Gå til innhold

Dame over 40 aldri fått orgasme med en mann.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det da mulig å tenke at det kan skje noen gang? 

Anonymkode: 96084...9c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner ikke spørsmålet

Anonymkode: 8648f...132

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det da mulig å tenke at det kan skje noen gang? 

Det kommer helt an på deg, mannen og hvordan det gjøres.. 

Skrevet

Nja, personlig trenger eg vibrator for å få orgasme. Kan få orgamse med mann og vibrator men ikkje uten 

Anonymkode: a2f39...f81

• Liker 1
Skrevet

Ta deg fri fra jobben et par tre måneder, stress ned og gjør bare det du egentlig har lyst til, det vil si, være husmor. Så kommer de store høyder av seg selv.

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Har du prøvd med en kvinne? Hjalp det?

Skrevet

Nei, ikke prøvd med dame. Fått det alene. 

Skrevet

Hvordan får du det alene?

Skrevet
21 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Hvordan får du det alene?

Stimuli av klitt. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Stimuli av klitt. 

Med et trykkluftbor?

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stimuli av klitt. 

Hva med å leke med deg selv/stimulere klitoris ,mens du har sex med mannen? Jeg får ekstremt sjelden orgasme bare ved penetrering, har vel fått det en 6-7 ggr på 10 år - og da red jg ham og slik at klitoris gned seg mot ham. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har aldri fått vaginal orgasme, jeg må ha stimuli av klitoris. Jeg pleide å like når han tok meg bakfra også brukte jeg magic wanden på klitoris. 

Jeg har alltid tatt ansvar for egen orgasme all den tid jeg ikke er avhengig av en mann for å få orgasme. 

Anonymkode: bad3e...72b

• Liker 4
Skrevet

Jeg tenker at det er da ikke mannen som skal -gi- deg orgasme. Dere har sex sammen, og om du vet med deg selv at du kommer av klitorisstimulering så stimulerer du klitoris mens dere holder på. Verre er det ikke. 

Anonymkode: 45f3c...172

• Liker 7
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at det er da ikke mannen som skal -gi- deg orgasme. Dere har sex sammen, og om du vet med deg selv at du kommer av klitorisstimulering så stimulerer du klitoris mens dere holder på. Verre er det ikke. 

Ganske fantastisk at en kvinne på førti ikke har funnet ut av det.. 

Anonymkode: 39917...a60

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Skogshuldra skrev:

Hva med å leke med deg selv/stimulere klitoris ,mens du har sex med mannen? Jeg får ekstremt sjelden orgasme bare ved penetrering, har vel fått det en 6-7 ggr på 10 år - og da red jg ham og slik at klitoris gned seg mot ham. 

Det der er ikke en vaginal orgasme eller en orgasme ved "bare penetrering". Det er helt vanlig at klitoris blir stimulert naturlig når kvinnen rir eller i misjonæren pga berøring mellom kroppene. 

Anonymkode: d4756...fb0

• Liker 1
Skrevet

Møtte mannen da jeg var 40+ Mye heftig sex,  men jeg fikk aldri orgasme. Han ga f*** Jeg var jo villig dagen etterpå. Tok en prat og sa at dette gidder jeg ikke. Vips var mannen interessert i å bruke litt tid på meg også. 

Anonymkode: d54d9...e8c

• Liker 3
Skrevet
On 11/10/2018 at 8:30 PM, Horten Market said:

Ta deg fri fra jobben et par tre måneder, stress ned og gjør bare det du egentlig har lyst til, det vil si, være husmor. Så kommer de store høyder av seg selv.

Hæ?

Anonymkode: 38dc9...eb5

• Liker 6
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her har du svaret, ts! Bare å sette i gang selv, så ordner dere det i fellesskap!

Anonymkode: 2355b...6a9

• Liker 1
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ?

Anonymkode: 38dc9...eb5

Det var adressert til TS, ikke til deg. Du er jo hjernevasket feminist, mens TS bare er forledet av dere. ;)

• Liker 2
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der er ikke en vaginal orgasme eller en orgasme ved "bare penetrering". Det er helt vanlig at klitoris blir stimulert naturlig når kvinnen rir eller i misjonæren pga berøring mellom kroppene. 

Anonymkode: d4756...fb0

Nei, ser det nå - men mente vel "at jeg ikke bruker hendene". Kan jo tenkes hun synes det er flaut/kleint eller. Jeg brukte litt tid sammen med mannen før jeg slappet helt av med å berøre meg sjøl mens vi knulla.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...