Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 23år og har aldri gjort annet med føttene mine enn å klippe neglene 😛

Er det vanlig å pleie føttene? Mener skrubbe, file, fotbad og kremer og sånt?

Anonymkode: 51db8...5e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg vil anta det er ganske vanlig. Jeg pleier å gjøre det jevnlig, om ikke like grundig, hver uke. Det kommer an på hva som er nødvendig.

Endret av Mystic woman
Skrevet (endret)

Jeg rørte ikke annet enn tånegler med neglelakk og klipper før jeg fikk første barn, og fikk endel hard hud under beina. Jeg hater tørr og hard hud (føles ut som borrelås på teppet, men det er heller psykisk) så siden da har jeg pleid føttene (hos fotpleie) et par ganger i året, mest på våren og rett etter sommeren. 

Også kjøpte jeg en grei fotkrem jeg bruker etter dusj. 

Endret av Zoey
  • Liker 1
Skrevet

Njæ, gjør litt mer om sommeren, mens på vinteren er det bare litt vedlikehold. Men det kommer jo an på om man har noen problemer eller ikke. Har man fine føtter så trenger man jo ikke gjøre noe. Er man plaget med hard hud som er ubehagelig, sprukne heler osv., så er det klart at det kan være greit med litt fotpleie. Jeg har litt hard hud og litt tørr hud, men ellers ingen plager. Så på vinteren går det kun i litt vedlikeholds-filing i dusjen + klipping av negler. Når sommeren nærmer seg går jeg over til å bruke litt fotkrem og lakker kanskje neglene.

Anonymkode: d34c5...643

Skrevet

Ja, jeg gjør det 2 ganger i uka. Det hadde sikkert holdt med èn gang, men jeg liker det. Jeg pleier å ta hårkur, og epilere beina, eller armene mens føttene dupper seg. 

Anonymkode: 710a9...3ef

Skrevet

Jeg filer hælene 1-2 ggr pr mnd. Smører føttene stort sett hver kveld. Hater tørre hud, det gjør rett og slett vondt til slutt. 

Anonymkode: 681a9...0cf

Skrevet

Jeg klipper negler og har på ny neglelakk ganske hyppig og så filer jeg føttene innimellom og smører de ganske ofte. 

Anonymkode: f298e...63c

Skrevet

Jeg gjør det en gang i uka. Fast søndagsgreie; fotbad, filing, barbere legger og smøre etterpå. 

Anonymkode: a2e32...95c

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg filer hælene 1-2 ggr pr mnd. Smører føttene stort sett hver kveld. Hater tørre hud, det gjør rett og slett vondt til slutt. 

Anonymkode: 681a9...0cf

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klipper negler og har på ny neglelakk ganske hyppig og så filer jeg føttene innimellom og smører de ganske ofte. 

Anonymkode: f298e...63c

Hva smører dere med?

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 23år og har aldri gjort annet med føttene mine enn å klippe neglene 😛

Er det vanlig å pleie føttene? Mener skrubbe, file, fotbad og kremer og sånt?

Hvordan ser og ikke minst føles føttene dine?

Hvordan du behandler føttene med sko og sokker avgjør mye for hvordan føttene har det, men dine føtter er unge. Når du passerer 30. Da får du større utfordringer med føttene.

Anonymkode: 01b25...867

Skrevet

Er 24, aldri gjort noe annet enn å klippe negler jeg heller og har baby myke føtter så har ikke sett et behov for å bruke tid på å stelle de.. 🙄

Anonymkode: 2c7b2...e8a

Skrevet

Jeg trodde det var en ukentlig greie for de fleste... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...