Gå til innhold

Når folk vinker til meg på Messenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har folk som vinker hei til meg og ikke noe mer.

Ligger det forventninger bak vinkingen at JEG skal starte en samtale? Jeg blir ærlig talt stresset og irritert over dette. Hvorfor ikke skrive noen ord heller? Spørre hvordan det går eller noe sånt. Nå vinker jeg bare tilbake men føler meg uhøflig når jeg gjør det.

Hvordan burde jeg egentlig respondere?

Anonymkode: ca9f1...85e

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier som regel kun å vinke tilbake, også starter de samtalen fra der.

Skrevet
Akkurat nå, Mafia girl skrev:

Jeg pleier som regel kun å vinke tilbake, også starter de samtalen fra der.

Det er nettopp det, hvis jeg kun vinker tilbake skjer det ingenting. Det er så merkelig 😄

Da er det vel et vanlig hei og ikke mer enn det 🤔

Anonymkode: ca9f1...85e

Skrevet

Det kan også være en "trykkfeil". Det hender jeg "vinker" til noen rett og slett fordi jeg har trykket på feil punkt på skjermen. Hele den funksonen er i grunnen idiotisk. 

• Liker 4
Skrevet

Like irriterende som folk som bare skriver hei eller god morgen 😡

Anonymkode: 1cc01...76a

• Liker 5
Skrevet

Det er så irriterende og spesielt hvis de bare skriver klem som om det skal bety noe.

Anonymkode: e6f75...89f

• Liker 1
Skrevet

Ingenting å bli stresset for. Det hender at jeg vinker til folk uten å skulle vinke til dem. På min telefon er det lett og vinke i histen og pisten ( Huawei ) om man leter etter noen på venne listen og skroller nedover listen har man plutselig trykt på " vink " tegnet. 

Med andre ord dårlig utforming av messenger appen fra FB sin side

Skrevet
1 hour ago, Cata said:

Det kan også være en "trykkfeil". Det hender jeg "vinker" til noen rett og slett fordi jeg har trykket på feil punkt på skjermen. Hele den funksonen er i grunnen idiotisk. 

Det er dette jeg tenker at det er, noen som har bommet og trykket feil. Aldri falt meg inn at noen bruker den funksjonen frvillig 😛 

Anonymkode: c22ba...1e5

• Liker 1
Skrevet

Dersom dette er mennesker du nettopp har lagt til så har det en naturlig forklaring. Messenger sender nemlig en automatisk melding til nye kontakter hvor det står noe sånn som "Kari har nettopp lagt deg til på messenger, send henne et vink!" 

Trykker man på dette så blir et vink sendt til deg. 

Dersom noen faktisk ville snakke med deg så må man vel tro at de hadde brukt ord i stedet. 

Skrevet

De eneste gangene jeg har brukt vinkefunksjonen er ved et uhell.

Anonymkode: d1d3a...e45

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...