AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #1 Skrevet 10. november 2018 Jeg har truffet litt på sånne jobber i det siste. Hva er det disse jobbene går ut på egentlig? Hva er det man gjør? Anonymkode: 39d2f...04d
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #2 Skrevet 10. november 2018 Omtrent som telefonsalg. Tror jeg, da. Man ringer opp folk (som gjerne er opptatt med andre ting), og prøver å få booket et møte. Anonymkode: 0f647...e96
Chablis Skrevet 10. november 2018 #3 Skrevet 10. november 2018 Man ringer og avtaler møter med firmaer eller privatpersoner. En selger går på møtet og prøver å selge noe. En jobb som ofte sammenlignes med telefonsalg og en jobb jeg ikke ville anbefalt dersom du har et annet alternativ. 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #4 Skrevet 11. november 2018 2 timer siden, Tipptoppi skrev: Man ringer og avtaler møter med firmaer eller privatpersoner. En selger går på møtet og prøver å selge noe. En jobb som ofte sammenlignes med telefonsalg og en jobb jeg ikke ville anbefalt dersom du har et annet alternativ. Dette! En venninne av meg holdt ut i tre uker før hun fikk nok. Var jo ikke akkurat lett å få booket disse møtene, da både privatpersoner og firmaer gjerne har piggene ut mot telefonsalg. Anonymkode: 82296...81e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå