Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Når jeg åpner en link jeg har fått på mail for eks, så åpnes den i en av sidene jeg allered er inne på!

Her om dagen holdt jeg på med å bestille noe fra nettet, og så fikk jeg en link på mail. Jeg trykket den og den siden jeg var inne på med bestillingene, den ble brukt til å åpne linken!

Og da jegtrykket tilbake, så var alt borte!!

Hvordan kan jeg unngå dette? hvor går jeg inn og forandrer det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Hvilken nettleser bruker du? I Opera og Firefox finnes det innstillingerhvor du kan velge at linker skal åpnes i nytt vindu, men jeg vet ikke om noen slik funksjon i Internet Explorer. Det du imidlertid kan gjøre her, er å høyreklike på linken du vil åpne og velge Åpne i nytt vindu (i stedet for å bare klikke på linken).

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har explorer..

Jeg bare låner denne pc'en. Min egen pc har også explorer, og da åpner det seg et nytt vindu..

Jeg vil ha det sånn på denne også!

Skrevet

Min mann sier det kommer an på linken, hvordan den er lagt opp.

Hvis du holder shift inne når du klikker skal det komme i nytt vindu.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Hvis det er en pc du låner, så vil jeg anbefale at du ganske enkelt høyreklikker på linken og velger Åpne i nytt vindu. Enkelt og greit!

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for tipset.

Jeg tror det er en annen mulighet man kan stille inn dette på. Syns jeg har sett det, men jeg finner ikke ut av det nå.

Hun jeg låner pc'en av vil at jeg skal hjelpe henne med det for hun irriterer seg over det hun også..

Skrevet

Dersom du har IE 6 finnes følgende mulighet:

1. Gå inn på menyen, velg "Verktøy", "Alternativer for internett".

2. Finn frem arkfanen merket "Avansert".

3. Bla deg nedover til "Visning", og der nede et stykke på listen finner du "Bruk vinduer på nytt for å starte snarveier".

Ta bort haken foran denne, og et klikk på en snarvei vil alltid åpne et nytt vindu.

Dersom du har IE tidligere enn versjon 6 er jeg ikke sikker på om dette alternativet finnes.

mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...