AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #1 Skrevet 10. november 2018 Jeg gikk litt tur rundt noen studentboliger, og fant en katt. Den var veldig søt, ble fort glad i den. Men det er egentlig ikke lov til å ha katt her, så jeg lurer på om den er vill eller om jeg kan få den? Finner ikke ut hvor den bor Anonymkode: a583a...a09
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #2 Skrevet 10. november 2018 Nei, du kan ikke ta den. Dersom den er vennlig og ser velstelt ut har den garantert en eier, selv om du ikke klarer å finne ut hvor den bor. Dersom du tar dyr inn i boligen når det er i mot kontrakten kan du bli kastet ut. Anonymkode: 7f9f7...09f 4
Chablis Skrevet 10. november 2018 #3 Skrevet 10. november 2018 Klart du kan få den! Gjem den i skapet ditt så ingen merker den. Blir sååå koselig asså! ❤️❤️❤️❤️❤️
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #4 Skrevet 10. november 2018 Det er akkurat på denne tiden på året at årets (vill)kattunger går rundt og fryser og blir syke og etterhvert dør.. Hold et øye med den. Anonymkode: ce35b...e7f 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #5 Skrevet 10. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, du kan ikke ta den. Dersom den er vennlig og ser velstelt ut har den garantert en eier, selv om du ikke klarer å finne ut hvor den bor. Dersom du tar dyr inn i boligen når det er i mot kontrakten kan du bli kastet ut. Anonymkode: 7f9f7...09f Den virker veldig velstelt, sunn og frisk. Huff, ja, dessverre. Får se om jeg finner den for å gi den litt ekstra kos før natta Anonymkode: a583a...a09
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #6 Skrevet 10. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er akkurat på denne tiden på året at årets (vill)kattunger går rundt og fryser og blir syke og etterhvert dør.. Hold et øye med den. Anonymkode: ce35b...e7f Ja, skal passe på den 😍 Anonymkode: a583a...a09 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #7 Skrevet 10. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Den virker veldig velstelt, sunn og frisk. Huff, ja, dessverre. Får se om jeg finner den for å gi den litt ekstra kos før natta Anonymkode: a583a...a09 Du kan sette opp lapper rundt omkring/legge lapp i postkasser og etterlyse eieren. Du kan ta den med til veterinær som finner ut om den er chippet. Noen savner den nok og ville bli veldig glad for å få den tilbake. Anonymkode: 940c6...34a 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #8 Skrevet 10. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du kan sette opp lapper rundt omkring/legge lapp i postkasser og etterlyse eieren. Du kan ta den med til veterinær som finner ut om den er chippet. Noen savner den nok og ville bli veldig glad for å få den tilbake. Anonymkode: 940c6...34a Men det er ikke sikkert de savner den en gang. Som kjent vandrer katter, særlig hannkatter, men de finner enkelt tilbake med mindre de har gått veldig langt. Anonymkode: 7f9f7...09f 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #9 Skrevet 10. november 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan sette opp lapper rundt omkring/legge lapp i postkasser og etterlyse eieren. Du kan ta den med til veterinær som finner ut om den er chippet. Noen savner den nok og ville bli veldig glad for å få den tilbake. Anonymkode: 940c6...34a Jeg fant den ikke nå, så regner med den har dratt hjem Anonymkode: a583a...a09
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #10 Skrevet 10. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg fant den ikke nå, så regner med den har dratt hjem Anonymkode: a583a...a09 Vi får håpe det. Både for dens egen del og eiernes del. Fint at du ville ta vare på den, da. Anonymkode: 940c6...34a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå