AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #1 Skrevet 10. november 2018 Enten du har gått eller går. Vil du anbefale det? Er det verdt pengene? hvor lang tid tok det frem til du fikk deg jobb etter studiene, jobb relatert til det du studerte? Evt hvor har du gått eller går? Del gjerne mer erfaring/info hvis du vil Takker på forhånd. Anonymkode: 256bc...99e
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #2 Skrevet 10. november 2018 Studerer på BI nå. Går tredjeåret bachelor. Jeg synes absolutt det har vært verdt pengene. Foreleserne er veldig gode, og det er et hav av valgfag du kan velge på 2 og 3 året, slik at du kan velge den retningen du selv har lyst til. Fadderuken er helt fantastisk og det er masse utvalg du kan ta del i. Alle finner noe de interesserer seg for. Skal dog ikke ta mastergraden der, fordi det blir et skyhøyt studielån. Anonymkode: f4583...92d
novacane Skrevet 11. november 2018 #3 Skrevet 11. november 2018 Tok mastergraden min på BI, fikk jobb 9 måneder før jeg var ferdig. Jeg syns det var verdt pengene. Fagene var spennende og ikke minst relevante, syns også det var godt utvalg av valgfag. Det kommer kanskje litt an på hva du tenker å studere. Jeg stod mellom UiO og BI da jeg skulle velge et sted å ta master, men i den fagretningen jeg vurderte så var det BI som hadde et mest praktisk perspektiv og som derfor ble det rette for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå