Drakan Skrevet 10. november 2018 #1 Skrevet 10. november 2018 https://www.vredens-gnag.no/mann-i-50-arene-var-ikke-idiot-pa-julebord/ Sitat Det hele begynte da mannen, som jobber i et firma på Østlandet, droppet vorspielet de fleste av kollegene hans alltid insisterer på før julebord, og heller ankom festlokalet helt edru. Er førsteside stoff på vg. Så... hvordan er du på julebord og vil du lege deg på trenden om å ikke være idiot? 1
altflyter Skrevet 10. november 2018 #2 Skrevet 10. november 2018 Regner med du vet at dette er satiresiden til vg? 3
Drakan Skrevet 10. november 2018 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2018 Akkurat nå, altflyter skrev: Regner med du vet at dette er satiresiden til vg? Det er førsteside stoff
Gjest Faerunpedia Skrevet 10. november 2018 #4 Skrevet 10. november 2018 Akkurat nå, Drakan skrev: Det er førsteside stoff Og satire
Drikkeflaska Skrevet 10. november 2018 #5 Skrevet 10. november 2018 1 minutt siden, Drakan skrev: Det er førsteside stoff Men det er fortsatt produsert av satiredelen til VG.
Chablis Skrevet 10. november 2018 #6 Skrevet 10. november 2018 Dette var en morsom artikkel fra en satire-nettside ja. Var det et poeng?
Drakan Skrevet 10. november 2018 Forfatter #7 Skrevet 10. november 2018 6 minutter siden, Tipptoppi skrev: Dette var en morsom artikkel fra en satire-nettside ja. Var det et poeng? Ja, det nærmer seg jo julebord, så da er det jo aktuelt å tenke hvordan man skal oppføre seg også 2
Gjest Faerunpedia Skrevet 10. november 2018 #8 Skrevet 10. november 2018 1 minutt siden, Drakan skrev: Ja, det nærmer seg jo julebord, så da er det jo aktuelt å tenke hvordan man skal oppføre seg også Går ikke, liker ikke å sosialisere med kollegaer, holder meg til venner
Chablis Skrevet 10. november 2018 #9 Skrevet 10. november 2018 1 minutt siden, Drakan skrev: Ja, det nærmer seg jo julebord, så da er det jo aktuelt å tenke hvordan man skal oppføre seg også Jeg håper i så fall de finner råd hos andre kilder enn satire-nettsider. Men jeg tror ikke de som er idioter planlegger på forhånd, "i kveld skal jeg være en sjåvinistisk drittsekk" eller "i kveld skal jeg drikke meg billig og legge an på sjefen" Jeg tror dette kommer av for mye alkohol i sammenheng med liten respekt for andre mennesker og mangel på selvinnsikt
Jytte Skrevet 11. november 2018 #10 Skrevet 11. november 2018 16 timer siden, Drakan skrev: Ja, det nærmer seg jo julebord, så da er det jo aktuelt å tenke hvordan man skal oppføre seg også Jeg er ikke en julebordelsker, men har vært på noen riktig morsomme. Små julebord der man møtes ute og treffer par mennesker man aldri har møtt, god vin, konjakk og kaffe, cava. Og våkne opp neste dag med litt hodepine, men full av gode minner fra kvelden før. Rådet er jo som vanlig å ta det rolig, spesielt hvis man ikke er vant til alkohol. Det rådet som blir oversett hvert år, trolig av de samme personene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå