Gå til innhold

Er det galt å ha flere sexpartnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er singel og har ingen potensielle kjærester. 

Har hatt sex innimellom med en det er stor aldersforskjell med. Ikke potensiell kjæreste, men god sex. 

Så er det en annen jeg har likt og hatt god kjemi med, men han virker bare interessert i sex. 

What to do? 

Anonymkode: 08f41...71f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er singel og har ingen potensielle kjærester. 

Har hatt sex innimellom med en det er stor aldersforskjell med. Ikke potensiell kjæreste, men god sex. 

Så er det en annen jeg har likt og hatt god kjemi med, men han virker bare interessert i sex. 

What to do? 

Aldri hatt sex med nr 2. Er ikke personen som ligger rundt. Hatt få sexpartnere, men livet som singel vedvarer så tenker alternativer på sex/kos.,

Skrevet

Jeg har også en ff og han hadde jeg en avtale med om at vi ikke skulle ligge med andre. Jeg falt for fristelsen og fikk meg en ff nr.2.. min nr.2 varte ikke lenge. Jeg fikk så dårlig samvittighet fordi jeg hadde jo en «avtale». 

Så du burde kanskje tenke deg om og om du kommer til å få dårlig samvittighet hvis du om din nr.1 har snakket om noe. Men ellers sier jeg KJØR PÅ! to er kanskje bedre enn èn og da får du dobbelt opp med sex og litt variasjon;)

Anonymkode: b3e6e...720

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også en ff og han hadde jeg en avtale med om at vi ikke skulle ligge med andre. Jeg falt for fristelsen og fikk meg en ff nr.2.. min nr.2 varte ikke lenge. Jeg fikk så dårlig samvittighet fordi jeg hadde jo en «avtale». 

Så du burde kanskje tenke deg om og om du kommer til å få dårlig samvittighet hvis du om din nr.1 har snakket om noe. Men ellers sier jeg KJØR PÅ! to er kanskje bedre enn èn og da får du dobbelt opp med sex og litt variasjon;)

Anonymkode: b3e6e...720

Vi har ingen avtale. Er bare blitt sånn etter bytur uten at noen av oss har sagt noe on dette. Ligger bare i kortene. 

Er ikke sikkert jeg hadde klart det så kanskje det automatisk hadde blitt avsluttet en av de. 

Skrevet

Hører gjerne fleres meninger eller erfaringer rundt dette. 

Skrevet

Reint etisk sett bør du vel strengt tatt avtale eksusivitet/ ikke ekslusivitet sånn i forbibarten selv med ff. Nevne til nye fyren at du av og til har en du har sex med og at det frister med sex med andre også til din eksiterende ff. Spørsmålet er slik jeg ser det ikke hva som er "galt", men om det finnes en "riktig" måte å gjøre det på.

En gammel elsker av meg hadde flere puledamer. Den biten var ikke så ille som at han gjennomførte samleie uten komdom med meg. Kombinasjonen av flere damer og å sette meg ute av stand til å kontrolere kondombruk samt slurv i kondombruk gjorde at jeg trakk meg.

Skrevet

Jeg er mann, så personlig jeg ville ikke hatt juice nok for to damer, men ser ikke noen negative greier med å være et av hennes beilere, bare kommunikasjonen er god nok. Vær ærlig og gjerne å ærlig at det kan bli vondt av det. Ikke hold tilbake noe bare for å være hyggelig med de involverte. Si tingene slik de er hva du forventer.

Skrevet (endret)

Når det ikke er avtalt noe, så er det forventet at du ikke holder på med flere.

Endret av Horten Market
  • Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Horten Market skrev:

Når det ikke er avtalt noe, så er det forventet at du ikke holder på med flere.

Trodde gjerne man tenkte motsatt? Tenker jeg feil? 

• Liker 3
Skrevet

Så jeg bør si det til de? 

Han ene er det 15 års aldersforskjell så er ikke annet enn sex. 

Han andre vet jeg jo ikke med, men god kjemi så vet ikke hvor landet ligger der. 

Skrevet

Har en følelse av at jeg har lest dette flere ganger før.. Har du skrevet mange innlegg om dette? I så fall er det på tide å velge en av dem, tenker jeg!

Anonymkode: 87224...31b

• Liker 1
Skrevet

Men hvis du liker han ene: hvorfor prøver du ikke å date han, i stedet for å bare pule på han? 

(Idiotisk å ligge med flere og spesielt om de også ligger med flere, fordi du er nærmest garantert å ende med kjønnsykdommer)

Anonymkode: f3162...b33

Skrevet

Han virker ikke interessert i å date meg, men ønsker sex. Så er ikke noe forhold. Ikke lagt med han og vet ikke om jeg kommer til. Redd for å bli såret. 

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en følelse av at jeg har lest dette flere ganger før.. Har du skrevet mange innlegg om dette? I så fall er det på tide å velge en av dem, tenker jeg!

Anonymkode: 87224...31b

Har ikke skrevet innlegg før om denne problem stillingen. 

Skrevet

Hvis det bare dreier seg om sex ser jeg ingen moralske problemer med å ligge med fler. Helsehensynene går jeg utfra at du kjenner.

Anonymkode: 757b3...d1f

Gjest Alterego666
Skrevet

Hvis dere ikke har en avtale, er ingen avtale brutt. Utover det må du bare føle på hva du synes er mest rett for deg mtp både egen og partneres eksklusivitet.

Skrevet
På 10.11.2018 den 19.45, AnonymBruker skrev:

Han virker ikke interessert i å date meg, men ønsker sex. Så er ikke noe forhold. Ikke lagt med han og vet ikke om jeg kommer til. Redd for å bli såret. 

Hvis du er redd for å bli såret så får du holde deg til elskeren nr 1 ...kanskje det er det som holder i lengden siden vennskap er det viktigste i et forhold.

Anonymkode: 11987...d4f

Skrevet

Ikke noe galt i ha flere sexpartnere samtidig sålenge du spiller med åpne kort og det er det du vil..sålenge du ivaretar risikoen med det så:-)

Skrevet

.

Skrevet

Så folk mener det er innafor å hvetfall si det til de? 

Beskyttelse måtte hvetfall blitt brukt. Vet ikke om jeg gjør dette. 

Vil jo egentlig ha kjæreste da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...