Gå til innhold

En søt katt utenfor studentboligene😍 Har den en eier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk litt tur rundt noen studentboliger, og fant en katt. Den var veldig søt, ble fort glad i den. Men det er egentlig ikke lov til å ha katt her, så jeg lurer på om den er vill eller om jeg kan få den? Finner ikke ut hvor den bor 

Anonymkode: a583a...a09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du kan ikke ta den. Dersom den er vennlig og ser velstelt ut har den garantert en eier, selv om du ikke klarer å finne ut hvor den bor. 

Dersom du tar dyr inn i boligen når det er i mot kontrakten kan du bli kastet ut.

Anonymkode: 7f9f7...09f

• Liker 4
Skrevet

Klart du kan få den! Gjem den i skapet ditt så ingen merker den. Blir sååå koselig asså! ❤️❤️❤️❤️❤️

Skrevet

Det er akkurat på denne tiden på året at årets (vill)kattunger går rundt og fryser og blir syke og etterhvert dør.. Hold et øye med den.

Anonymkode: ce35b...e7f

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, du kan ikke ta den. Dersom den er vennlig og ser velstelt ut har den garantert en eier, selv om du ikke klarer å finne ut hvor den bor. 

Dersom du tar dyr inn i boligen når det er i mot kontrakten kan du bli kastet ut.

Den virker veldig velstelt, sunn og frisk. 

Huff, ja, dessverre. Får se om jeg finner den for å gi den litt ekstra kos før natta 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er akkurat på denne tiden på året at årets (vill)kattunger går rundt og fryser og blir syke og etterhvert dør.. Hold et øye med den.

Anonymkode: ce35b...e7f

Ja, skal passe på den 😍

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Den virker veldig velstelt, sunn og frisk. 

Huff, ja, dessverre. Får se om jeg finner den for å gi den litt ekstra kos før natta 

Du kan sette opp lapper rundt omkring/legge lapp i postkasser og etterlyse eieren. Du kan ta den med til veterinær som finner ut om den er chippet. Noen savner den nok og ville bli veldig glad for å få den tilbake.

Anonymkode: 940c6...34a

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kan sette opp lapper rundt omkring/legge lapp i postkasser og etterlyse eieren. Du kan ta den med til veterinær som finner ut om den er chippet. Noen savner den nok og ville bli veldig glad for å få den tilbake.

Men det er ikke sikkert de savner den en gang. Som kjent vandrer katter, særlig hannkatter, men de finner enkelt tilbake med mindre de har gått veldig langt. 

• Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fant den ikke nå, så regner med den har dratt hjem

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg fant den ikke nå, så regner med den har dratt hjem

Vi får håpe det. Både for dens egen del og eiernes del.

Fint at du ville ta vare på den, da. :)

Skrevet

Bare ikke gjør som Dangfart! 

FB_IMG_1541888245252.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...