Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2005 #1 Skrevet 26. mars 2005 Nå har jeg brukt ulike taktikker for å kapre gutta jeg vil ha og jeg tror jeg har funne formelen! 8) Før spilte jeg mye på det og være kostbar, og det funket ALDRI.Så var det å være litt bitch, som hvertfall ikke funket ,men nå har jeg faktisk begynt å bare være tvers igjennom kjempe snill mot min nye fangst og det funker. Jeg føler at jeg gir han litt sånn mors følelse. sier at jeg kan lage midag til han gi han masage og sånt og er ikke i det hele tatt kostbar. (kansje bare litt+litt bitch) og jeg tror han her er verdt å satse på!! Menn vil ikke ha tøffe frekke jenter..jeg tror de vil ha en som viser omsorg...
Hu i Svingen Skrevet 26. mars 2005 #2 Skrevet 26. mars 2005 Ja, da er det vel bare å gratulere deg med fangsten, da...
Gjest gjest1 Skrevet 26. mars 2005 #3 Skrevet 26. mars 2005 Menn vil ikke ha tøffe frekke jenter..jeg tror de vil ha en som viser omsorg... Men vil jenter være fanget i rollen som den som viser omsorg? Selv er jeg i alle fall ikke interessert i å være mor for en kjæreste.
Gjest Embla s Skrevet 26. mars 2005 #4 Skrevet 26. mars 2005 Men vil jenter være fanget i rollen som den som viser omsorg? Selv er jeg i alle fall ikke interessert i å være mor for en kjæreste. Kanskje planen er å gradvis la kostbar eller bitch overta, når han henger skikkelig på kroken og har blitt følelsesmessig involvert? :-?
Gjest Hilde K S Skrevet 26. mars 2005 #5 Skrevet 26. mars 2005 Jeg tror man kommer lengst med å være seg selv. For tenk.
Gjest gjesta Skrevet 26. mars 2005 #6 Skrevet 26. mars 2005 Nå har jeg brukt ulike taktikker for å kapre gutta jeg vil ha og jeg tror jeg har funne formelen! 8) Før spilte jeg mye på det og være kostbar, og det funket ALDRI.Så var det å være litt bitch, som hvertfall ikke funket ,men nå har jeg faktisk begynt å bare være tvers igjennom kjempe snill mot min nye fangst og det funker. Jeg føler at jeg gir han litt sånn mors følelse. sier at jeg kan lage midag til han gi han masage og sånt og er ikke i det hele tatt kostbar. (kansje bare litt+litt bitch) og jeg tror han her er verdt å satse på!! Menn vil ikke ha tøffe frekke jenter..jeg tror de vil ha en som viser omsorg... Enig. Jeg gjorde meg ikke kostbar da jeg møtte typen min. Ville ikke han skulle tro jeg var uinteressert! Men.. utover i forholdet er det viktig å vise at man ikke godtar alt, for da blir man tråkket på..
Gjest Madam Felle Skrevet 26. mars 2005 #8 Skrevet 26. mars 2005 Er meg selv, og oppnår jeg ikke noe med det så finnes det flere fisk i sjøen Ønsker ikke å prøve å være noe jeg ikke er, og vil heller ikke gi uttrykk for at jeg er noe annet enn jeg er.
Gjest Bellatrix Skrevet 26. mars 2005 #9 Skrevet 26. mars 2005 Er meg selv' date=' og oppnår jeg ikke noe med det så finnes det flere fisk i sjøen Ønsker ikke å prøve å være noe jeg ikke er, og vil heller ikke gi uttrykk for at jeg er noe annet enn jeg er. [/quote'] Tror man har tapt den dagen man tror man må spille skuespill.
Mimosa Skrevet 26. mars 2005 #10 Skrevet 26. mars 2005 Det er vanskelig å være noe annet enn den man egentlig er, i lengden.
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2005 #11 Skrevet 26. mars 2005 Jeg tror man kommer lengst med å være seg selv. For tenk. Helt enig. Blir faktisk provosert av dette.
aline Skrevet 26. mars 2005 #12 Skrevet 26. mars 2005 Helt enig. Blir faktisk provosert av dette. det hadde jeg også blitt, om jeg trodde det fantes snev av ekthet/sannhet i hovedinnlegget.
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2005 #13 Skrevet 26. mars 2005 det hadde jeg også blitt, om jeg trodde det fantes snev av ekthet/sannhet i hovedinnlegget. Vel, jeg husker en annen diskusjon her inne der en dame helt seriøst anbefalte en annen å være "kostbar" for å få tak i en bestemt type. Så direkte usannsynlig er det ikke, selv om du kanskje har rett.
Gjest Chrizzy Skrevet 26. mars 2005 #14 Skrevet 26. mars 2005 Jeg tror ikke det er noen annen sannhet i dette innlegget enn at noen faktisk faller for omsorgstyper, noen for bitchy damer, noen for grønn, noen for blå og så har vi jo KJÆRLIGHET da. Det følte jeg at kanskje manglet litt her
Gjest Chrizzy Skrevet 26. mars 2005 #15 Skrevet 26. mars 2005 Vel, jeg husker en annen diskusjon her inne der en dame helt seriøst anbefalte en annen å være "kostbar" for å få tak i en bestemt type. Så direkte usannsynlig er det ikke, selv om du kanskje har rett. I den rette situasjonen så kan det lønne seg, alt spørs på situasjonen i sin helhet.
Gjest Bellatrix Skrevet 26. mars 2005 #16 Skrevet 26. mars 2005 Vel, jeg husker en annen diskusjon her inne der en dame helt seriøst anbefalte en annen å være "kostbar" for å få tak i en bestemt type. Så direkte usannsynlig er det ikke, selv om du kanskje har rett. Tror vel ikke innlegget er sant, men kanskje mer en måte å si at det ikke er å leke kostbar som lønner seg. Vet ikke. Artig tråd uansett.
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2005 #18 Skrevet 26. mars 2005 Det er mange gutter som tenker strategi rundt hvordan forholde seg til en potensiell kjæreste, og sikkert mange jenter også. Jeg har _ikke_ tenkt å spille teater og jeg vil foretrekke det om den andre parten ikke gjør det heller.
valentino Skrevet 26. mars 2005 #19 Skrevet 26. mars 2005 Er meg selv, og oppnår jeg ikke noe med det så finnes det flere fisk i sjøen Ønsker ikke å prøve å være noe jeg ikke er, og vil heller ikke gi uttrykk for at jeg er noe annet enn jeg er. Det var da et helvetes mas om "å være seg selv" her. Kan dere ikke trøkke det inn i hjernene deres at det er mulig å endre seg selv? Mennesker er ikke statiske, vi utvikler oss hele tiden. En som har fokus på å forbedre seg vil gjøre det over tid. Og dersom man ikke får napp blant noen av fiskene i sjøen ved "å være seg selv" hva gjør man da?
Gjest Chrizzy Skrevet 26. mars 2005 #20 Skrevet 26. mars 2005 Og dersom man ikke får napp blant noen av fiskene i sjøen ved "å være seg selv" hva gjør man da? Her er det kanskje snakk om å fiske litt i dybden av seg selv og hente frem uante kvaliteter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå