Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg temper og bruker appen Fertility Friend.

Her om dagen opplevde jeg noe rart, tempen hadde synket betraktelig. Jeg forstår ikke helt hvordan jeg skal forstå denne appen og temping. Er helt i startfasen. Men det står at jeg har fått eggløsning. Er det sant eller ikke? :P Jeg har veldig uregelmessig syklus, har jeg trodd. For jeg har gått flere måneder uten mensen. Jeg har pco og endometriose. Hadde lap i mai tidligere i år. Uansett. Jeg vil dele noen av mine temp dager med dere, slik at dere kan se om det kan stemme eller ikke...

Mandag cd 11: temp 36.44. Ingen utflod.
Tirsdag cd 12: temp. 36.39. Ingen utflod.
Onsdag cd 13: temp. 36.22. Litt tyntflytende utflod.

Torsdag cd 14: temp. 36.34. Ingen utflod.
Fredag. cd 15 temp. 36.39. Ingen utflod.
Lørdag  cd 16. temp: 36.45. Ingen utflod

På onsdag og torsdag er det blitt markert grønn, jeg har fått grønt lys og i grafen står det grønt vindu med w på dag 13 cd.. Natt til 14 cd så hadde jeg veldig sterke smerter (eggløsnings smerter?)... Jeg har fått negative eggløsningstester. Noen har mer tydeligere strek en andre, men jeg har drukket veldig mye vann i det siste og da stod det at da kan det skje svikt i eggløsningstester. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg skal begynne med progesteron krem grunnet pco og pga østrogendominans. Ser det ut til at jeg har hatt eggløsning syns dere? :) 

Anonymkode: 26086...a88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lettere å se om du legger ut i graf, men på meg ser det ikke ut som det er eeggløsning enda.

Skrevet
1 time siden, bondekone skrev:

Lettere å se om du legger ut i graf, men på meg ser det ikke ut som det er eeggløsning enda.

Okei. Jeg vet ikke hvordan jeg gjør det. Men jeg testet positivt på graviditetstest nå i sted. Helt utrolig! Jeg må ha hatt EL tidligere enn forventet denne syklusen. Håper den sitter denne gangen :) Nå skjønner jeg hvorfor jeg har så vondt i halsen og er meget trøtt..

- TS

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei. Jeg vet ikke hvordan jeg gjør det. Men jeg testet positivt på graviditetstest nå i sted. Helt utrolig! Jeg må ha hatt EL tidligere enn forventet denne syklusen. Håper den sitter denne gangen :) Nå skjønner jeg hvorfor jeg har så vondt i halsen og er meget trøtt..

- TS

Gratulerer, så gøy❤

Skrevet
6 minutter siden, bondekone skrev:

Gratulerer, så gøy❤

Takk ❤️ skulle ikke tro at det var mulig. Mistet vår lille i uke 13 for 2 uker siden og 2 dager 😮 Men EL har som sagt måtte vært mye tidligere ute. For grav. testene var veldig negative 3 dager etter "fødselen". Lykke til til deg ❤️ 

- TS

Skrevet

Så trist å høre du har mistet❤ men så godt å høre dere klarte å raskt bli gravide igjen! Takk for det😊

Skrevet
5 minutter siden, bondekone skrev:

Så trist å høre du har mistet❤ men så godt å høre dere klarte å raskt bli gravide igjen! Takk for det😊

❤️❤️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...