AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #1 Skrevet 9. november 2018 Dette har jeg lurt på lenge. Noen her som faktisk vet? Anonymkode: b3fcb...f44
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #2 Skrevet 9. november 2018 Krøllete hår er ovalt i tverrsnitt og glatt hår er trillrundt. Så det er mindre gnag fra eget hår og strikk med glatt hår, samt at glatt hår ofte er mindre flokete. Floker sliter også. Så ja. Anonymkode: cc82d...066 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #3 Skrevet 9. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Krøllete hår er ovalt i tverrsnitt og glatt hår er trillrundt. Så det er mindre gnag fra eget hår og strikk med glatt hår, samt at glatt hår ofte er mindre flokete. Floker sliter også. Så ja. Anonymkode: cc82d...066 Opplever nesten det motsatte uten at jeg skal være for påståelig. Har flere venner med både glatt og krøllete/bølgete hår, men det er som regel de med glatt hår som klager på floker hos meg. Jeg har bølget hår og kan ikke huske å ha hatt floker noen gang:P *banke i bordet* Anonymkode: 7cc04...263
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #4 Skrevet 9. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Opplever nesten det motsatte uten at jeg skal være for påståelig. Har flere venner med både glatt og krøllete/bølgete hår, men det er som regel de med glatt hår som klager på floker hos meg. Jeg har bølget hår og kan ikke huske å ha hatt floker noen gang:P *banke i bordet* Anonymkode: 7cc04...263 Enig. Jeg har også krøller, har aldri floker. Håret mitt er ikke glatt å ta på, det kjennes mer stritt ut. Kanskje det gjør at det føles slitt, selv om det ikke er det. Anonymkode: ffb25...c62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå