble "KONFRONTERT" med at man var dårlig?

Hva med å gå i seg selv .. og prøve å tenke om det er noe "jeg" gjør feil .. er det noe "jeg" kan gjøre for at VÅR sex skal bli bedre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...