AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #1 Skrevet 10. november 2018 Jeg eide en hund som sov i senga mi, men som ble plaget av hyppige livmorsbetennelser, som betyr at dynene mine er ganske ekle pga. Illelultende utflod osv.. hunden er død nå og jeg har lyst å vaske dynene, men det står på "vaskelappen" at maskinen burde tåle minst 7 kg. Min vaskemaskin er 6 kg. Kan jeg prøve å vaske dynene, eller burde jeg kjøpe nye dyner? Anonymkode: 24691...55d
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #2 Skrevet 10. november 2018 Har ikke svar på bruken av din egen vaskemaskin, men det går an å sende dynen til renseri eventuelt sjekke om det er myntvaskeri med større vaskemaskiner der du bor. Anonymkode: f74b4...901 1
Zienna Skrevet 10. november 2018 #3 Skrevet 10. november 2018 Om det ikke er en kjempedyr kvalitetsdyne så hadde jeg kastet den og kjøpt en ny. Jeg vasker for øvrig både dyner og puter i vaskemaskinen. Etter en tur i tørketrommelen er de som nye. 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #5 Skrevet 10. november 2018 Dyner med illeluktende utflod fra hund? 🙄 Jeg hadde nok kastet dem. Anonymkode: a8b3d...3ea 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #6 Skrevet 10. november 2018 Kjøp ny dyne og start på nytt. Anonymkode: 0f190...a99
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #7 Skrevet 10. november 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg eide en hund som sov i senga mi, men som ble plaget av hyppige livmorsbetennelser, som betyr at dynene mine er ganske ekle pga. Illelultende utflod osv.. hunden er død nå og jeg har lyst å vaske dynene, men det står på "vaskelappen" at maskinen burde tåle minst 7 kg. Min vaskemaskin er 6 kg. Kan jeg prøve å vaske dynene, eller burde jeg kjøpe nye dyner? Anonymkode: 24691...55d Når det står 7 kg, på vaskelappen så er det ikke dynen det går ut over dersom du trykker dynen inn vaskemaskinen for max 6 kg tøy, men opphenget av trommelen i vaskemaskinen. Ryker opphenget for vasketrommelen fordi den får for høy belastning med dyne og våt dyne/dyne og vann, så er vaskemaskinen dyrere å fornye enn dynene, vil jeg tro? Alternativet er å levere dynene inn til vask på et vaskeri, men det koster gjenre også mer enn det smaker? Forresten hvordan er det med madrassene dine Anonymkode: bd08d...39b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå