AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #1 Skrevet 10. november 2018 Det er en stund siden jeg så ferdig begge sesongene, men fy F*%# denne serien har satt seg. Utroskap er mitt verste mareritt og denne serien torturerte sjela mi. Får ikke til å skrive noe mer, men det skal sies at jeg har sett (nesten) alle serier på Netflix og er faktisk ferdig.. men det er noe med denne serien som får meg til å..... nei aner ikke, men stakkars mannen min, min fantastiske mann... men så var jo mannen til Emma også verdens mest fantastiske... Jeg er liksom slik at jeg reklamerer for denne serien til alle, og jeg føler bare at alle må se den... hvorfor har jeg denne trangen? Uansett om du ikke har sett den; SE DEN!!! Den er verdt hvert eneste sekund du bruker på den, og som sagt så har jeg sett alt fra «The Haunting of the hill house» til «jane the virgine» til «better call Saul» og alt annet som finnes på Netflix... Anonymkode: 0623e...d19
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #2 Skrevet 10. november 2018 Dr foster er jo litt psycho Anonymkode: 24fbf...467 1
Hoppetaujenta Skrevet 10. november 2018 #3 Skrevet 10. november 2018 Jeg har sett den flere ganger og blir like ille til mote hver eneste gang. Et forferdelig univers å tilbringe tid i. 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #4 Skrevet 11. november 2018 Den viser godt hvor gal man kan bli av utroskap. Det beste er jo at mannen til slutt mister alt om jeg husker rett. Anbefaler den til alle. Anonymkode: 4022c...84e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå