Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man leie inn noen for å overfalle og banke deg? Jeg ønsker å bli banket opp til jeg mister pusten og bli sparket og slått på kroppen (ikke ansiktet). Vil ha problemer med å gå etterpå. Jeg er litt usikker på hvor man kan finne noen som vil gjøre dette? Jeg er en ung og slank jente, så det burde være lett å banke meg. Vil gjerne bli svimmel og kvalm i lang tid etterpå. Men om man finner noen, skriver man liksom kontrakt der man bekrefter at man ønsket dette? I tilfelle man må få behandling på sykehus f.eks og de blir redd for å bli anmeldt? Eller planlegger man slik at man ikke vet hvem det er? Og hvordan vet man at de ikke dreper deg 100%? Det er ikke noe seksuelt forbundet med dette.

Anonymkode: 654ae...2cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i alle verden vil du bli banket opp???? Dette må du forklare...

Anonymkode: eb447...515

• Liker 5
Skrevet

Dette er jeg også veldig nyskjerrig på hvorfor du vil om det ikke er noe seksuelt.. 

Anonymkode: 4b556...ff6

Skrevet (endret)
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i alle verden vil du bli banket opp???? Dette må du forklare...

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jeg også veldig nyskjerrig på hvorfor du vil om det ikke er noe seksuelt.. 

Anonymkode: 4b556...ff6

Jeg er seriøs. Har aldri gjort dette før da.. Spurt noen gutter jeg kjenner men de ville ikke gjøre det. Har bare lyst til å føle meg dårlig og kvalm og ha fysisk vondt. Men er ingen jeg kjenner som pleier å skade meg eller som jeg kan få til å gjøre det. Men tipper at det sikkert finnes en del folk som liker å gjøre sånt.

Fjernet sitat av slettet innlegg. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
Skrevet

Er det noe psykisk ts..

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er seriøs. Har aldri gjort dette før da.. Spurt noen gutter jeg kjenner men de ville ikke gjøre det. Har bare lyst til å føle meg dårlig og kvalm og ha fysisk vondt. Men er ingen jeg kjenner som pleier å skade meg eller som jeg kan få til å gjøre det. Men tipper at det sikkert finnes en del folk som liker å gjøre sånt.

Hvorfor???

Så bra at de du kjenner ikke vil gjøre det!

Anonymkode: 80906...0f2

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Fjompen skrev:

Ingen problem! Send en PM! :)

Nei vær så snill,ikke hjelp til m slikt,dette m å være noe psykisk. Få heller psykolog ts.

• Liker 3
Skrevet

Er dette en utvidet form for selvskading? 

Å utøve vold mot andre er ulovlig uansett om dere skriver kontrakt bare så det er helt klart. 

Tenker at du kanskje trenger en psykolog og ikke en voldsmann.

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe psykisk ts..

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor???

Så bra at de du kjenner ikke vil gjøre det!

Er litt vanskelig å forklare. Men skjer forferdelige ting i verden. Tror jeg har godt av å kjenne på litt fysisk smerte og at det vil være en fin lærdom. Har jo levd i Norge hele livet

Skrevet

Det er ulovilig å påføre kroppskade på noen i Norge, selv om de har samtykket til handlingene. Så svaret er "nei".

Smerte er en del av livet. Det kommer tidsnok. For å utvide horrisontene dine anbefaler jeg meditasjon og å prate med folk og ta inn den smerten andre har opplevd.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er litt vanskelig å forklare. Men skjer forferdelige ting i verden. Tror jeg har godt av å kjenne på litt fysisk smerte og at det vil være en fin lærdom. Har jo levd i Norge hele livet

Men hør/les heller da om ting,å få noen til å banke seg er tullete og du spørr etter voldshandlinger.. 

Skrevet

Jeg tror det er noen ting du ikke har tenkt på her. På film går det alltid bra. Etter en skikkelig grisebank får du gjerne varige men. Enten det er manglende følelse i lemmer, nerveskader, avrevne sener eller bånd, brudd som aldri blir som før, tap av mobilitet, skade på indre organer, ryggproblemer, skavanker som gjør arbeidslivet vanskelig eller som gjør at du må endre livet ditt for alltid eller ikke kan trene de øvelsene du pleier. 

Ikke verdt det. Engasjer deg heller i noe bistandsarbeid eller organisasjon om du har dårlig samvittighet for privilegiene dine.

• Liker 3
Skrevet

Kan du ikke heller starte på boksing eller noe? 🤔

• Liker 1
Gjest theTitanic
Skrevet

Kjære deg, dette kan du få til på et hvilket som helst utested. Uten kontrakt helt gratis. Bare å fortelle en fyr at han nok har verdens minste penis og er lite tiltrekkende som et vortesvin. 

Skrevet

Jeg vet ikke.. Jeg har tenkt på det noen måneder men ombestemmer meg hele tiden fordi jeg blir redd. Men det funker ikke å kutte seg lenger. Vet ikke hva andre alternativer det er. Vil få litt adrenalin og smerte bare uten at det blir alt for mye?

Skrevet

Første som slo meg er at du ønsker dette for å legge skylden på noen andre som hevn..

Anonymkode: 71737...275

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, theTitanic skrev:

Kjære deg, dette kan du få til på et hvilket som helst utested. Uten kontrakt helt gratis. Bare å fortelle en fyr at han nok har verdens minste penis og er lite tiltrekkende som et vortesvin. 

Haha, kommer ikke inn på så mange utesteder. Men når jeg blir 20 :)

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Første som slo meg er at du ønsker dette for å legge skylden på noen andre som hevn..

Anonymkode: 71737...275

Nei, jeg er ikke psyko heller akkurat. Hvem gjør sånt? Har ingen mennesker i verden å hevne meg på, annet enn meg selv. Og en del mordere og voldtektsmenn. Men den kampen kan ikke jeg ta. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vet ikke.. Jeg har tenkt på det noen måneder men ombestemmer meg hele tiden fordi jeg blir redd. Men det funker ikke å kutte seg lenger. Vet ikke hva andre alternativer det er. Vil få litt adrenalin og smerte bare uten at det blir alt for mye?

Dette gjør at jeg har rapportert tråden din, ts.

• Liker 5
Gjest theTitanic
Skrevet (endret)

Om du vil føle på fare og andrenalin så er ekstremsport bedre. Basehopping, flaggermusdrakt, fallskjermhopping, rafting, etc. Mye mer fornuftig enn å få bank. 

Å kutte seg selv er heller ikke noe særlig. Det er aggresjon på avveie og du bør finne ut hvem/hvor dette sinne egentlig hører hjemme. 

Fjernet sitat av slettet innlegg. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...