rutti Skrevet 31. mars 2005 #21 Skrevet 31. mars 2005 jeg kan den dagen jeg oxo, om dere ikke finner en dag der alle kan:) Kanskje litt vansjkelig. Men jeg gruer meg litt, siden jeg ikke kjenner så mange av dere. Kan vi ikke legge hverandre til på msn da?
Gjest lillelou Skrevet 31. mars 2005 #22 Skrevet 31. mars 2005 jeg har øvelse den kvelden... :-( , men håper dere andre får en hyggelig "bryllups-snakkekveld"!
ragsan Skrevet 1. april 2005 Forfatter #23 Skrevet 1. april 2005 Det er sannsynligvis umulig å finne en dag alle kan, desverre - vi satser på 7. i første omgang, så kan vi heller ha et treff til senere, ikke sant? Jeg er i hvert fall gjerne med igjen :D Det er hyggelig med treff
Harry's kvinne Skrevet 2. april 2005 #24 Skrevet 2. april 2005 Har fått med meg Egon i Prinsenkrysset, torsdag 7. april. Har vi blitt enige om tidspunkt? Finner vi hverandre?
ragsan Skrevet 3. april 2005 Forfatter #25 Skrevet 3. april 2005 Jeg reserverer bord. Skal vi si halv sju? Jeg kan ta med noen bryllupsblader og spre dem utover bordet, men ellers reserveres bordet til Sandlund, så dere får nesten spørre betjeningen dersom dere ikke ser meg... Kunne jo hatt en rød nellik i knapphullet, men har ikke knapphull på veldig mange klær som kan brukes inne og liker ikke nelliker Vi mener altså Egon i Kongensgate 30, på hjørnet mot Prinsensgate... Bare så det er heeeeelt klart...
Gjest Soon Mrs S Skrevet 3. april 2005 #26 Skrevet 3. april 2005 Jeg reserverer bord. Skal vi si halv sju? Jeg kan ta med noen bryllupsblader og spre dem utover bordet, men ellers reserveres bordet til Sandlund, så dere får nesten spørre betjeningen dersom dere ikke ser meg... Kunne jo hatt en rød nellik i knapphullet, men har ikke knapphull på veldig mange klær som kan brukes inne og liker ikke nelliker Vi mener altså Egon i Kongensgate 30, på hjørnet mot Prinsensgate... Bare så det er heeeeelt klart... Kommer jeg ialfall, skal se etter bord fylt med blader jeg Gleder meg kjempe mye til å snakke bryllup med flere som faktisk vil snakke bryllup
Gjest Soon Mrs S Skrevet 6. april 2005 #27 Skrevet 6. april 2005 Hei Jenter! Blir det møte i morgen eller? Kan komme jeg men ikke før kl.19.00
ragsan Skrevet 7. april 2005 Forfatter #28 Skrevet 7. april 2005 Vel, jeg er i hvert fall klar som ett egg. Regner med å være der halv sju for å ta bordet i besittelse - har tenkt å spise middag der når jeg først er på Egon, så kommer du sju finner du meg sannsynligvis med nesa i en burger
Rioja Skrevet 7. april 2005 #29 Skrevet 7. april 2005 Jeg er syk :-( Det vil da si at jeg ikke kommer i kveld! Håper vi kan ta et treff ganske snart igjen??? Synes det hørtes så koselig ut! Dere får kose dere med masse bryllups-prat, og gi referat i morgen! Snufs...
Gjest Soon Mrs S Skrevet 7. april 2005 #30 Skrevet 7. april 2005 Beklager. Noe har dukket opp som gjør at eg ikke kan møte opp kveld. Virkelig lei meg
Harry's kvinne Skrevet 7. april 2005 #31 Skrevet 7. april 2005 Uff, da, verken Rioja eller Soon Mrs S kunne komme? Ikke jeg heller, ringte Egon og ga beskjed for ca en time siden :-( kjempedumt! Satser på neste gang, da :-)
ragsan Skrevet 8. april 2005 Forfatter #32 Skrevet 8. april 2005 Vel, jeg fikk meg et godt måltid på Egon mutters alene Vi får gjøre ett nytt forsøk en annen gang...
Rioja Skrevet 8. april 2005 #33 Skrevet 8. april 2005 Så håpløse vi er... Træge trøndera!!! Håper du ikke har mista motet helt, ragsan? Har kjempe-lyst på et treff!!! Jeg skal bort i uke 16 (15-24april) Kanskje vi kan ta et treff uka etterpå? Jeg foreslår 28 april samme tid, samme sted!
ragsan Skrevet 9. april 2005 Forfatter #34 Skrevet 9. april 2005 Eh, så lettskremt er jeg ikke Jeg blir sikkert med (men neste gang kommer jeg sent ).
Harry's kvinne Skrevet 12. april 2005 #35 Skrevet 12. april 2005 Bra at vi kan prøve igjen, jeg vil gjerne være med. Jeg skal selvsagt på et møte torsdag 28. kl 18, men jeg kommer etter det (håper det ikke tar mer enn en time). Gleder meg
Gjest Soon Mrs S Skrevet 12. april 2005 #36 Skrevet 12. april 2005 Kan også den 28. kl 1800, men må antagelig spise der også for da kommer jeg direkte fra jobben. Slutter 5 men må ta buss fra melhus
ragsan Skrevet 13. april 2005 Forfatter #37 Skrevet 13. april 2005 Oops, kan ikke 28. allikevel, for da er jeg på vei til København.
Gjest Soon Mrs S Skrevet 19. april 2005 #38 Skrevet 19. april 2005 Det ble litt labert respons her synes jeg Blir det treff den 28.apr eller?
Gjest Soon Mrs S Skrevet 22. april 2005 #39 Skrevet 22. april 2005 Skal jeg bestille bord? Mange som vil være med
Harry's kvinne Skrevet 25. april 2005 #40 Skrevet 25. april 2005 Jeg skal fremdeles på møte, men regner med å komme etter det. Møtet er kl 18 og hvis vi skal treffes kl 19, blir jeg ikke så veldig sen, max en halv time. Noen flere???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå