Gå til innhold

Hvor lenge skal produktet være på huden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :) Jeg har fått denne: https://www.thebodyshop.com/face/cleansers-toners/oils-of-life-intensely-revitalising-cleansing-oil-in-gel/p/p002839 i gave, men jeg må innrømme at jeg ikke kan så veldig mye om hudprodukter og sånt generelt. Det fine er jo at det på nettsiden står hvordan man skal bruke den, men det står ingenting om hvor lenge den skal være på før man skyller den av. Noen som vet? Ellers noen andre tips om hvor ofte, når ol den skal brukes? 

Anonymkode: 8a28e...2e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den brukes vel som en vanlig rens?

Anonymkode: fd202...31b

Skrevet

På siden står det:
HOW TO USE
Make The Most Of It

Enjoy a warming sensation when massaging daily onto dry face, rinse off with water to see the gel texture transform into a light cleansing milk. Use with OOL routine, as a first step. In case of direct contact with eyes, rinse immediately.

Det tolker jeg som at en bare skal smøre på, gni det godt inn en stund, for så å skylle av når du er ferdig med å gni det inn.

Det står også på siden at produktet kan brukes som første steg i rutinen din, noe jeg ville ha tolket som at det kan brukes hver dag.

Anonymkode: 1c394...cdb

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den brukes vel som en vanlig rens?

Anonymkode: fd202...31b

Det sier meg dessverre ingenting.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

På siden står det:
HOW TO USE
Make The Most Of It

Enjoy a warming sensation when massaging daily onto dry face, rinse off with water to see the gel texture transform into a light cleansing milk. Use with OOL routine, as a first step. In case of direct contact with eyes, rinse immediately.

Det tolker jeg som at en bare skal smøre på, gni det godt inn en stund, for så å skylle av når du er ferdig med å gni det inn.

Det står også på siden at produktet kan brukes som første steg i rutinen din, noe jeg ville ha tolket som at det kan brukes hver dag.

Okej, så jeg skal bare gni den inn i ca 30-60 sek eller noe sånt? 

Takk for svar! :)

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Det sier meg dessverre ingenting.

Okej, så jeg skal bare gni den inn i ca 30-60 sek eller noe sånt? 

Takk for svar! :)

Ja, det ville jeg gjort. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...