AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #1 Skrevet 10. november 2018 Jeg og samboeren har hatt en litt dårlig periode sexmessig da vi har vært slitne og jeg er gravid. Vi har ikke hatt sex på en uke. (Vi pleier ha sex 4-5 ganger i uken). Jeg har tidligvakt i dag og måtte legge meg tidlig. Midt på natta våkner jeg av at hele senga "rister". Jeg ligger med ryggen mot han helt våken. Jeg hører at han runker og puster tungt. Kjente jeg ble litt sånn satt ut, og visste ikke helt hva jeg skulle gjøre. Burde jeg ta det opp med han? Fikk et snev av dårlig samvittighet fordi jeg ikke har ville hatt sex og han måtte runke.. og Så i tillegg veldig merkelig at han gjorde det vedsiden av meg når ham trodde jeg sov. Anonymkode: 1df41...207
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #2 Skrevet 10. november 2018 Gav du han ikke en hjelpendes hånd? Anonymkode: fd925...e7c 13
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #3 Skrevet 10. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Gav du han ikke en hjelpendes hånd? Anonymkode: fd925...e7c Nei, lata som jeg sov fordi jeg ikke ville gjøre han flau. Anonymkode: 1df41...207
Hill83 Skrevet 10. november 2018 #4 Skrevet 10. november 2018 Neste gang gir du han en hånd ... problem løst 18
Gjest supernova_87 Skrevet 10. november 2018 #5 Skrevet 10. november 2018 Dersom du synes det er ubehagelig sier du fra. At hvis han skal runke kan han gjøre det andre steder. Selv om det ikke er noe han gjør med deg så blir du involvert, og om dette er noe du ikke ønsker må han respektere det. Du skal ikke ha dårlig samvittighet for at "han måtte runke". Onani er en fin ting. Og bare nyttig i perioder der sexpartnere ikke ønsker sex.
bjone Skrevet 10. november 2018 #6 Skrevet 10. november 2018 Enig med @Rainstorm Men du må si ifra om det ikke er greit for deg og det gjøres siden av deg. Vet ikke om det er en mann ting for jeg har til nå ikke opplevd motsatt at en kvinne har onanert siden av meg når jeg har sovet/våknet av det. 1
zaco Skrevet 10. november 2018 #7 Skrevet 10. november 2018 Jeg foreslår at du later som ingen ting, dersom du tror det kan bli pinlig for en av dere. Dårlig samvittighet behøver du ikke ha nei. Det er ikke en gang sikkert han vet det selv, dette kan skje i søvne/halvsøvne dersom det er en stund siden sex. Dersom han forstyrrer deg kan du hysje på han, liksom i halvsøvne, men det er kanskje ikke så enkelt. 3
Gjest Alterego666 Skrevet 10. november 2018 #8 Skrevet 10. november 2018 Jeg ser ikke problemet her. Det er vel greit å ta en håndjager, på samme måte som det er greit å være for sliten til sex?
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #9 Skrevet 10. november 2018 Jeg tenker at dette ikke er noe å "lage styr" over. Han trodde du sov. Det var ikke ment negativt mot deg eller det at dere har hatt lite sex. Du er gravid og har ikke hatt lyst -den siste uken-. Det er ikke veldig lang tid! Men, han har jo fremdeles lyst på sex/nytelse, så da er det vel bare fint at han runker istedet for å mase på deg? Eller at han setter seg foran PCen og runker til livechatdamer? Ikke bruk tid på dette. Det gjør bare ting kjipt mellom dere. Prøv heller å bevare fysisk nærhet uten at det nødvendigvis blir sex. Evt gir du han runde om du føler veldig på det, men jeg tror du ikke bør presse deg til noe du ikke har lyst til. Det er et større problem enn at mannen din runker i senga når han tror du sover. Anonymkode: ee891...309 7
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #10 Skrevet 10. november 2018 Hei - dette tror jeg ikke du skal lage noe støy ut av. Kanskje er det ikke så unormalt. Jeg har jo snakket med venniner som forteller at det hender de våkner om natten og at de er kåte. Det løser de med litt kos med understellet og så sover de videre etterpå. Kjæresten er uvitende. Så at han blir kåt av å ligge ved siden av vakre deg og må lette litt på trykket.. er ikke noe som er noe problem.. Anonymkode: d95c1...edf 3
Katten.2.0 Skrevet 10. november 2018 #11 Skrevet 10. november 2018 Orgasme er et naturlig sovemiddel. Ser virkelig ikke problemet. 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #12 Skrevet 10. november 2018 En fantasi er å overnatte hos en venninne og litt ut på natten - ta dyna til side og runke....det spennende er vell om man blir fersket.. hvis ikke så er fantasien også digg at man bare spruter ut ved siden av ei pen venninne ..... men som jeg skriver... en fantasi Anonymkode: d95c1...edf
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #13 Skrevet 10. november 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, lata som jeg sov fordi jeg ikke ville gjøre han flau. Anonymkode: 1df41...207 Flau over hva? Anonymkode: 0471b...41a 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #14 Skrevet 10. november 2018 Er en så stor fantasi for meg at en gutt skal gjøre dette. Eller at jeg kan begynne å suge han mens han sover. Anonymkode: 1f885...505
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #15 Skrevet 10. november 2018 8 timer siden, bjone skrev: Enig med @Rainstorm Men du må si ifra om det ikke er greit for deg og det gjøres siden av deg. Vet ikke om det er en mann ting for jeg har til nå ikke opplevd motsatt at en kvinne har onanert siden av meg når jeg har sovet/våknet av det. Sikkert fordi hun har vært stille og/eller du sover tungt... Anonymkode: 58976...672
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #16 Skrevet 10. november 2018 Det har jeg opplevd et par ganger også. Men det er jo ingenting å ta på vei for. Han var kåt da og har såpass respekt for deg at han lar deg være i fred og ikke maser, når han vet du ikke orker sex. Anonymkode: 68b14...07b 6
Rotemor Skrevet 10. november 2018 #17 Skrevet 10. november 2018 Dette hadde ikke bryddd meg, men hvis du synes det er upassende så må du si fra. Det er vel fint at han føler seg trygg nok på å runke i sin egen seng...? 8
LeneXCII Skrevet 10. november 2018 #18 Skrevet 10. november 2018 Har ikke opplevd dette, men jeg tror nok jeg hadde vært rask med å hjelpe til . Jeg kan ikke tenke meg noe mer kleint enn en mann som må runke ved siden av kjæresten. (Dette er ikke ment som kritikk av deg TS!) 3
Sparkling_Pink Skrevet 10. november 2018 #19 Skrevet 10. november 2018 Det er vel bare å spørre om du skal gjøre det bedre for han ved å holde rundt han, eventuelt si ifra at han får finne seg ett annet sted fordi han forstyrrer deg på natta. Om det er flaut å snakke om runking, vil jeg si det er på tide å komme seg over den kneika. Sex blir bedre av å kunne bli omtalt mellom to partnere. 9
hutula1 Skrevet 10. november 2018 #20 Skrevet 10. november 2018 Redd for å gjøre han flau? Men i herrens navn han ligger jo å runker rett ved siden av deg. Jeg tviler på at han ville blitt flau. Litt forlegen kanskje, men en hjelpende hånd fra deg ville glattet over den forlegenheten. Faren er at det ville blitt til en vane for han å forvente en hjelpende hånd hver gang. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå