AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #1 Skrevet 10. november 2018 Kjøpte ny strømpebukse på Lindex i dag, fant en som hadde så fin farge. Vet billige strømpebukser sitter dårligere, men er det noen som har tips til å unngå at den skal skli ned? Har prøvd med en truse til utenpå en stund, men synes ikke det funka noe særlig. Anonymkode: d68f8...865
Perelandra Skrevet 10. november 2018 #2 Skrevet 10. november 2018 Kjent problem, dessverre. Jeg pleier å bruke ei hold-inn truse/bukse utenpå strømpebukser som siger. Det fungerer bedre enn å bruke vanlig truse. 1
Missfitness Skrevet 10. november 2018 #3 Skrevet 10. november 2018 (endret) Litt OT, men anbefaler strømper og strømpeholder, mye enklere og mer behagelig en strømpebukse Skjønner ikke hvorfor nesten alle bruker strømpebukse... Endret 10. november 2018 av Missfitness lagt til tekst
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #4 Skrevet 10. november 2018 3 minutter siden, Missfitness skrev: Litt OT, men anbefaler strømper og strømpeholder, mye enklere og mer behagelig en strømpebukse Skjønner ikke hvorfor nesten alle bruker strømpebukse... Ikke helt passende på et barn kanskje.. Her er problemet at strømpisen til ungene sklir ned, og det er riktig størrelsen Anonymkode: 8ceb7...e01 1
Missfitness Skrevet 10. november 2018 #5 Skrevet 10. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke helt passende på et barn kanskje.. Her er problemet at strømpisen til ungene sklir ned, og det er riktig størrelsen Anonymkode: 8ceb7...e01 Jeg snakker verken om barn eller strømpriser...
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #6 Skrevet 10. november 2018 4 minutter siden, Missfitness skrev: Litt OT, men anbefaler strømper og strømpeholder, mye enklere og mer behagelig en strømpebukse Skjønner ikke hvorfor nesten alle bruker strømpebukse... Det sitter nok bedre, ja. Jeg har aldri prøvd selv, men ser for meg at det kan bli litt kaldt på delene som ikke dekkes av strømpene? Også har det vel mye med tilgjengelighet å gjøre, strømpebukser er jo over alt, strømpeholdere skal man lete litt mer etter. Anonymkode: d68f8...865 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #7 Skrevet 10. november 2018 1 minutt siden, Missfitness skrev: Jeg snakker verken om barn eller strømpriser... Ikke jeg heller. Det står strømpiser. Anonymkode: 8ceb7...e01 1
funginger Skrevet 10. november 2018 #8 Skrevet 10. november 2018 Enten for stor eller for liten strømpebukse. Det kan også være lengden på strømpebuksen.
Missfitness Skrevet 10. november 2018 #9 Skrevet 10. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det sitter nok bedre, ja. Jeg har aldri prøvd selv, men ser for meg at det kan bli litt kaldt på delene som ikke dekkes av strømpene? Også har det vel mye med tilgjengelighet å gjøre, strømpebukser er jo over alt, strømpeholdere skal man lete litt mer etter. Anonymkode: d68f8...865 Jeg opplever det ikke som problematisk, tvert i mot. Ikke så tett og klaustrofobisk som strømpebukse! Tja, du får jo strømpeholdere i undertøysbutikker, samt mange steder på nett.
Missfitness Skrevet 10. november 2018 #10 Skrevet 10. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke jeg heller. Det står strømpiser. Anonymkode: 8ceb7...e01 👍
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #11 Skrevet 10. november 2018 1 minutt siden, funginger skrev: Enten for stor eller for liten strømpebukse. Det kan også være lengden på strømpebuksen. Den er ikke for kort i beina i hvert fall. Tror ikke jeg kan ha den noe større, men kunne prøvd å kjøpe mindre. Men nå har jeg denne, da, så får prøve å gjøre det beste ut av det. Anonymkode: d68f8...865
funginger Skrevet 10. november 2018 #12 Skrevet 10. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Den er ikke for kort i beina i hvert fall. Tror ikke jeg kan ha den noe større, men kunne prøvd å kjøpe mindre. Men nå har jeg denne, da, så får prøve å gjøre det beste ut av det. Anonymkode: d68f8...865 Hva med å stramme livet og feste en strikk rundt det ekstra stoffet?
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #13 Skrevet 10. november 2018 2 minutter siden, Missfitness skrev: Jeg opplever det ikke som problematisk, tvert i mot. Ikke så tett og klaustrofobisk som strømpebukse! Tja, du får jo strømpeholdere i undertøysbutikker, samt mange steder på nett. Jeg kommer ofte ikke på at jeg trenger nye strømper før 20 min før jeg skal gå, så for meg blir det oftest matbutikk (men Pierre Robert er slett ikke verst), eller så kommer jeg på det mens jeg titter i en klesbutikk. Går ytterst sjelden i undertøysbutikk, men skal vurdere å prøve strømpeholder, strømpene holder sikkert lenger enn strømpebukse også. Anonymkode: d68f8...865
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #14 Skrevet 10. november 2018 Det er dyrt å kjøpe billig kvalitet.. kjøpe strømpebukse med tøyelig stoffkvalitet enn de stive billiggreiene som bare siger. Anonymkode: c31cc...5ff
Missfitness Skrevet 10. november 2018 #15 Skrevet 10. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg kommer ofte ikke på at jeg trenger nye strømper før 20 min før jeg skal gå, så for meg blir det oftest matbutikk (men Pierre Robert er slett ikke verst), eller så kommer jeg på det mens jeg titter i en klesbutikk. Går ytterst sjelden i undertøysbutikk, men skal vurdere å prøve strømpeholder, strømpene holder sikkert lenger enn strømpebukse også. Anonymkode: d68f8...865 Gjør det, du kommer neppe til angre!
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #16 Skrevet 10. november 2018 2 minutter siden, funginger skrev: Hva med å stramme livet og feste en strikk rundt det ekstra stoffet? God idé, skal prøve, håper bare jeg klarer å skjule ekstrastoffet uten at det lager rare klumper som synes utenpå kjolen Anonymkode: d68f8...865
funginger Skrevet 10. november 2018 #17 Skrevet 10. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: God idé, skal prøve, håper bare jeg klarer å skjule ekstrastoffet uten at det lager rare klumper som synes utenpå kjolen Anonymkode: d68f8...865 Å gjøre det midt på bak og brette det inn vil kanskje være best.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #18 Skrevet 10. november 2018 5 minutter siden, funginger skrev: Å gjøre det midt på bak og brette det inn vil kanskje være best. Inntil videre virker det som det hjelper, har travet litt rundt i huset og det kjennes som at den sitter bedre. Du er smart! Takk for hjelpen Anonymkode: d68f8...865
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #19 Skrevet 12. november 2018 Bruk body over så er problemet løst. Fremover kan du vurdere å kjøpe strømpebody i stedet for strømpebukse. Anonymkode: 47953...572
Perelandra Skrevet 12. november 2018 #20 Skrevet 12. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruk body over så er problemet løst. Fremover kan du vurdere å kjøpe strømpebody i stedet for strømpebukse. Anonymkode: 47953...572 Da foretrekker jeg heller hold-inn truser som går høyt opp. Har prøvd å bruke hel body under kjoler når jeg skal være pyntet, men da blir det så plundrete å gå på do.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå