Gå til innhold

Menn; hvordan føles det å bli sugd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg er dame er det vanskelig å vite hvordan å få en blowjob føles. Så, kan dere menn beskrive detaljert som mulig hvordan det er?:) Og hvordan liker dere best at det gjøres?🙈

Anonymkode: 2d05e...061

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spenningen ligger i det uforutsigbare. Når man ligger og pumper i en vagina i en takt man bestemmer selv, vet man sånn ca hva som kommer. Blir man sugd, kan hva som helst skje, og det er pirrende. Da er det en annen som setter takten og intensiteten. 

Jeg liker det best når hele utstyret får oppmerksomhet. Nybegynnere blir ofte veldig fokuserte på hodet. Jeg vil i tillegg bli slikket opp og ned langs skaftet, få ballene håndtert med lange negler, og gjerne litt forsiktig suging der og 👍

• Liker 4
Skrevet

Relatert bilde

Anonymkode: 4c10e...50d

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, MaxxMekker skrev:

Spenningen ligger i det uforutsigbare. Når man ligger og pumper i en vagina i en takt man bestemmer selv, vet man sånn ca hva som kommer. Blir man sugd, kan hva som helst skje, og det er pirrende. Da er det en annen som setter takten og intensiteten. 

Jeg liker det best når hele utstyret får oppmerksomhet. Nybegynnere blir ofte veldig fokuserte på hodet. Jeg vil i tillegg bli slikket opp og ned langs skaftet, få ballene håndtert med lange negler, og gjerne litt forsiktig suging der og 👍

Ble litt kåt av dette. Skulle ønske jeg var mann når jeg leser sånne ting. 

Anonymkode: 436cf...89b

• Liker 5
Skrevet

Sug på fingeren din, og gang det med 100. 

Anonymkode: fe31c...77d

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sug på fingeren din, og gang det med 100. 

Ja for det var jo kjempe godt😂😂😂

ts

• Liker 3
Skrevet

Det viktigste er at det gjøres i rolig tempo, og ikke hardt. Ikke for mye runking med hånden. Bruk heller fingrene forsiktig på ballene, og bruk tunga overalt, slikk ballene, det er fantastisk.

Gjør du det litt forsiktig, blir det veldig følsomt over alt. Varier mellom suging og slikking. Slikk langs kanten av kukhodet og lek gjerne med tungespissen i det lille hullet på toppen, det har bra effekt...

Hvordan det føles? tja hva tror du...?:rodme:

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja for det var jo kjempe godt😂😂😂

ts

Da suger du feil. 

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, MaxxMekker skrev:

Jeg vil også tillegge at for meg så blir jeg ennda mye mere kåt når jeg blir sugd. Det er den beste sexen jeg kan få. 

I rette tilfeller er det også godt med en finger eller en dildo der bak.

• Liker 4
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ble litt kåt av dette. Skulle ønske jeg var mann når jeg leser sånne ting. 

Anonymkode: 436cf...89b

Enig! Ikke så mye jeg misunner mannen min, men av og til virker det så enkelt og greit å være mann! Det å kunne få en ordentlig orgasme etter kun en kort intens blowjob må jo være veldig praktisk! 

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, beyonce_1 skrev:

Enig! Ikke så mye jeg misunner mannen min, men av og til virker det så enkelt og greit å være mann! Det å kunne få en ordentlig orgasme etter kun en kort intens blowjob må jo være veldig praktisk! 

Ja det er bra å være mann. Mye takket være dere damer.

• Liker 4
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Siden jeg er dame er det vanskelig å vite hvordan å få en blowjob føles. Så, kan dere menn beskrive detaljert som mulig hvordan det er?:) Og hvordan liker dere best at det gjøres?🙈

Suging er rett og slett bare godt godt godt! Ofte så godt at det når helt inn i sjelen, hvis det gir mening å si noe sånt. Godt på en helt annen måte en samleie! Ikke nødvendigvis bedre, men anderledes. 

Hvordan, det kommer helt an på situasjonen. Jeg synes de aller beste er de raske og intense når jeg er skikkelig kåt og god, og en stund siden siste sexen. Rett og slett bare for å komme raskt og kraftig. Da gjerne med hjelp av hender når jeg kommer. Den andre situasjonen er de mer kosete blowjob’ene, typisk i sofaen foran tv,n etc. der hensikten ikke er å komme raskt, men å nyte det lenge og godt. Da bør hun kun bruke munn, hender bare fremskynder orgasmen. 

Sammenligne det med samleie? Jeg synes det er akkurat like godt på en annen måte. Når man blir sugd har man ikke den kroppslige kontakten man f eks har ved samleie i misjonæren etc. På den annen side, så er stimulering av penis både mer variert og jeg vil også si mer intens under en god BJ.

Det er viktig å få komme i munnen, og suging gjennom utløsningen sammen med bruk av hånd er faktisk alfa omega for opplevelsen! Og helst suge litt forsiktig etterpå også = fornøyd mann!  Svelging setter en spiss på det hele, er utrolig sexy og veldig kult! 😁 👍

• Liker 6
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes du virkelig det er vanskelig å forstå det når du ser mannens reaksjon? 

• Liker 2
Skrevet
39 minutter siden, MrGentlemann skrev:

Suging er rett og slett bare godt godt godt! Ofte så godt at det når helt inn i sjelen, hvis det gir mening å si noe sånt. Godt på en helt annen måte en samleie! Ikke nødvendigvis bedre, men anderledes

Hvordan, det kommer helt an på situasjonen. Jeg synes de aller beste er de raske og intense når jeg er skikkelig kåt og god, og en stund siden siste sexen. Rett og slett bare for å komme raskt og kraftig. Da gjerne med hjelp av hender når jeg kommer. Den andre situasjonen er de mer kosete blowjob’ene, typisk i sofaen foran tv,n etc. der hensikten ikke er å komme raskt, men å nyte det lenge og godt. Da bør hun kun bruke munn, hender bare fremskynder orgasmen. 

Sammenligne det med samleie? Jeg synes det er akkurat like godt på en annen måte. Når man blir sugd har man ikke den kroppslige kontakten man f eks har ved samleie i misjonæren etc. På den annen side, så er stimulering av penis både mer variert og jeg vil også si mer intens under en god BJ.

Det er viktig å få komme i munnen, og suging gjennom utløsningen sammen med bruk av hånd er faktisk alfa omega for opplevelsen! Og helst suge litt forsiktig etterpå også = fornøyd mann!  Svelging setter en spiss på det hele, er utrolig sexy og veldig kult! 😁 👍

Hvordan er det med selve ballene, er det noen hensikt å slikke og suge på de egentlig, eller er det bedre å konsentrere seg om "staken"? 

Anonymkode: 642fd...b7a

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det med selve ballene, er det noen hensikt å slikke og suge på de egentlig, eller er det bedre å konsentrere seg om "staken"? 

Ballene må gjerne bli kjærtegnet de også med berøring å slikking/suging, men vær forsiktig. Det kan lett bli vondt. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Der tror jeg vi er veldig forskjellige. Personlig liker jeg bedre at hun tar forsiktig grep rundt ballene med en hånd og egentlig ikke gjør annet enn å holde de i et godt grep mens hun suger. Bare helt utrolig digg! Godt om hun holder der når jeg kommer også 😁.

• Liker 2
Skrevet

I tillegg til det MrGentlemann skriver så vil jeg også si at når hun begynner med å slikke og suge meg gjennom enkelte klesplagg når vi har sofablowjobkveld starter hun en helt utrolig tenning for meg. Det er godt gjennom en joggebukse, bedre gjennom en polyester treningsbukse, og særlig de adidas kneppebuksene som plutselig kom tilbake med tynt og glatt stoff, men best i noen særdeles myke og silkeaktige basketshortser jeg har. Kjenne en tunge og munn gjennom stoffet er fantastisk pirrende. 

Anonymkode: 37885...5fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...