Gå til innhold

Sanger vi har på hjernen - la oss dele dem så kanskje vi blir kvitt dem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg gått med denne på hjernen en uke. Værsågod, nå kan noen andre ta over:

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/FX20kcp7j5c" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe> 

Anonymkode: 00f06...9e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så blir det påan igjen.... med Jan Eggum. 

Forferelig.. Men det er jo alltid de man får på hjernen å da... 😏

Anonymkode: a2a80...8a1

Skrevet

Sliter noe så innmari med å finne tittelen på en sang som har både linjene "Do you want to date me", og "I'm a millionaire, you're a Leo", uten at jeg har kommet noen vei med å finne ut hvilken sang dette er..

Hørte den på radio Metro en natt på jobb, men alle mulige søk, på sangtekster og alt mulig har ikke gitt noen resultater... :(

Skrevet
1 minutt siden, Maestro skrev:

Rly? Har liksom klart og glemme denne. 

Jeg fikk den i «gave» av en kollega med småbarn... I det segmentet er den nemlig en stor hit fremdeles. 😝

Anonymkode: 00f06...9e1

Skrevet

Queen - Bicycle race. Jeg holder på å gå samboeren min på nervene, synger den hele tiden 😂

Biiiiicycle, BIIIIICYCLE 🎤 I want to ride my bicycle I want to ride my bike! I want to ride my BICYCLE, I want to ride it where I like 😁🚴🏼‍♂️

Anonymkode: 1381c...c3d

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Queen - Bicycle race. Jeg holder på å gå samboeren min på nervene, synger den hele tiden 😂

Biiiiicycle, BIIIIICYCLE 🎤 I want to ride my bicycle I want to ride my bike! I want to ride my BICYCLE, I want to ride it where I like 😁🚴🏼‍♂️

Anonymkode: 1381c...c3d

Huff, den kan jeg også få.. nå fikk jeg den. 

Fæl sang🤣

Anonymkode: a2a80...8a1

Skrevet

Haha, jeg ville akkurat gå inn hit for å starte en "rareste sang du har hatt på hjernen"-tråd, men denne var jo nær beslektet. Av alle rare ting så dukket denne opp i forbindelse med VM i sjakk. Ingen som ser rart på meg når jeg går rundt og synger "the Soviet machine arises", vel? 😛

Anonymkode: 3270e...643

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...