Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag er det shrek på tv.. halv åtte på tv 2 tror jeg det var..

den er bare såå åsøt og artig, med norsk tale;)

anbefaler alle å se den;)

thomas giertsen er kjempe dyktig artig :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter og kikker på SHREK nå....

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Litt dumt at den er på norsk.

Gjest Chrizzy
Skrevet

De er bare SÅ bra de filmene :-)

Gjest Seleena
Skrevet

Shrek på norsk er digg! T.G gjer ein kjempegod jobb i denne filmen :hoppe:

Skrevet

Enig! Det er sjelden norsk tale er noe annet enn irriterende, her var det direkte sjarmerende :sjarmor:

Gjest LoisLane
Skrevet

Sikkert mest "riktig" på originalspråket, men nå kunne ungene følge med uten at jeg må lese teksten.

Jeg hadde ikke sett den før - for en supersjarmerende film!

Er toern like bra?

Skrevet

Shrek er herlig, det samme er Shrek 2.

Filmen er best på orginalspråket, men funker på norsk også.

Gjest Cerise
Skrevet

Faktisk en av de få filmer i den sjangeren som jeg syns funker kjempebra på norsk :)

Gjest Cerise
Skrevet

Faktisk en av de få filmer i den sjangeren som jeg syns funker kjempebra på norsk :) og ja, shrek 2 er like bra som film 1 syns jeg da.

Skrevet

ikke sant??den er kempe søt.. menjeg har sett den på original spårklet også og den er langt fra så bra da........

det er noe med thomas giertsen og de andre norske, man kjenner dem igjen i figuerene på en måte.. dessuten må man kunne engelsk veeeldig godt for at den skal være like fengende da..

kjempe søt;)

2 har jeg og sett, men synes 1 er best da;)

Skrevet
Litt dumt at den er på norsk.

Men dette er jo en av de få filmene som faktisk fungerer veldig bra på norsk også!

Skrevet

Enig at den fungerer på norsk også, men jeg blir distrahert av tanker som: "Tress-is? Lurer på hva de sier på engelsk..."

Jeg var ikke klar over at Shrek skulle sendes med norsk tale, så jeg ble nok litt skuffa, selv om den som sagt ikke er dårlig. Men Tv2 sendte også "Anastacia" på formiddagen for noen dager siden. Da var det med engelsk tale. Skulle tro at det var et bedre tidspunkt å sende dubba filmer. Ikke det at Shrek ble sendt så altfor sent heller, da, men uansett. Ser ikke helt logikken, bare.

Gjest Anonymous
Skrevet

Flott film. Høydepunktet mitt er scenen med fugleeggene og omeletten rett etterpå. Det er da man skjønner at dette ikke er en Disney film :ler:

Og som all film: Den er best på originalspråket. Grunnen til at denne sendes på norsk og ikke "Anastacia" er vel kort og godt at Shrek er å få tak i på norsk mens den andre ikke er det.

Gjest gjest1
Skrevet

Fiona høres helt grusom ut på norsk, som ei 11 år gammel jente som ikke har fått hits for kids cden hun ønsket seg til jul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...