AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #1 Skrevet 10. november 2018 Hvis jeg skal være helt ærlig er jeg ikke så glad i menn selv om det dessverre er menn jeg er kåt på. Jeg blir direkte kvalm av meg selv og hvordan jeg er avhengig av menn. Heldigvis har jeg klart å holde meg unna seksuelle relasjoner. Mange menn er enslige hele livet. Ironisk at vi kvinner skal få skylden for deres ulykke. Problemet er at du enten ikke er vellykket, eller attraktiv. Eller kanskje problemet er at dere går etter alt og gjør det så lett for oss. Jeg er ikke smart, vellykket eller noe spesielt og har likevel menn etter meg i alle kanter, til og med de som er attraktive og vellykkede.. Når jeg ser på hva jeg har fått til hittil i livet og hvor jeg er burde ikke en eneste mann være interessert i å ta på meg med en pinne, hvert fall ikke sin egen. Men det er nå slik det er. Menn burde sky meg som pesten, men dere tar ikke en gang nei for et nei. Hvor desperat kan man være? Jeg vet at alle menn ikke er slik. Alle menn er heller ikke voldtekstmenn. Eller drapsmenn. Eller voldelige. Men det er som regel menn som voldtar, og jeg klarer ikke å gi slipp på det og jeg klarer ikke å slutte å hate. Jeg skulle så inderlig ønske at jeg var lesbisk, for jeg tror ikke jeg noen gang kan bli glad i en mann og klare å stole på han. Jeg håper ikke jeg sårer noen med dette innlegget, men dere må vite at jeg antagelig ikke representerer gjennomsnittet av kvinner. Det er ironisk at jeg klager på at dere skylder på oss kvinner når jeg sitter og skylder på alle menn for voldtekter og overgrep. Men det er jo så utrolig mange som voldtar og blir voldtatt Anonymkode: 8c373...272
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #2 Skrevet 10. november 2018 Ok. Du er ikke så spesiell. Veldig mange kvinner har et kaotisk limbisk system som gjør dem ustabile følelsesmessig og kan ha få en irrasjonell frykt/hat/angst mot et eller annet. Anonymkode: fb1b3...4a9 6
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #3 Skrevet 10. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Du er ikke så spesiell. Veldig mange kvinner har et kaotisk limbisk system som gjør dem ustabile følelsesmessig og kan ha få en irrasjonell frykt/hat/angst mot et eller annet. Anonymkode: fb1b3...4a9 Typisk en mann å si noe slikt Anonymkode: 8c373...272 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #4 Skrevet 10. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Typisk en mann å si noe slikt Anonymkode: 8c373...272 Mulig men nå er jo dette et direkte svar på dine tanker og følelser, så hvis det er typisk respons du opplever, så går jo et utelukkende på det du uttrykker. Anonymkode: fb1b3...4a9 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #5 Skrevet 10. november 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg skal være helt ærlig er jeg ikke så glad i menn selv om det dessverre er menn jeg er kåt på. Jeg blir direkte kvalm av meg selv og hvordan jeg er avhengig av menn. Heldigvis har jeg klart å holde meg unna seksuelle relasjoner. Mange menn er enslige hele livet. Ironisk at vi kvinner skal få skylden for deres ulykke. Problemet er at du enten ikke er vellykket, eller attraktiv. Eller kanskje problemet er at dere går etter alt og gjør det så lett for oss. Jeg er ikke smart, vellykket eller noe spesielt og har likevel menn etter meg i alle kanter, til og med de som er attraktive og vellykkede.. Når jeg ser på hva jeg har fått til hittil i livet og hvor jeg er burde ikke en eneste mann være interessert i å ta på meg med en pinne, hvert fall ikke sin egen. Men det er nå slik det er. Menn burde sky meg som pesten, men dere tar ikke en gang nei for et nei. Hvor desperat kan man være? Jeg vet at alle menn ikke er slik. Alle menn er heller ikke voldtekstmenn. Eller drapsmenn. Eller voldelige. Men det er som regel menn som voldtar, og jeg klarer ikke å gi slipp på det og jeg klarer ikke å slutte å hate. Jeg skulle så inderlig ønske at jeg var lesbisk, for jeg tror ikke jeg noen gang kan bli glad i en mann og klare å stole på han. Jeg håper ikke jeg sårer noen med dette innlegget, men dere må vite at jeg antagelig ikke representerer gjennomsnittet av kvinner. Det er ironisk at jeg klager på at dere skylder på oss kvinner når jeg sitter og skylder på alle menn for voldtekter og overgrep. Men det er jo så utrolig mange som voldtar og blir voldtatt Anonymkode: 8c373...272 Jeg forsto egentlig ikke så mye av innlegget ditt, men følte for å legge igjen en kommentar om at det ikke er slik at det er mange som voldtar og blir voldtatt. (Det er en stor tragedie for de blir voldtatt) Men det er faktisk ikke så utrolig mange som voldtar. De fleste menn er helt greie mennesker som går gjennom livet og har behov og ønsker som alle andre og som aldri kunne tenke seg å voldta noen. Det du gjør er å avsky dine egne behov og ønsker fordi noen få prosent av den mannlige befolkningen voldtar? Hvor finner du menn egentlig? Har vært borte i noen selv og det er gode snille menn som kun vil meg godt. Anonymkode: f49d3...84d 2
Gjest Vanlig fyr Skrevet 10. november 2018 #6 Skrevet 10. november 2018 24 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg håper ikke jeg sårer noen med dette innlegget, men dere må vite at jeg antagelig ikke representerer gjennomsnittet av kvinner. Det er ironisk at jeg klager på at dere skylder på oss kvinner når jeg sitter og skylder på alle menn for voldtekter og overgrep. Men det er jo så utrolig mange som voldtar og blir voldtatt Anonymkode: 8c373...272 Som mann blir jeg ikke såret, men jeg blir nesten litt trist på dine vegne. Du må ha opplevd vonde ting siden du har det synet du har.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #7 Skrevet 10. november 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig men nå er jo dette et direkte svar på dine tanker og følelser, så hvis det er typisk respons du opplever, så går jo et utelukkende på det du uttrykker. Anonymkode: fb1b3...4a9 Jeg prøver å holde meg unna menn. De fleste er hyggelige og virker snille, men det er jo et spill for å få sex. Og hvis du ikke gir det de føler de fortjener fordi de var snille kan de voldta deg for å få dekket behovet sitt eller hevne seg. Det skjer hele tiden. 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forsto egentlig ikke så mye av innlegget ditt, men følte for å legge igjen en kommentar om at det ikke er slik at det er mange som voldtar og blir voldtatt. (Det er en stor tragedie for de blir voldtatt) Men det er faktisk ikke så utrolig mange som voldtar. De fleste menn er helt greie mennesker som går gjennom livet og har behov og ønsker som alle andre og som aldri kunne tenke seg å voldta noen. Det du gjør er å avsky dine egne behov og ønsker fordi noen få prosent av den mannlige befolkningen voldtar? Hvor finner du menn egentlig? Har vært borte i noen selv og det er gode snille menn som kun vil meg godt. Anonymkode: f49d3...84d Det er ikke sant, hvis du er på fest kan jeg garantere deg at sikkert 80% av mennene der ville voldtatt deg dersom de visste at de kom unna med det. Men de kan likevel voldta deg om de føler det er verdt det, og vil ofte komme unna med det. Enten fordi du ikke tør å si noe pga konsekvensene eller fordi de blir ansett som uskyldige og du som en hore. Det at andre mennesker vil deg godt er noe de later som fordi mennesker er avhengige av andre mennesker for å få verden til å gå rundt, altså fordi de vil ha noe fra deg. Med en gang en mann tror han kan få sex er han ekstremt mye hyggeligere og vil gjøre hva som helst for deg 24 minutter siden, Vanlig fyr skrev: Som mann blir jeg ikke såret, men jeg blir nesten litt trist på dine vegne. Du må ha opplevd vonde ting siden du har det synet du har. Bare ting som de aller fleste opplever i den verdenen vi lever i Anonymkode: 8c373...272
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #8 Skrevet 10. november 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg prøver å holde meg unna menn. De fleste er hyggelige og virker snille, men det er jo et spill for å få sex. Og hvis du ikke gir det de føler de fortjener fordi de var snille kan de voldta deg for å få dekket behovet sitt eller hevne seg. Det skjer hele tiden. Det er ikke sant, hvis du er på fest kan jeg garantere deg at sikkert 80% av mennene der ville voldtatt deg dersom de visste at de kom unna med det. Men de kan likevel voldta deg om de føler det er verdt det, og vil ofte komme unna med det. Enten fordi du ikke tør å si noe pga konsekvensene eller fordi de blir ansett som uskyldige og du som en hore. Det at andre mennesker vil deg godt er noe de later som fordi mennesker er avhengige av andre mennesker for å få verden til å gå rundt, altså fordi de vil ha noe fra deg. Med en gang en mann tror han kan få sex er han ekstremt mye hyggeligere og vil gjøre hva som helst for deg Bare ting som de aller fleste opplever i den verdenen vi lever i Anonymkode: 8c373...272 Nei, jeg tror du må ha opplevd noe helt spesielt for å ende opp med den innstillingen du har til menn (eller mennesker, ikke bare menn, ser jeg når jeg leser på nytt). Det er ikke vanlig i det hele tatt å tenke slik du gjør, og det virker ikke som du har det godt eller trives med den innstillingen heller. Har du forsøkt å snakke med noen om dette? Med "noen" mener jeg en psykolog, lege e.l. - noen som kan hjelpe deg å få tankene over i litt andre baner. Noen har tydeligvis gjort deg veldig vondt på ett eller annet vis, og det kan det være godt å få hjelp til å bearbeide. Sender deg en klem, det tror jeg du trenger. Anonymkode: 4c825...b48 2
Påkrevd Skrevet 10. november 2018 #9 Skrevet 10. november 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg prøver å holde meg unna menn. De fleste er hyggelige og virker snille, men det er jo et spill for å få sex. Og hvis du ikke gir det de føler de fortjener fordi de var snille kan de voldta deg for å få dekket behovet sitt eller hevne seg. Det skjer hele tiden. Det er ikke sant, hvis du er på fest kan jeg garantere deg at sikkert 80% av mennene der ville voldtatt deg dersom de visste at de kom unna med det. Men de kan likevel voldta deg om de føler det er verdt det, og vil ofte komme unna med det. Enten fordi du ikke tør å si noe pga konsekvensene eller fordi de blir ansett som uskyldige og du som en hore. Det at andre mennesker vil deg godt er noe de later som fordi mennesker er avhengige av andre mennesker for å få verden til å gå rundt, altså fordi de vil ha noe fra deg. Med en gang en mann tror han kan få sex er han ekstremt mye hyggeligere og vil gjøre hva som helst for deg Bare ting som de aller fleste opplever i den verdenen vi lever i Anonymkode: 8c373...272 Og her ble det såpass useriøst at tråden egentlig ikke fortjener flere svar. Søk profesjonell hjelp. Kvinneguiden kommer neppe til å lette hverdagen din. 4
Ella Ellefantella Skrevet 10. november 2018 #10 Skrevet 10. november 2018 Jeg liker menn, jeg! De fleste er skikkelig bra folk som tar vare på og har respekt for venninnene sine. Du har nok vært veldig uheldig, ts! 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #11 Skrevet 10. november 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg tror du må ha opplevd noe helt spesielt for å ende opp med den innstillingen du har til menn (eller mennesker, ikke bare menn, ser jeg når jeg leser på nytt). Det er ikke vanlig i det hele tatt å tenke slik du gjør, og det virker ikke som du har det godt eller trives med den innstillingen heller. Har du forsøkt å snakke med noen om dette? Med "noen" mener jeg en psykolog, lege e.l. - noen som kan hjelpe deg å få tankene over i litt andre baner. Noen har tydeligvis gjort deg veldig vondt på ett eller annet vis, og det kan det være godt å få hjelp til å bearbeide. Sender deg en klem, det tror jeg du trenger. Anonymkode: 4c825...b48 3 minutter siden, Påkrevd skrev: Og her ble det såpass useriøst at tråden egentlig ikke fortjener flere svar. Søk profesjonell hjelp. Kvinneguiden kommer neppe til å lette hverdagen din. Vil heller bli kvelt sakte av en mann som overfaller meg på gata enn å snakke om dette med en psykolog. Men hvis det sto mellom å dø av en infeksjon etter å ha blitt voldtatt med store gjenstander i underlivet og å snakke med psykolog, ville jeg kanskje gjort det. Men du får ikke et valg. Anonymkode: 8c373...272
Sparkling_Pink Skrevet 10. november 2018 #12 Skrevet 10. november 2018 TS, jeg tror du skal gå av nett og finne deg noen trygge mennesker å ha rundt deg mens du har det vondt. 5
Påkrevd Skrevet 10. november 2018 #13 Skrevet 10. november 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil heller bli kvelt sakte av en mann som overfaller meg på gata enn å snakke om dette med en psykolog. Men hvis det sto mellom å dø av en infeksjon etter å ha blitt voldtatt med store gjenstander i underlivet og å snakke med psykolog, ville jeg kanskje gjort det. Men du får ikke et valg. Anonymkode: 8c373...272 Det er mottatt. Over og ut.
Horten Market Skrevet 10. november 2018 #14 Skrevet 10. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mange menn er enslige hele livet. Ironisk at vi kvinner skal få skylden for deres ulykke. Problemet er at du enten ikke er vellykket, eller attraktiv. Anonymkode: 8c373...272 Stemmer nok, men det er enklere for en mann å bli attraktiv, enn for en kvinne. Det er nok å bli god i noe. Kvinner er enkle sånn. Så lenge mannen er noe, eller viser potensiale til å bli noe, er det nok for de fleste kvinner. Sitat Jeg er ikke smart, vellykket eller noe spesielt og har likevel menn etter meg i alle kanter, til og med de som er attraktive og vellykkede.. Når jeg ser på hva jeg har fått til hittil i livet og hvor jeg er burde ikke en eneste mann være interessert i å ta på meg med en pinne, hvert fall ikke sin egen. Her tar du feil fordi du tror det som du finner attraktivt i en mann, er det samme menn finner attraktivt i en kvinne. Helt feil. Menn bryr seg null om hva en kvinne har oppnådd i livet. Det er revnende likegyldig, er ikke engang et punkt på sjekklisten. Et vakkert ansikt, smekker kropp og en kompatibel personlighet. Det er det kvinner trenger. Du er sikkert vakker siden menn gir deg oppmerksomhet, men du faller dessverre totalt gjennom på personlighet. Når menn blir kjent med deg, så vil de sky deg som pesten. Det er derfor det ikke blir noe på deg. Du tror det er ditt valg, men du blir nok valgt bort. Skal du lykkes med en mann utover den første oppmerksomhet, så er det personligheten din du må jobbe med.
herzeleid Skrevet 10. november 2018 #15 Skrevet 10. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg skal være helt ærlig er jeg ikke så glad i menn selv om det dessverre er menn jeg er kåt på. Jeg blir direkte kvalm av meg selv og hvordan jeg er avhengig av menn. Heldigvis har jeg klart å holde meg unna seksuelle relasjoner. Mange menn er enslige hele livet. Ironisk at vi kvinner skal få skylden for deres ulykke. Problemet er at du enten ikke er vellykket, eller attraktiv. Eller kanskje problemet er at dere går etter alt og gjør det så lett for oss. Jeg er ikke smart, vellykket eller noe spesielt og har likevel menn etter meg i alle kanter, til og med de som er attraktive og vellykkede.. Når jeg ser på hva jeg har fått til hittil i livet og hvor jeg er burde ikke en eneste mann være interessert i å ta på meg med en pinne, hvert fall ikke sin egen. Men det er nå slik det er. Menn burde sky meg som pesten, men dere tar ikke en gang nei for et nei. Hvor desperat kan man være? Jeg vet at alle menn ikke er slik. Alle menn er heller ikke voldtekstmenn. Eller drapsmenn. Eller voldelige. Men det er som regel menn som voldtar, og jeg klarer ikke å gi slipp på det og jeg klarer ikke å slutte å hate. Jeg skulle så inderlig ønske at jeg var lesbisk, for jeg tror ikke jeg noen gang kan bli glad i en mann og klare å stole på han. Jeg håper ikke jeg sårer noen med dette innlegget, men dere må vite at jeg antagelig ikke representerer gjennomsnittet av kvinner. Det er ironisk at jeg klager på at dere skylder på oss kvinner når jeg sitter og skylder på alle menn for voldtekter og overgrep. Men det er jo så utrolig mange som voldtar og blir voldtatt Anonymkode: 8c373...272 Jeg vet ikke hva annet det er å si enn at jeg synes det er trist at du føler det slik og at jeg håper det ordner seg for deg slik at livet forhåpentligvis ser litt lysere ut etterhvert. I det siste har det vært mye fokus på sinte menn som ikke oppnår noe hos kvinner. Det er kanskje for lite oppmerksomhet rundt de bitre kvinnene som sitter med det samme hatet ovenfor menn og helt sikkert er like ensomme og har det like vondt når det heller ikke går deres vei. Samtidig har jeg inntrykk av at selv de bitreste og sinteste mykner når de en dag treffer den rette, så jeg tror det er grunn til å være optimistisk på de flestes vegne, så lenge en personlig og vi som samfunn ikke dyrker offerrollen og hatet. 3
Gjest Vanlig fyr Skrevet 10. november 2018 #16 Skrevet 10. november 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Bare ting som de aller fleste opplever i den verdenen vi lever i Anonymkode: 8c373...272 Nei...jeg tror ikke det du har opplevd er noe de fleste har opplevd. Du virker noe skadeskutt. Ønsker deg alt vel.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #17 Skrevet 10. november 2018 2 timer siden, Sparkling_Pink skrev: TS, jeg tror du skal gå av nett og finne deg noen trygge mennesker å ha rundt deg mens du har det vondt. Hva mener du med det? 2 timer siden, Horten Market skrev: Stemmer nok, men det er enklere for en mann å bli attraktiv, enn for en kvinne. Det er nok å bli god i noe. Kvinner er enkle sånn. Så lenge mannen er noe, eller viser potensiale til å bli noe, er det nok for de fleste kvinner. Her tar du feil fordi du tror det som du finner attraktivt i en mann, er det samme menn finner attraktivt i en kvinne. Helt feil. Menn bryr seg null om hva en kvinne har oppnådd i livet. Det er revnende likegyldig, er ikke engang et punkt på sjekklisten. Et vakkert ansikt, smekker kropp og en kompatibel personlighet. Det er det kvinner trenger. Du er sikkert vakker siden menn gir deg oppmerksomhet, men du faller dessverre totalt gjennom på personlighet. Når menn blir kjent med deg, så vil de sky deg som pesten. Det er derfor det ikke blir noe på deg. Du tror det er ditt valg, men du blir nok valgt bort. Skal du lykkes med en mann utover den første oppmerksomhet, så er det personligheten din du må jobbe med. Sier meg ikke uenig i de to første avsnittene. De siste er ikke noe du kan vite noe om etter å ha lest litt på kg, så det er bare ditt forsøk på å svekke meg fordi du på en eller annen måte føler deg veldig berørt av at jeg nevner at mange menn er voldtektsmenn. 99% av alle damer kunne funnet en ok mann å gifte seg med innen et par uker om de ville. Det sier mer om menn enn damer. 2 timer siden, herzeleid skrev: Jeg vet ikke hva annet det er å si enn at jeg synes det er trist at du føler det slik og at jeg håper det ordner seg for deg slik at livet forhåpentligvis ser litt lysere ut etterhvert. I det siste har det vært mye fokus på sinte menn som ikke oppnår noe hos kvinner. Det er kanskje for lite oppmerksomhet rundt de bitre kvinnene som sitter med det samme hatet ovenfor menn og helt sikkert er like ensomme og har det like vondt når det heller ikke går deres vei. Samtidig har jeg inntrykk av at selv de bitreste og sinteste mykner når de en dag treffer den rette, så jeg tror det er grunn til å være optimistisk på de flestes vegne, så lenge en personlig og vi som samfunn ikke dyrker offerrollen og hatet. Det er vel mer fokus på det fordi kvinner blir lært opp til å skulle være perfekte og søte for menn, deriblant blir vi lært opp til at vi skal please menn for en hver pris og ikke oppføre oss eller være på en måte som en mann ikke ønsker. Både jeg og andre jenter er lært opp til det. Helt ubevisst går jeg gjennom hverdagen og når menn tar kontakt oppfører jeg meg som den søte jenta jeg vet at de liker. Men menn virker ikke like opptatt av å bli godtatt. Jeg misunner den friheten. Guttene som bråkte i klasserommet mens jentene gjorde det de fikk beskjed om. Hvorfor? Anonymkode: 8c373...272 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #18 Skrevet 10. november 2018 Dette handler ikke bare om sex og hvordan jenter skal choke på peniser og få alt mulig opp i rumpehullet. Det handler også om hvordan alle jenter jeg noensinne har kjent har vært så opptatte av å være attraktive for guttene, og opptatt av at guttene skulle ønske å ha sex med dem. Jeg pleide å føle meg bra når en gutt ba meg ut eller når jeg datet en gutt og han ble forelsket. Men det er bare en illusjon skapt av samfunnet og guttens forventning om sex, eller hva. Anonymkode: 8c373...272 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #19 Skrevet 10. november 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke sant, hvis du er på fest kan jeg garantere deg at sikkert 80% av mennene der ville voldtatt deg dersom de visste at de kom unna med det. Anonymkode: 8c373...272 Ting som dette er så virkelighetsfjerne ("dette er usant, for jeg har en teori i mitt eget hode det er ingen verdens grunnlag for, men jeg slår likevel fast at du tar feil") at jeg tror vi kan sette denne tråden på kontoen for sykdom fremfor noe annet. Det er mye trådstarter påstår som beviselig er feil, men ting som dette er ren paranoia og tatt ut av fullstendig løse luften. Jeg håper helt oppriktig at du får det bedre etter hvert, trådstarter, for dette kan virkelig ikke være greit å leve med i hverdagen. Dette handler ikke om hva menn gjør eller ikke gjør i det hele tatt, det handler om paranoia, og det ser alle som leser ting som dette over her. Det kan du selvfølgelig ingenting for, men jeg tror ikke det er noe man skal forsøke å imøtegå særlig heller. Det blir bare å mate det hele. Anonymkode: 3333e...f81 3
Horten Market Skrevet 10. november 2018 #20 Skrevet 10. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sier meg ikke uenig i de to første avsnittene. De siste er ikke noe du kan vite noe om etter å ha lest litt på kg, så det er bare ditt forsøk på å svekke meg fordi du på en eller annen måte føler deg veldig berørt av at jeg nevner at mange menn er voldtektsmenn. Anonymkode: 8c373...272 Selv menn som ikke kan velge, vil heller være singel enn å være i hus med ei dame med et slikt syn på menn. Du blir valgt bort, og det gjør vondt. Men du kan gjøre noe med det. Les mindre på KG og omgås menn i virkeligheten. Naturligvis vanskelig når menn ikke vil slippe deg nær fordi du er som du er, men det hjelper om du er åpen for at du kan ha tatt feil om menn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå