Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

18 timer siden, Merricat skrev:

Kan jeg ikke levere gave selv så sender jeg blomster/vin/sjokolade når vennene mine har bursdag. Men vanligvis så stikker jeg innom selv hvis de bor i nærheten. 

Gjør du det av egen fri vilje eller er det en tradisjon blant dine venner å sende dette?

Anonymkode: 341a1...2ec

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjør du det av egen fri vilje eller er det en tradisjon blant dine venner å sende dette?

Anonymkode: 341a1...2ec

Selv om noe er tradisjon så er det fortsatt fri vilje involvert, ingen som tvinger deg til å gjøre ting. Jeg har ihvertfall ingen som står klar til å henrette meg om jeg ikke følger tradisjoner. 

Men i dette tilfellet, nei, ikke tradisjon. Og det er ikke alle som får det heller. Folk setter pris på forskjellige ting. 

Endret av Krampus

Som regel husker ingen at jeg har bursdag, og det er ok for meg. Hvorfor skal jeg ønske å feire min eksistens? Kan ikke huske å noensinne hatt en bursdagsfeiring med venner eller noe sånt.

Anonymkode: ff33e...8dc

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er jobbdag kan det hende jeg får en ekstra Twist-bit av Britt i resepsjonen. Det er vel så mye sjokolade jeg har innkassert på mine 38 bursdager hittil, og aldri noe på døra. Passer meg utmerket, for hvis venner gjør slikt forventer de vel at man gjør gjengjeld...

Anonymkode: 57e67...cff

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Britt skolesekretær gir gjerne oss twist og dersom vi er på jobb, men aldri opplevet fra andre nei.

Anonymkode: 675e8...df4

Her ser man. Kjenner man en Britt, blir det sjokolade på bursdagen. Selv kjenner jeg ingen Britt.

Anonymkode: 8a10f...db1

Aldri skjedd her. Jeg er glad for det. Jeg har angst mot fedme. Kanskje disse fantastiske vennene ikke er så gode venner når de gir sukker i gave.

Anonymkode: e9b3d...59c

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...