Gå til innhold

Bli kvitt angsten på 4 dager

Anbefalte innlegg

Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet

Tviler på at dette fungerer på traumer eller f.eks separasjonsangst 

Skrevet

Morsomt hvor mange om er fast bestemt på at dette ikke fungerer på ditt og datt. Nesten som om dere ikke er interesser i å prøve engang, for dere vet liksom bedre enn psykologer og spesialister som står bak dette.

Anonymkode: 02fe5...630

• Liker 1
Skrevet

Har hatt ODC i 15 år, sykemeld like lenge.Helt frisk etter 4 dagers behanding og er nå blitt sykepleierstudent (og ja...min fobi var blodsmitte!)

Fantastisk opplegg!

Anonymkode: b3175...f15

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt hvor mange om er fast bestemt på at dette ikke fungerer på ditt og datt. Nesten som om dere ikke er interesser i å prøve engang, for dere vet liksom bedre enn psykologer og spesialister som står bak dette.

Tror det er ganske vanlig etter å ha vært i psykiatrien i flere år. Når man utallige ganger blir fortalt at; dette fungerer! Og så blir man ikke noe bedre og kanskje også verre så er det nok ganske naturlig å være skeptisk. 

Anonymkode: 47f7e...30d

• Liker 1
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt ODC i 15 år, sykemeld like lenge.Helt frisk etter 4 dagers behanding og er nå blitt sykepleierstudent (og ja...min fobi var blodsmitte!)

Fantastisk opplegg!

Anonymkode: b3175...f15

Flott!☺️

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mange er nok skeptiske ja, å bli frisk eller friskere av en lidelse man evt har hatt i mange år, iløpet av 4 dager,høres unektelig imponerende ut. Håper at flere vil forsøke iallefall.

Skrevet
På 10.11.2018 den 11.11, Nettvenn skrev:

Jeg ble overrasket over at 7 av 10 personer med angst, fortsatt er friske(2 år senere), etter denne behandlingen,som går over 4 dager.

https://finnmarkssykehuset.no/nyheter/bli-kvitt-angsten-pa-fire-dager?fbclid=IwAR2Z_uvrf5-r6cTA1o7ImdXi1aFDh1UcF8W0lzqKlEzeuKHBA6Fg6_h_py0

Ganske utrolig,flere burde kanskje få tilbud om denne behandlingen,med tanke på hvor mange som har denne sykdommen?

Jeg har ingen spesifikke plasser angsten utløses...ser ikke hvordan dette fungerer i praksis. Har panikkangst og generell angst😓

Anonymkode: cd1c1...c6e

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så enig! 

Anonymkode: dab4b...37e

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen spesifikke plasser angsten utløses...ser ikke hvordan dette fungerer i praksis. Har panikkangst og generell angst😓

Anonymkode: cd1c1...c6e

Er nok mange som ikke ser helt for seg hvordan dette fungerer i praksis,men programmet står i artikkelen. Og man vet ikke hva som hjelper før man har forsøkt 😉 

Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
På 10.11.2018 den 14.14, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker det er naturlig å tenke at å bli frisk er en prosess, ikke noe som skjer på 4 dager. Ellers tror jeg nok mennesker med mye panikk kan bli kvitt en del angst, men har man tvangstanker, mareritt, kompensasjon i relasjoner, underdanighet, er redd for å si egne meninger, unnviker svar, sliter med å sette grenser, vansker med å hevde seg selv osv osv- fordi man er redd for å bli forlatt/avvist- så er jo dette relasjonstraume ikke nesten mulig å bli kvitt på så kort tid. 

Er man redd for bakterier, en edderkopp eller noe annet konkret- ja, men er angsten mer rotfestet og forankret i hele personligheten vil jeg påstå at det tar vesentlig lenger tid.

Skrevet

Hvis noen påstår at man kan bli kvitt angsten sin på 4 dager, så er det ikke angst. Da er det bare redsel. Angst og redsel er for to forskjellige ting.  

Er jeg redd for å syk, så er jeg redd. 

Har jeg angst for å syk, så har jeg angst, som vil ta flere måneder å bli kvitt. 

Det er ikke angst hvis den forsvinner på fire dager. 

Hilsen ei som faktisk har angst. 

Skrevet
3 minutter siden, gladjenta96 skrev:

Hvis noen påstår at man kan bli kvitt angsten sin på 4 dager, så er det ikke angst. Da er det bare redsel. Angst og redsel er for to forskjellige ting.  

Har jeg angst for å syk, så har jeg angst, som vil ta flere måneder å bli kvitt. 

Blir så jævla oppgitt av innlegg som dette. LES artiklene om denne behandlingen, takk. De har vunnet årets nyvinning, og får lage et eget FORSKNINGSSENTER kun for denne typen behandling. Behandlingen er allerede i bruk i mange land, deriblant USA. Jeg tror disse menneskene vet litt bedre enn deg hva som faktisk fungerer. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, gladjenta96 skrev:

Dette er noe psykologer står bak og som de har bevist at fungerer så det er ikke noe de påstår. Synes det er rart å slenge ut påstander om at de som har prøvd dette og har blitt frisk ikke kan ha angst.

Mulig det ikke fungerer på alt, men jeg har også angst og har hatt det i mange år og jeg hadde vært villig til å prøve dette.

Anonymkode: 12aa9...12c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...