Martha Stewart Skrevet 26. mars 2005 #1 Del Skrevet 26. mars 2005 Min beste venninne er en fantastisk jente og jeg har så lyst at hun skal treffe den rette nå! Hva er evt det beste nettstedet for henne å treffe noen på? Hun er 35 år (ser yngre ut?) snill, pen (mørkt hår), sans for klær og pynte seg, flink å lage mat, har kreative hobbyer, har egen leilighet, utdanning og jobb som hun trives med. Ellers er hun sosial, har lett for å komme i kontakt med folk og ler mye. Så hvorfor har hun ikke truffet den rette ennå? Hun jobber på et sted med mange kvinnelige kolleger og følgelig er det vanskelig å treffe noen av det annet kjønn. Hun går en del ut på by'n, men der er det tydeligvis vanskelig å treffe noen med seriøse intensjoner... Hun har tidligere vært samboer i 7 år, det ble slutt fordi de vokste fra hverandre, ingen dramatikk i det. De siste tre årene har hun vært singel. Hun har ingen barn og bor i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2005 #2 Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg har lite tro på å finne seg kjæreste på byen i den alderen. Kansje blink.dagbladet.no kan være verdt et forsøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 26. mars 2005 #3 Del Skrevet 26. mars 2005 Vet egentlig lite om det, men min tante var som godt voksen singel ("enke" etter at samboeren døde) med i en klubb for enslige. De drev med mye rart, hun er avholdsmenneske, men trivdes likevel med aktivitetene, så det var åpenbart ikke en festklubb for single. Mer en "fritidsklubb for voksne", om jeg skal våge meg på en beskrivelse. Dette var i Oslo, og jeg vet desverre ikke så mye mer, men hun fant i alle fall en bra mann der. Klubb eller ikke klubb, så er vel kanskje det beste tipset å møte noen på en fritidsaktivitet som ikke er basert på alkohol. Enten det er salsakurs eller fjellvandring med friluftsforeninga (velg etter egne interesser, men ikke velg noen kvinnedomintert selvfølgelig) så er det en bra måte å bli kjenet med nye mennesker på, både potensielle kjærester og potensielle venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 27. mars 2005 #4 Del Skrevet 27. mars 2005 Tja, jeg og mannen traff hverandre på Eros http://chat.eros.no/ Ellers har jeg ingen erfaring med andre nettsteder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 28. mars 2005 #5 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg har gode erfaringer med både blink (dagbladet) og møteplassen (vg). Litt mer seriøst enn f.eks. spray. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #6 Del Skrevet 1. april 2005 -- og jeg traff typen min på persontreff.no, jeg syns det virket som det mest seriøse nettstedet. Jeg fant det ved å søke på startsiden. no - og på samme måte hadde han også funnet det, og meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildevimsa Skrevet 2. april 2005 #7 Del Skrevet 2. april 2005 har akkurat truffet *drømmemannen* på finnenvenn.no Anbefales :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå