ElinX0Xpoliti Skrevet 10. november 2018 #1 Skrevet 10. november 2018 https://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=y&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.fdesouche.com%2F1097165-quand-gerard-collomb-se-lache-sur-limmigration-dici-a-5-ans-la-situation-deviendra-irreversible-je-crains-la-secession-les-gens-ne-veulent-plus-vivre-ensemble&edit-text=&act=url Om 5 år så kan ikke Staten Frankrike holde de voldelig tendensene tilbake som immigranter har mener Gerhard som er innenriks minister i Frankrike og sier med høy sikkerhet at blir borgerkrig mellom islamiske miljøer, militæret og borgere eskalert ifra dagens situasjon. Ikke rapportert noen som helst plass i media som jeg kan se. Om så helt bakerst i avisen. Dette er er fransk media opptatt av akkurat nå.
kat-e Skrevet 11. november 2018 #2 Skrevet 11. november 2018 Mange i Frankrike er svært frustrerte over Macron, han unngår å snakke om alle problemene landet har. Han krangler med Italia, slipper inn afrikanske migranter fra Spania. Til tross for at Frankrike er et skrekk eksempel på integreing og islamisme, krever han at Øst-Europa følger etter. 2
Ron Paul Skrevet 11. november 2018 #3 Skrevet 11. november 2018 13 timer siden, ElinX0Xpoliti skrev: Om 5 år så kan ikke Staten Frankrike holde de voldelig tendensene tilbake som immigranter har mener Gerhard som er innenriks minister i Frankrike og sier med høy sikkerhet at blir borgerkrig mellom islamiske miljøer, militæret og borgere eskalert ifra dagens situasjon. Ikke rapportert noen som helst plass i media som jeg kan se. Om så helt bakerst i avisen. De gjengir neppe fra en blogg fra ytre-høyre🙂
TrekStar Skrevet 11. november 2018 #4 Skrevet 11. november 2018 (endret) Dette kan virke til å være en ønsket utvikling. Europeiske politikere har sagt at det er bra at etniske hvite innbyggere blir fordrevet i fra egne områder. At vi blir i mindretall er en bra sak sier dem. Dem har på sin forskrudde måte, funnet frem til at verden blir bedre uten Europas etniske innbyggere. Youtube forteller mer under. Link: https://www.youtube.com/watch?v=7HWrTtYK7Ec Link 2: https://www.youtube.com/watch?v=oZ3SHucxrUw Endret 17. august 2019 av TrekStar
Ron Paul Skrevet 11. november 2018 #5 Skrevet 11. november 2018 5 timer siden, TrekStar skrev: Dem har på sin forskrudde måte, funnet frem til at verden blir bedre uten Europas etniske innbyggere Innvandring er ingen hinder for at hvite fortsatt kan eksistere, men da må de føde nok barn til å reprodusere seg. Det gjør de ikke idag, og selv om vi stanset innvandringen eller aldri tok imot innvandrere ville hvite fortsatt forsvunnet.
Drizzt Skrevet 11. november 2018 #6 Skrevet 11. november 2018 Nå angrer mange på at de ikke valgte riktig sist. 1
ElinX0Xpoliti Skrevet 11. november 2018 Forfatter #7 Skrevet 11. november 2018 2 hours ago, Ron Paul said: Innvandring er ingen hinder for at hvite fortsatt kan eksistere, men da må de føde nok barn til å reprodusere seg. Det gjør de ikke idag, og selv om vi stanset innvandringen eller aldri tok imot innvandrere ville hvite fortsatt forsvunnet. kvinner i Norge ønsker 3,1 barn, men har ikke mulighet til å ha det eller anser det som umulig siden tidspress, skole og jobb. De som har flere enn 2 barn som ikke har en mann som har en million i lønn i året blir straffet hardt for det enten tid for jobb eller tid hjemme. Dette er fordi at kvinner må konkurrere med menn som driver lønnen ned både for menn og kvinner. kvinner har valget mellom en karriere eller en familie der kompromisset er deltids jobb med familie. Kvinner som har topp jobber har ikke familie eller stabile forhold generelt sett. Politikere i Norge har gjort det umulig for etniske norske kvinner å få 3,1 barn ved å ikke legge tilrette at de kan få det i 20 årene, du kan ikke få 3,1 barn i 30-40 års alderen siden fertilitet vinduet gjør det umulig.
Ron Paul Skrevet 11. november 2018 #8 Skrevet 11. november 2018 16 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev: Politikere i Norge har gjort det umulig for etniske norske kvinner å få 3,1 barn ved å ikke legge tilrette at de kan få det i 20 årene, du kan ikke få 3,1 barn i 30-40 års alderen siden fertilitet vinduet gjør det umulig. Mulig er det, men det krever hardere prioriteringer enn mange nordmenn er villige til å godta. Da er det lettere å heller få færre barn. Så lenge det fødes over to barn per kvinne vil uansett ikke hvite forsvinne, innvandring eller ei.
Madame Butterfly Skrevet 12. november 2018 #9 Skrevet 12. november 2018 18 hours ago, Ron Paul said: De gjengir neppe fra en blogg fra ytre-høyre🙂 Jeg googlet og kom over denne: https://idag.no/index.php?page=vis_nyhet&NyhetID=29533 Jeg vet ikke hvilket tidsskrift dette er, har ikke undersøkt, men antar at dette faktisk er høyreekstremt, mest fordi jeg aldri har hørt om det. At innenriksministeren har gått av er ikke en hemmelighet. Det har det stått skrevet om alle steder. Den virkelige årsaken kan sikkert diskuteres.
ElinX0Xpoliti Skrevet 12. november 2018 Forfatter #10 Skrevet 12. november 2018 6 minutter siden, Madame Butterfly said: Jeg googlet og kom over denne: https://idag.no/index.php?page=vis_nyhet&NyhetID=29533 Jeg vet ikke hvilket tidsskrift dette er, har ikke undersøkt, men antar at dette faktisk er høyreekstremt, mest fordi jeg aldri har hørt om det. At innenriksministeren har gått av er ikke en hemmelighet. Det har det stått skrevet om alle steder. Den virkelige årsaken kan sikkert diskuteres. Benekter du at Gerhard sier dette? Om det faktisk folk som er ekstremt til venstre (i dette tilfellet sosialistisk innenriks minister) sier som er skrevet svart hvit er høyreekstremisme så må du faktisk revurdere hva du beteinger som høyre og venstre. At du svart maler hva folk sier som høyre ekstremisme av ting som du ikke liker ved å stikke fingere ørene og desksitere hva de sier siden de kommer ifra politisk plass du ikke liker selv om det de sier er 100% riktig. Dette er ikke fotball lag, dette er hva som er riktig informasjon og hva som skjer om det kommer ifra ekstremvenstre eller ekstremhøre er ikke relevant. Om Trine (SV leder) sier at himmelen er blå så sier jeg at hun har rett, om Brevik sier himmelen er blå så må jeg også anerkjenne at han har rett. Jeg tar ikke å sier at det er mørkt om natten og siden en av dem er ifra en ekstrem side at jeg kan avskrive dem. Det sagt "venstre" siden lyger åpenlyst i Norge, de lyger ved å skjule voldtekt av jenter og gutter av "norske statsborgere" der en kategori "norske statsborgere" voldtar ca 17,6 ganger over andre "statsborgere" altså 1760% over det har vært normalt ifra en gruppe som immigrert til Norge. "Venstre" har også ingen problemer med unnskylde kvinnelige overgripere som burde vært i fengsel, men samtidig gå fullt banans mot uskyldige menn som viser seg uskyldig i ettertid som har skjedd 3 ganger før de stoppet. Du har også Hemsedal saken der 3 tiltatte gikk fri som er forstålig om du leser dommen, der offeret løy flere ganger og spurte etter stoff og oppførte seg ganske usympatisk for å si det mildt under rettsaken. Der monsterfeminister blåste hele saken opp til nasjonalt plan for offeret som forståelig ikke ble trodd til det punkt at "venstre" siden ønsket å straffe lag dommere. Jeg tror høyre folk langt mer enn det jeg gjør venstre siden i Norge som lyger til meg eller unnlater å fortelle viktige detaljer til meg. Du er villig til å spille supporter til et fotball lag, isteden for å ha en debatt. Da kan du i god tro kaste bort bevis og argumenter som du ikke liker, kalle motpart i debatter for hva som helst og kaste tvil for det du tror er tvilsomme sider. I Frankrike så forbereder de seg på borgerkrig dette har vært klart nå i 4 år etter som de sender militært personell til Israel for "urban" krigføring i byer. Nå tar venstre siden i Frankrike å forbereder populasjonen der om dette sakte men sikkert for en slags permanent okkupasjon av byene av frank militær. Bare nå er det åpenbart at det skjer. Om du bruker kritisk tenking over dette og legger 2 + 2 her så er det ikke så vanskelig å se hva som skjer her, i nær fremtid så kommer det å være by til by kontroll port forbud, og hus rassia i hele kvartal av pan-militær eller militæret der, de kommer til bruke hammeren mot immigrantene der og "venstre" siden kommer kalle dette det motsatte av det faktisk er for noe aka "anti islamsk terror aksjon" "patriot forsvar" mens venstre siden heier og media heier på dette. Jeg vet dette siden sosialister i sovjet, Kina, Cuba og Venezuela gjorde det på denne måten i sine land i mindre eller større grad. Bare Sovjet gjorde dette midt på natten, mens de andre sender paramilitært politi mot "fienden" så at så mange i nærheten ser hva som skjer med de som krysser staten.
Madame Butterfly Skrevet 12. november 2018 #11 Skrevet 12. november 2018 Nei, jeg benekter ikke at han har sagt det. Jeg er heller ingen supporter av noe lag. Jeg identifiserer meg tradisjonelt på venstresiden, bortsett fra at jeg i de siste 20 år, har vært sterk motstander av den liberale innvandringspolitikk som Norge har ført. Jeg har desverre mer erfaring fra konsekvensene av parallell samfunn og ikke vestlig innvandring enn de fleste. Jeg ser det som at full stans i ikke vestlig innvandring, fra familiegjenforening til asyl bør være første prioritering. Problemet mitt, er at det ikke finnes et «lag» jeg kan støtte. Du tillegger meg en god del standpunkter, som jeg ikke innehar. Jeg har personlig erfaring med både Frankrike og Storbritannia og de enorme utfordringene som eksisterer der.
ElinX0Xpoliti Skrevet 12. november 2018 Forfatter #12 Skrevet 12. november 2018 8 hours ago, Madame Butterfly said: Nei, jeg benekter ikke at han har sagt det. Så hvordan kan jeg vise det han sier siden hoved media aka mainstream media ikke sier noe, enste måten å få nyheter i dag er via twitter, youtube og komentarfelt som henviser til kilder som alternative media som ofte blir kalt høyreekstreme og tidligere neo nazistisk. Du trakk kilden i tvill som det var og er den enste som skrev noe som helst om dette som kommer internt i fra kontorene. Jeg så dette på twitter siden jeg følger med hva som skjer i Frankrike, Tyskland og England via så mange kilder som jeg kan. BBC kan jeg ikke stole på siden de unnlater å rapportere pinlige og politisk ukorrekte ting, små brud stykker kommer frem i avisene der. Og jeg tar det meste jeg får ifra twitter med klype salt med mindre det kan vises til å være riktig. 8 hours ago, Madame Butterfly said: Jeg er heller ingen supporter av noe lag. Jeg identifiserer meg tradisjonelt på venstresiden, bortsett fra at jeg i de siste 20 år, har vært sterk motstander av den liberale innvandringspolitikk som Norge har ført. Jeg har desverre mer erfaring fra konsekvensene av parallell samfunn og ikke vestlig innvandring enn de fleste. Jeg ser det som at full stans i ikke vestlig innvandring, fra familiegjenforening til asyl bør være første prioritering. Så hvorfor drar du ut Høyreekstrem som trekke kilden eller artikkelen i tvil da? Har du sjekket det? Jeg ser ikke folk sier Venstreekstrem derfor er det feil. Jeg var på venstre siden før i tiden, men det er helt åpenbart at norsk media er ikke til å stole på siden de skjuler med viten dagens tilstand. Jeg ser også det er venstre siden i dag som ønsker å kneble fri tale og fri samling så hvordan jeg som person aliere meg med "venstresiden" idag? 8 hours ago, Madame Butterfly said: Problemet mitt, er at det ikke finnes et «lag» jeg kan støtte. Da foreslår jeg at du lager argumenter som viser brist på bevis, har feil argumentasjons rekke istedenfor å stille tvil om hvor beviset kommer ifra. Du bruker høyreekstrem for å avskrive folk og artikler. 8 hours ago, Madame Butterfly said: Du tillegger meg en god del standpunkter, som jeg ikke innehar. Jeg har personlig erfaring med både Frankrike og Storbritannia og de enorme utfordringene som eksisterer der. Hvilken standpunkter er det jeg tildeler til deg? Hva postulere jeg at du sier? Jeg sa at du spiller lag, svartmaler og stikker fingre i ørene om dette. Jeg sa også du er villig å kaste bevis om det er feil person som sier det. Jeg sier til deg vi har langt større problemer enn Høyreekstremister som vi bokstavelig talt kan samle i en gymsal i Norge, og sist telling på faktiske Neo nazister i Norge så var de 12 stykker og Nordfront er ikke Nazister i best fall semi nazisme som ikke vet hva faktisk nazisme er for noe. Vi har langt mere problemer med Sosialister, immigranter og monsterfeminister som heller må løses og debatteres. Vi kan ikke forsette med dette vi må ha en debatt med så mange sider som mulig uten at man frykter å miste jobben, bli person non grata eller forvente at media går etter deg. Om man ikke lar neo nazister og sosialister få debattere og vise hvor idiotisk begge sidene er (forsåvidt sant om "høyre" og "venstre" idag) så blir det bare vold og elendighet samt martyrer på begge sider. Jeg anser den enste måten å løse dette uten at blir sure miner og vold i gatene er at man lar folk sier det man ønsker i offentlige debatter som en sikkerhets ventil for alle. om Du ikke tror meg om dette så les tyskland 1905-39 der kommunister og nazister kjempet i gaten med hverandre selv om ideologien de fulgte var 95% lik bortsett i fra hvem som var inn-gruppen og utgruppen.
Madame Butterfly Skrevet 12. november 2018 #13 Skrevet 12. november 2018 Jeg har ikke trekt noen kilder i tvil. Jeg mener at den ikke vestlige innvandringen må stanses. Jeg mener utfordringene vi har pga denne innvandring allerede er enorme. Jeg er enig i at det foregår en form for sensur, eller feil fokus, vektlegging når det gjelder dette tema. Det er svært problematisk. Dette er noe jeg nesten daglig uttrykker her på sidene. Det er tydeligvis noe jeg ikke har klart å få frem godt nok i denne tråden, eller så er det du som har lest mine svar med spesiell fargede briller på. Jeg orker ikke diskutere da jeg ikke ser hva uenigheten består seg i.
ElinX0Xpoliti Skrevet 13. november 2018 Forfatter #14 Skrevet 13. november 2018 (endret) 14 hours ago, Madame Butterfly said: Jeg har ikke trekt noen kilder i tvil. Jeg mener at den ikke vestlige innvandringen må stanses. Jeg mener utfordringene vi har pga denne innvandring allerede er enorme. Jeg er enig i at det foregår en form for sensur, eller feil fokus, vektlegging når det gjelder dette tema. Det er svært problematisk. Dette er noe jeg nesten daglig uttrykker her på sidene. Det er tydeligvis noe jeg ikke har klart å få frem godt nok i denne tråden, eller så er det du som har lest mine svar med spesiell fargede briller på. Jeg orker ikke diskutere da jeg ikke ser hva uenigheten består seg i. To ting som jeg tar opp her, du sa: "men antar at dette faktisk er høyreekstremt" og " mest fordi jeg aldri har hørt om det.". Siden du gjør dette ofte her på KG så tar jeg det opp med deg her og nettopp trekker kilden i tvil. Norge har ikke et høyreekstremt problem vi har et Venstreekstremt problem som ikke kan forsvare seg selv lengre med argumenter og tyr til sensur. Temaet i denne posten er at Frankrike forbereder seg på borgerkrig eller stor konflikt og blitte liten kanskje for "demografisk forflyttelse" slik de sa i Sovjet. Sosialistene forbereder folket for konflikt mellom islamsk parallell samfunn og fransk samfunn, om et par år fra nå. Du mangler halvparten av settingtinge dine, feks når du sa at jeg hadde på fargede briller så hva betyr dette at jeg ser det gjennom en ideologisk linse? De enste folkene jeg vet som bruker sånn terminologi er radikale feminister på 2000 tallet, som brukte "kritisk teori" for å avfeie all kritikk av dem. I normal debatt så kommer man med argumenter og ikke halve settinger og antyder om motpart eller trekker kilden i tvil uten at man har en god grunn for det. Du har ikke kommet med noen argumenter bortsett fra appellere til etos her. Om du postet en artikkel ifra dagbladet om svensk statskupp ifra Nordfront, så måtte jeg se hvem som skriver, hva som skrives, om det faktisk er reelt eller hyperbolisk før jeg trekker kilden i tvil. Alt du svart til meg er ikke svar og antydelser på det jeg har sagt, ikke vist at jeg har brist på bevis eller feil i argumentasjons rekken. Endret 13. november 2018 av ElinX0Xpoliti
Madame Butterfly Skrevet 13. november 2018 #15 Skrevet 13. november 2018 On 11/12/2018 at 8:27 AM, ElinX0Xpoliti said: Om det faktisk folk som er ekstremt til venstre (i dette tilfellet sosialistisk innenriks minister) sier som er skrevet svart hvit er høyreekstremisme så må du faktisk revurdere hva du beteinger som høyre og venstre. Jeg har ikke bestridt at han har sagt dette. Jeg frykter også at det er sant. Det er svært tilspisset mange steder der. Jeg har heller aldri kalt han høyre ekstrem, ei heller hans budskap. On 11/12/2018 at 8:27 AM, ElinX0Xpoliti said: At du svart maler hva folk sier som høyre ekstremisme av ting som du ikke liker ved å stikke fingere ørene og desksitere hva de sier siden de kommer ifra politisk plass du ikke liker selv om det de sier er 100% riktig Jeg ser ikke på dette budskapet som høyreekstremt. Hvor har jeg sagt det? Jeg er for at dette budskapet spres til flest mulig. Det er mange som ikke engang har fått med seg Operation Sentinelle, som er en realitet. On 11/12/2018 at 8:27 AM, ElinX0Xpoliti said: Du er villig til å spille supporter til et fotball lag, isteden for å ha en debatt. Hvilket lag er det jeg spiller supporter til? Og på hvilken måte? Og hvilken debatt er det jeg ikke vil ta? Jeg er enig med denne innenriksministeren om det meste i dette. Jeg vet det er en grim situasjon i mange lokalmiljø. Jeg kan gjerne ta den debatten med de som måtte mene annerledes. Jeg er derimot ikke særlig intressert i å forsvare meg mot disse ståsteder du feilaktig tillegger meg å ha. For samme hva jeg sier jeg aldri har sagt, eller at jeg ikke står for, så hører du jo ikke etter. Jeg forstår ikke hvilket etos jeg appellerer til? Jeg forstår ikke hvilke argumenter som mangler. Du har jo trukket frem den virkeligheten og de argumenter som innenriksministeren presenterte. Jeg er jo enig! Har aldri ytret noe annet. 12 hours ago, ElinX0Xpoliti said: Alt du svart til meg er ikke svar og antydelser på det jeg har sagt, ikke vist at jeg har brist på bevis eller feil i argumentasjons rekken. Jeg sier du har brist i argumentasjonen når det gjelder meg, ikke situasjonen i Frankrike. Du tillegger meg mange ting, som ikke er riktige. Jeg vet jeg ikke mener det du påstår. La oss ikke diskutere meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå