linky Skrevet 26. mars 2005 #1 Skrevet 26. mars 2005 jeg skal legge negler til den store dagen, skal dere? og hvor mye betaler dere isåfall? jeg har ringt litt rundt og hørt litt priser, og det ligger på rundt 600 kr på de fleste steder. jeg tar ikke sjangsen på å kjøpe negler som en limer på selv. har erfaring med at de faller fort av, men en gifter seg jo en gang, og kan unne seg dette syns jeg..
Felixa Skrevet 26. mars 2005 #2 Skrevet 26. mars 2005 Ja, jeg skal ha kunstige negler, synes det er en fin detalj også føler jeg meg enda mere prinsesse med perfekte negler også. Har ikke sjekket hvor mye prisene er her, men regner med at de ligger på ca 600 kr.
Lassie Skrevet 26. mars 2005 #3 Skrevet 26. mars 2005 Har ikke satt noen dato enda vi da, men jeg kommer uansett til å ha kunstige negler den dagen jeg gifter meg. Fordi jeg jobber i barnehage så klarer jeg ikke holde mine ekte negler lange. Men jeg støper selv da, på hobbybasis. Så jeg kommer til å støpe på meg selv på den store dagen, jeg. Har ikke tatt noe kurs så jeg er ikke "godkjent negledesigner", men jeg gjør det bra nok for meg selv!
Pasha Skrevet 27. mars 2005 #5 Skrevet 27. mars 2005 (hun har sagt at hun skal gjøre det til kost-prisJeg kommer mest sannsynlig til å få støpt negler, mine egne er alltid korte... fordi med en gang jeg for litt lengde på de blir de "borte".. de er så myke så at de bare revner... Og på en sånn dag må man jo ha fine negler. Forrige gang jeg hadde det (bryllup til svoger) betalte jeg vel 550 kr.. har hørt om noe som heter Bryllups-støping.. dette er sikkert dyrere (trur de hadde det i den salongen jeg var i)... Nå er det ei vennine av ei vennine som har begynt å jobbe med det så da reiser jeg vel til henne når tiden nærmer seg og da blir det litt billigere satser jeg på (hun har sagt at hun skal gjøre det til kostpris)
Gjest Gjesta Skrevet 27. mars 2005 #6 Skrevet 27. mars 2005 Jeg støpte negler, det var faktsik utrolig deilig å bli dullet med mens de andre stresset rundt på festlokalet.... Jeg betalte 1100 kroner, med franske tipper, glitrestener og negltatovering.
Tusenfryd Skrevet 27. mars 2005 #7 Skrevet 27. mars 2005 Et lite tips bare - husk at hvis du ikke er vant til lange negler, kan det være svært hemmende med slike negler. De knekker også lettere fordi man "veiver" dem rundt og ikke helt vet hvor lang de rekker. Husk at du skal kunne kle på deg, knappe en bluse og sånn selv også, ikke la det hemme bryllupsdagen. Jeg hadde satt dem på et parager før - minst - for tilvenningens skyld. Og ha med ekstra neglelim - fixer - på den store dagen - tilfelle det skjer noe uforutsett.
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2005 #8 Skrevet 27. mars 2005 Jeg skal ha de naturlige.. Klarer ikke og få til ting hvis neglene blir for lange. Så skal heller finne en fin lys eller blank neglelakk og fikse selv.
linky Skrevet 28. mars 2005 Forfatter #9 Skrevet 28. mars 2005 men selv om man legger negler så trenger de jo ikke bli så lange. det velger du vel selv..
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2005 #10 Skrevet 28. mars 2005 Jeg for min del klarer ikke lengre negler enn 2-3 mm, da går ting greit. Blir de mye lengre enn det, så blir ting bare tull, og de brekker eller jeg hekter de fast i noe..
linky Skrevet 29. mars 2005 Forfatter #11 Skrevet 29. mars 2005 Jeg for min del klarer ikke lengre negler enn 2-3 mm' date=' da går ting greit. Blir de mye lengre enn det, så blir ting bare tull, og de brekker eller jeg hekter de fast i noe..[/quote'] det samme med meg. der for skal jeg ikke ha såå lange negler..
fant Skrevet 29. mars 2005 #12 Skrevet 29. mars 2005 Jeg kommer nok til å få støpt nye negler til den store dagen, men ikke så veldig lange... Prisen ligger vel på mellom 500 til 1000 kan jeg tenke meg, alt etter hvor mye ekstra pynt som skal på
Sannemor Skrevet 30. mars 2005 #13 Skrevet 30. mars 2005 Jeg skal ha kunstige, men vil at de skal se mest naturlig ut.
Gjest gjesta Skrevet 31. mars 2005 #14 Skrevet 31. mars 2005 Har ikke tenkt på det enda. men ja, det må jeg nok gjøre. Biter negler... uff ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå