Gå til innhold

Hva slags legning har man om man tenner på penis, men ikke kjønnet mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt knotete formulert men...

Altså tenne på kjønnorganet, men ikke menn🤔 Jeg tenner ikke på menn, jeg blir ikke tiltrukket eller forelsket i menn, men jeg liker og tenner å se på penis. Er man bare hetero eller finnes det et annet navn på det?

Anonymkode: 989d5...286

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde det var det som var å være hetero - å hate det motsatte kjønn litt, men samtidig lide av et ironisk begjær etter kjønnet deres.

Anonymkode: 4e0b9...edf

• Liker 3
Skrevet (endret)

Er du mann selv? Jeg tenker at du er heterofil, og bisexuelll i så fall. 

Hvorfor Er det viktig for deg å sette deg selv i en kategori eller bås? 

Endret av Tipptoppi
Skrevet

Du trenger ikke å definere det! Sex og legning er ikke svart og hvitt. Du er ikke enten hetero eller homofil!

Jeg har en kompis som er vill etter "traps". Altså menn med penis, men de ser ut som kvinner. Pupper og alt. Kanskje det er noe du liker? 

Anonymkode: 279f1...40f

• Liker 3
Skrevet (endret)

Det er ikke en egen legning, men heter å være kjønnsforvirret. Er du kvinne, så kan fenomenet komme av et generelt hat mot menn, samtidig som du føler en seksuell attraksjon. En god psykolog kan være til hjelp for å nøste opp i forvirringen.

Endret av Horten Market
  • Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Horten Market said:

Det er ikke en egen legning, men heter å være kjønnsforvirret. Er du kvinne, så kan fenomenet komme av et generelt hat mot menn, samtidig som du føler en seksuell attraksjon. En god psykolog kan være til hjelp for å nøste opp i forvirringen.

Pølsevev.

• Liker 3
Skrevet

Liker du å se penisen på en mann da eller en tranny? Altså er det shemale du liker?:)

Anonymkode: e874b...c9f

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker du å se penisen på en mann da eller en tranny? Altså er det shemale du liker?:)

Ja, det tenner meg veldig🙈

Ts

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det tenner meg veldig🙈

Ts

Prøv ut gaysir da 🙂 hvis du ikke allerede er. Der er det mange fine

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Horten Market skrev:

Neida. En helt gjennomsnittlig psykolog kan fortelle deg at du er helt på jordet. 

Ts, hvorfor trenger du en merkelapp? 

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv ut gaysir da 🙂 hvis du ikke allerede er. Der er det mange fine

Det har jeg ikke prøvd. Kan det anbefales altså? Er det mange transer der?

Ts

Skrevet

høres mer ut som en fetish.. kanskje. 

Skrevet

Å jøje, her var det mye vrøvl. Du tenner på det du tenner på, og ferdig med det. Man har forskjellige preferanser, så kos deg med det du liker. Jeg har en venninne som er lesbisk, men har hatt sex med flere menn enn kvinner. Hun forelsker seg ikke i menn i det hele tatt, men vet hvordan det kjennes å ha sex med menn og nyter det veldig. Hun definerer seg selv som lesbisk, men jeg tenker at hvorfor har man behov for å definere seg som noe som helst? 

Anonymkode: a0c8d...2f0

Skrevet (endret)
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg tenker at hvorfor har man behov for å definere seg som noe som helst? 

Anonymkode: a0c8d...2f0

Fordi grad av selvbevissthet avgjør dybden i fellesskapet med andre. En katt som ikke er bevisst på at hun er en katt, vil ikke kjenne igjen sine artsfrender.

Endret av Horten Market
  • Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg ikke prøvd. Kan det anbefales altså? Er det mange transer der?

Ts

Ja! :) 

Skrevet

Mann her også, jeg tenner akkurat på det samme, kun på penis, resten tenner meg overhode ikke. Kvinnekropp derimot =Nam

Anonymkode: 45e19...d04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...