Gå til innhold

HASTER! Noen som kjører Fauske-Steinkjer/trondheim imorgen en gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Trenger å få fraktet valpen min hjem til oppdretter, og det haster, da han angriper kattene våre, og jeg begynner i jobb snart... han er 14 uker på mandag, og har mye energi, ikke helt vant til bur i bil, men om han får et griseøre og litt godis så går det bra. 

Han skal helt fra midt troms, og til steinkjer, men kan få fraktet han til Fauske imorgen, og kan kanskje være over over der til søndag. Noen som kan gi en hjelpende hånd....?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye betaler du? 

Anonymkode: 241b0...d1a

• Liker 1
Skrevet

Ta toget med den davel. Nattoget fra Fauske til Trondheim. 

• Liker 1
Skrevet

Er ikke jeg som betaler frakt.. så må høre med oppdretteren.. hvor mye tenker du?

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke med selv, og det blir litt lenge for en valp som går på do senest hver 3 time enda..

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Celinamarie98 skrev:

Jeg er ikke med selv, og det blir litt lenge for en valp som går på do senest hver 3 time enda..

Det er du som har skaffet deg hund og dermed du som får ta ansvar for å få den tilbake igjen. Du kan helt fint ta med feks tissematte slik at den gjør fra seg der. Men den går vel ikke like mye på do på natten og du kan begrense mat og drikke på natten. 

• Liker 5
Skrevet
9 minutter siden, Celinamarie98 skrev:

Er ikke jeg som betaler frakt.. så må høre med oppdretteren.. hvor mye tenker du?

Minst 5000. Jeg kjører

Anonymkode: 241b0...d1a

Skrevet
21 minutter siden, Celinamarie98 skrev:

Hei! 

Trenger å få fraktet valpen min hjem til oppdretter, og det haster, da han angriper kattene våre, og jeg begynner i jobb snart... han er 14 uker på mandag, og har mye energi, ikke helt vant til bur i bil, men om han får et griseøre og litt godis så går det bra. 

Han skal helt fra midt troms, og til steinkjer, men kan få fraktet han til Fauske imorgen, og kan kanskje være over over der til søndag. Noen som kan gi en hjelpende hånd....?

Har du en venn du kan spørre om å ta oppdraget og ta toget med hunden, og bruke en slik tissematte som noen foreslo?

Anonymkode: a9d23...76f

Skrevet

Evt blir det bedre med fly? Det går  jo raskere.

Skrevet

Du fikk deg valp og er overrasket over at den vil ta kattene..?

Anonymkode: 82f89...970

• Liker 10
Skrevet (endret)
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du fikk deg valp og er overrasket over at den vil ta kattene..?

Anonymkode: 82f89...970

Jeg er ikke overrasket, jeg var fullt klar over at det kunne komme til å skje, og var forberedt på at jeg kanskje ikke kom til å ha han lenge pga akkurat det. Problemet er bare at jaktinnstinktet hans tar overhånd. 

Og til dere over; oppdretter foreslo først at hun kunne komme med fly, men hun kan ikke pga jobb... i tillegg har hun nettopp hatt alle sine andre hunder hos veterinæren og har ikke råd til å punge ut med så mye. Nå spør jeg ikke om meninger, men heller om det er noen som kjører den strekningen som kunne tenkt å ta han med seg.. er oppdretter selv som ønsker å ha han tilbake istedet for at jeg selger han her oppe. 

Endret av Celinamarie98
Skrevet

Hvor mye koster en flytur på den strekningen med 1 person og 1 hund da?

Skrevet
7 minutter siden, Celinamarie98 skrev:

. er oppdretter selv som ønsker å ha han tilbake istedet for at jeg selger han her oppe. 

Men da bør vel oppdretter greie å organisere fraktingen av hunden.

• Liker 2
Skrevet

Oppdretter skal vel også betale deg tilbake penger for hunden og samtidig har hun ikke penger til flyreise? Pass på så du ikke blir svindlet for penger

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, Celinamarie98 skrev:

er oppdretter selv som ønsker å ha han tilbake istedet for at jeg selger han her oppe. 

Din hund - du bestemmer.

• Liker 2
Skrevet

Håper at du sørger for å få betalingen for hunden på konto før du leverer hunden.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye koster en flytur på den strekningen med 1 person og 1 hund da?

Ca 2500 for bare en person, så kommer hunden i tillegg.

Anonymkode: 6d97a...3bd

• Liker 1
Skrevet

Legg ut jobb på finn.no småjobber eller på nimber. Spesifiser at den må ut og tissue på veien. Velg en person med høy rating. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...