AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #1 Skrevet 10. november 2018 Lurer på dette. Har en jeg skriver med. Liker han egentlig godt, men ser jo han er innpå datingsiden uten at han snakker med meg da. Anonymkode: 38116...493
Gjest theTitanic Skrevet 10. november 2018 #2 Skrevet 10. november 2018 Selvsagt gjør han det om muligheten byr seg. Før man har møttes flere ganger og bestemt seg for at det blir dere så regn med at han fisker rundt.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #3 Skrevet 10. november 2018 Han skriver nok med flere da. Anonymkode: 2d478...c42 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #4 Skrevet 10. november 2018 Det er nå individuelt. Jeg har vært singel i lengre perioder (begynner heldigvis å bli noen år siden og håper det forblir sånn), og i noen perioder har det vært en del små-romanser det ikke var særlig håp om noe forhold i. La jo litt mer i det enn bare sex, men kan vel alltids kalle det ligge rundt også, og begge var klare over at det bare var temmelig uforpliktende greier. I andre perioder har jeg bare ikke vært interessert i sånt og heller aktivt sett etter forhold som kan vare fremfor å "ligge rundt". Det siste har vært mye vanligere enn det første, å bare holde på sånn i lang tid er igrunn mer slitsomt enn det er givende for min del. Men når jeg først har vært ordentlig interessert i en dame og virkelig håpet det skulle bli noe alvorlig med oss, da har jeg jo heller ikke vært inne på en datingside og pratet med andre. Sånn sett ville jeg vel tro han her ser seg om etter flere muligheter og i hvert fall holder dem åpne. Men det baserer jeg nå heller på at "han er på en datingside uten å snakke med meg" heller enn at "han er en singel mann", for å si det sånn. Anonymkode: 07c77...0c5
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #5 Skrevet 10. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nå individuelt. Jeg har vært singel i lengre perioder (begynner heldigvis å bli noen år siden og håper det forblir sånn), og i noen perioder har det vært en del små-romanser det ikke var særlig håp om noe forhold i. La jo litt mer i det enn bare sex, men kan vel alltids kalle det ligge rundt også, og begge var klare over at det bare var temmelig uforpliktende greier. I andre perioder har jeg bare ikke vært interessert i sånt og heller aktivt sett etter forhold som kan vare fremfor å "ligge rundt". Det siste har vært mye vanligere enn det første, å bare holde på sånn i lang tid er igrunn mer slitsomt enn det er givende for min del. Men når jeg først har vært ordentlig interessert i en dame og virkelig håpet det skulle bli noe alvorlig med oss, da har jeg jo heller ikke vært inne på en datingside og pratet med andre. Sånn sett ville jeg vel tro han her ser seg om etter flere muligheter og i hvert fall holder dem åpne. Men det baserer jeg nå heller på at "han er på en datingside uten å snakke med meg" heller enn at "han er en singel mann", for å si det sånn. Anonymkode: 07c77...0c5 Takk for forklaring og dine tanker. Greit å høre. Er på samme datingside så derfor jeg ser det. Føler jeg kanskje har mer interssere enn meg. Vet jo ikke, men føler at han vil holde døren åpen og. Ikke lett dette dating opplegget. Anonymkode: 38116...493
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #6 Skrevet 10. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for forklaring og dine tanker. Greit å høre. Er på samme datingside så derfor jeg ser det. Føler jeg kanskje har mer interssere enn meg. Vet jo ikke, men føler at han vil holde døren åpen og. Ikke lett dette dating opplegget. Anonymkode: 38116...493 Dette er grunnen til at jeg ikke orker dating. "Alle" skriver og flørter med flere samtidig, flere dater/møter flere samtidig, og noen ligger også med flere samtidig. I tillegg har man alle dem man tidligere har prøvd ut på nettsiden.. Så det er skikkelig bruk og kast, ja! Orker det rett og slett ikke lenger, men innser at jeg kanskje kan ende opp singel da. Anonymkode: 444f7...522 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #7 Skrevet 10. november 2018 Noen single gjør det, andre ikke. Anonymkode: 73693...2bf
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #8 Skrevet 10. november 2018 Virker som kynisk spill. At det kommer noen bedre og aldri tar et valg. Bruk og kast. Anonymkode: 38116...493 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #9 Skrevet 10. november 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for forklaring og dine tanker. Greit å høre. Er på samme datingside så derfor jeg ser det. Føler jeg kanskje har mer interssere enn meg. Vet jo ikke, men føler at han vil holde døren åpen og. Ikke lett dette dating opplegget. Anonymkode: 38116...493 Nei, jeg forstår. Jeg har aldri vært særlig aktiv på sånne datingsider, jeg har heller møtt kvinner andre steder, men det at han er innom der uten å skrive til deg ville jeg (dessverre) tolket som at han i hvert fall pleiet kontakt med flere. Sikkert er det ikke, han kan alltids bare kikke seg rundt, men selv det er vel mer enn du skulle ønske. Om han ligger med noen eller ei er det vanskeligere å si noe om, da. Det blir ren gjetting. Regner nå med at de fleste ikke ligger med brorparten av de de prater med på en datingside, men jeg vet ærlig talt ikke hvordan det foregår eller hva som er vanlig. Skulle jo gjerne sagt noe annet, men: Jeg har som sagt hatt perioder der jeg har hatt flere sånne kortvarige romanser der begge har vært klare over (må bare understreke at det er noe begge har visst) at dette ikke blir noe langvarig. Men har jeg først vært i kontakt med en dame jeg var ordentlig interessert i, da har jeg aldri "holdt noen varme" parallelt med det. Det er ikke fair overfor henne, og ikke er jeg interessert i det heller om jeg først er tilstrekkelig interessert i noen. Er jeg helt singel og fri og frank kan jeg jo gjøre som jeg vil, så lenge jeg spiller med åpne kort, men så fort det er noe som kan bli seriøst er det kun det som gjelder for min del. Nå har jeg vært i et forhold med en kjempebra dame en god stund, og håper å forbli det, og helt fra første gang vi begynte å prate og det klikket har jeg ikke tenkt tanken på å åpne en datingside eller se meg om etter andre alternativer. Ikke for å snakke opp hvor fantastisk lojal jeg er, det skulle bare mangle at man er fullstendig trofast, poenget er snarere at det lest motsatt jo også innebærer at jeg bare kunne holdt på slik han her gjør dersom jeg ikke var tilstrekkelig interessert. Dessverre. Men jeg snakker selvfølgelig ikke for andre enn meg selv, da, bare svarte når jeg først er mann og snublet innom tråden. Anonymkode: 07c77...0c5 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #10 Skrevet 10. november 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg forstår. Jeg har aldri vært særlig aktiv på sånne datingsider, jeg har heller møtt kvinner andre steder, men det at han er innom der uten å skrive til deg ville jeg (dessverre) tolket som at han i hvert fall pleiet kontakt med flere. Sikkert er det ikke, han kan alltids bare kikke seg rundt, men selv det er vel mer enn du skulle ønske. Om han ligger med noen eller ei er det vanskeligere å si noe om, da. Det blir ren gjetting. Regner nå med at de fleste ikke ligger med brorparten av de de prater med på en datingside, men jeg vet ærlig talt ikke hvordan det foregår eller hva som er vanlig. Skulle jo gjerne sagt noe annet, men: Jeg har som sagt hatt perioder der jeg har hatt flere sånne kortvarige romanser der begge har vært klare over (må bare understreke at det er noe begge har visst) at dette ikke blir noe langvarig. Men har jeg først vært i kontakt med en dame jeg var ordentlig interessert i, da har jeg aldri "holdt noen varme" parallelt med det. Det er ikke fair overfor henne, og ikke er jeg interessert i det heller om jeg først er tilstrekkelig interessert i noen. Er jeg helt singel og fri og frank kan jeg jo gjøre som jeg vil, så lenge jeg spiller med åpne kort, men så fort det er noe som kan bli seriøst er det kun det som gjelder for min del. Nå har jeg vært i et forhold med en kjempebra dame en god stund, og håper å forbli det, og helt fra første gang vi begynte å prate og det klikket har jeg ikke tenkt tanken på å åpne en datingside eller se meg om etter andre alternativer. Ikke for å snakke opp hvor fantastisk lojal jeg er, det skulle bare mangle at man er fullstendig trofast, poenget er snarere at det lest motsatt jo også innebærer at jeg bare kunne holdt på slik han her gjør dersom jeg ikke var tilstrekkelig interessert. Dessverre. Men jeg snakker selvfølgelig ikke for andre enn meg selv, da, bare svarte når jeg først er mann og snublet innom tråden. Anonymkode: 07c77...0c5 Takk for svar. Veldig greit å høre synspunker fra motsatt kjønn og tanker, Det nok det jeg føler litt på. Han er ikke nok interessert til å gå all inn. Han prater, flørter, men ikke bedt meg ut, men lyst å komme på besøk. Så har vel gjerne funnet ut hvor jeg har han. Anonymkode: 38116...493
Gjest Alterego666 Skrevet 10. november 2018 #11 Skrevet 10. november 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Lurer på dette. Har en jeg skriver med. Liker han egentlig godt, men ser jo han er innpå datingsiden uten at han snakker med meg da. Anonymkode: 38116...493 Det gjør jo åpenbart du også, så da kan du vel spørre deg selv?
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #12 Skrevet 10. november 2018 3 minutter siden, Alterego666 skrev: Det gjør jo åpenbart du også, så da kan du vel spørre deg selv? Pinlig kanskje, men ser etter han og er ikke alltid jeg tar kontakt. Vil se om han gjør. Anonymkode: 38116...493
Gjest Alterego666 Skrevet 10. november 2018 #13 Skrevet 10. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pinlig kanskje, men ser etter han og er ikke alltid jeg tar kontakt. Vil se om han gjør. Anonymkode: 38116...493 Du forstår at det er en betydelig sjanse for at han fjør akkurat det samme og stiller det samme spørsmålet i Mannegruppa Ottar?
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #14 Skrevet 10. november 2018 Alle menn ligger rundt om de får sjansen. Anonymkode: ab0f1...f60
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #15 Skrevet 10. november 2018 Ikke mer enn kvinner gjør. Hvis man liker noen og ikke har noen forpliktelser så ja. Men alle menn er ikke horebukker. Anonymkode: d21d6...621
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #16 Skrevet 10. november 2018 Ja. Menn i forhold (noen unntak finnes) gjør også det. Anonymkode: ba91d...a9e
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #17 Skrevet 10. november 2018 Nei, men jeg tror de skriver med og flørter med flere. Anonymkode: 18385...bcc
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #18 Skrevet 10. november 2018 37 minutter siden, Alterego666 skrev: Du forstår at det er en betydelig sjanse for at han fjør akkurat det samme og stiller det samme spørsmålet i Mannegruppa Ottar? Sant? Var det dumt svart? Anonymkode: 38116...493
Gjest Alterego666 Skrevet 10. november 2018 #19 Skrevet 10. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle menn ligger rundt om de får sjansen. Anonymkode: ab0f1...f60 Du må være en mann som ligger rundt og er selvrettferdig.
Gjest Alterego666 Skrevet 10. november 2018 #20 Skrevet 10. november 2018 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sant? Var det dumt svart? Anonymkode: 38116...493 Nei, slettes ikke. Du kjenner han jo best, men det er jo en reell sjanse for at han er akkurat like avventende og usikker som du er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå