AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #21 Del Skrevet 10. november 2018 Nei, men en og annen blomsterkvast har kommet. Anonymkode: 3c674...88c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. november 2018 #22 Del Skrevet 10. november 2018 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er man vel avhengig av at vedkommende er hjemme ved levering? Anonymkode: 341a1...2ec Buketten m/mer kan vel henges på døren om det er avhuket for det i bestillingen. Endret 10. november 2018 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rullestolbruker Skrevet 10. november 2018 #23 Del Skrevet 10. november 2018 3 minutter siden, Raspberrypi skrev: Det er jo ikke det, da. Jeg har aldri fått sjokolade på døra. Noensinne. Kanskje ikke for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #24 Del Skrevet 10. november 2018 Gidder ikke sende sjokolade nei, men har flere ganger dukket opp uanmeldt med vin og snacks, og gave til mine beste venner. Anonymkode: 5e30e...088 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krampus Skrevet 10. november 2018 #25 Del Skrevet 10. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er man vel avhengig av at vedkommende er hjemme ved levering? Anonymkode: 341a1...2ec Da legger de igjen lapp om at noe er forsøkt levert og at det kan hentes på blomsterbutikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #26 Del Skrevet 10. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er en på Facebook som legger ut hvor mange gaver hun får ( ikke rundt år) samt sjokolade på døra! kjenner at det stikker litt. Vet ikke om dette er vanlig. Har ingen tradisjon for det i min vennegjeng. Leverer dere sjokolade på døra til fantastiske venner, eller avhenger det av at denne vennen også har gjort noe tilsvarende på din dag? Anonymkode: 341a1...2ec Sjokolade på døra ? Nei, vi griser ikke til døra vår eller andres dører med sokolade. Anonymkode: eaf0d...8bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raspberrypi Skrevet 10. november 2018 #27 Del Skrevet 10. november 2018 Akkurat nå, Rullestolbruker skrev: Kanskje ikke for deg Ah, nå tenkte jeg mer som i at det ikke fester seg særlig godt, og at en klut med varmt såpevann lett oppløser sjokoladen. Tok ikke forbehold om fysiske hindringer hos enkeltpersoner. Ikke meningen å være en ignorant fjott altså 🤗 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #28 Del Skrevet 10. november 2018 Passe skrudd i hodet å skryte av bursdagsgaver på Facebook da. Det gjør ikke lillesøstra mi på 15 engang... Anonymkode: ebb5a...4e4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rullestolbruker Skrevet 10. november 2018 #29 Del Skrevet 10. november 2018 4 minutter siden, Raspberrypi skrev: Ah, nå tenkte jeg mer som i at det ikke fester seg særlig godt, og at en klut med varmt såpevann lett oppløser sjokoladen. Tok ikke forbehold om fysiske hindringer hos enkeltpersoner. Ikke meningen å være en ignorant fjott altså 🤗 Neida, går bra det Men det vil jo flyte utover også, men jo det fester seg godt på mange ting 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #30 Del Skrevet 10. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Passe skrudd i hodet å skryte av bursdagsgaver på Facebook da. Det gjør ikke lillesøstra mi på 15 engang... Anonymkode: ebb5a...4e4 Om noen venner gjorde noe sånt for meg, så hadde det vel ikke falt meg inn å dele det offentlig på FB? Hva er greia?,,,,,,,,, Anonymkode: 341a1...2ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #31 Del Skrevet 10. november 2018 15 minutter siden, Merricat skrev: Da legger de igjen lapp om at noe er forsøkt levert og at det kan hentes på blomsterbutikken. Må de da hente sjokoladen på postkontoret? Anonymkode: 341a1...2ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krampus Skrevet 10. november 2018 #32 Del Skrevet 10. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Må de da hente sjokoladen på postkontoret? Anonymkode: 341a1...2ec På postkontoret?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #33 Del Skrevet 10. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Må de da hente sjokoladen på postkontoret? Anonymkode: 341a1...2ec Hæ? Den aktuelle blomsterbutikken, selvfølgelig! Anonymkode: 657e1...bb3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #34 Del Skrevet 10. november 2018 1 minutt siden, Merricat skrev: På postkontoret?? Hvor ellers kan de hente varen, hvis de ikke har stor nok postkasse til det? Anonymkode: 341a1...2ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krampus Skrevet 10. november 2018 #35 Del Skrevet 10. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor ellers kan de hente varen, hvis de ikke har stor nok postkasse til det? Anonymkode: 341a1...2ec Bestilles det levering så leverer de på døra, ikke i postkassen, er du ikke hjemme så tar de det med tilbake og så kan du hente det selv hos blomsterbutikken det det ble bestilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. november 2018 #36 Del Skrevet 10. november 2018 22 minutter siden, Merricat skrev: Bestilles det levering så leverer de på døra, ikke i postkassen, er du ikke hjemme så tar de det med tilbake og så kan du hente det selv hos blomsterbutikken det det ble bestilt. Eller det blir hengt på døren om den som sender har valgt det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #37 Del Skrevet 10. november 2018 27 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor ellers kan de hente varen, hvis de ikke har stor nok postkasse til det? Anonymkode: 341a1...2ec Det blir ikke sendt med posten. Det er et bud fra blomsterbutikken som kommer med det. Anonymkode: 657e1...bb3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krampus Skrevet 10. november 2018 #38 Del Skrevet 10. november 2018 25 minutter siden, Rumle skrev: Eller det blir hengt på døren om den som sender har valgt det. Jepp 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #39 Del Skrevet 10. november 2018 52 minutter siden, Merricat skrev: Bestilles det levering så leverer de på døra, ikke i postkassen, er du ikke hjemme så tar de det med tilbake og så kan du hente det selv hos blomsterbutikken det det ble bestilt. Kan man bare sende sjokolade via Blomsterbutikken? Det kan jo være at bursdagsbarnet fikk sjokolade med ordinær post også?? Anonymkode: 341a1...2ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Legokloss Skrevet 10. november 2018 #40 Del Skrevet 10. november 2018 3 timer siden, Merricat skrev: Kan jeg ikke levere gave selv så sender jeg blomster/vin/sjokolade når vennene mine har bursdag. Men vanligvis så stikker jeg innom selv hvis de bor i nærheten. Jeg har bursdag snart, vil du være vennen min? 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå