Gå til innhold

Trondheimstreff?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som jeg er ganske installert i Trondheim hadde jeg synes det var hyggelig med et treff... Noen andre som vil?

Videoannonse
Annonse
Gjest lillelou ii
Skrevet

Hei! Jeg bor i Trondheim! Men skal ikke gifte meg fø til neste år.... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Hei! Jeg bor i Trondheim! Men skal ikke gifte meg før til neste år.... :wink:

FØR,ja... :oops:

Skrevet

Det er vel lov å komme på treff selv om bryllupet ikke skal stå før (med r, ja ;) ) neste år. Såfremt du har lyst, da?

Skrevet

Jeg vil gjerne være med på treff :hoppe:

Vi er jo litt anonyme her inne, tenk om vi kjenner hverandre fra før, da :ler:

Skrevet

Det skal man ikke se bort i fra, jeg har nettopp truffet igjen noen jeg hadde mistet kontakten med på et nett-treff. Uansett er det gøy med treff - og med en anledning til å skravle om bryllup med andre som synes temaet er like gøy ;) Er nok en del av de jeg omgås til daglig som begynner å bli en smule lei bryllupssnakket...

Skrevet

Jeg vil også være med!! Bare si tid og sted det. :D

Skrevet

Ok, to forslag til dag: torsdag 7. april på kvelden eller lørdag 9. april til f.eks. lunsj...

Er jo ganske nyinnflyttet, så jeg vet ikke om jeg har noen gode forslag til steder vi kan møtes - bør jo være et sted der man kan sitte å skravle...

Gjest Soon Mrs S
Skrevet
Ok, to forslag til dag: torsdag 7. april på kvelden eller lørdag 9. april til f.eks. lunsj...

Er jo ganske nyinnflyttet, så jeg vet ikke om jeg har noen gode forslag til steder vi kan møtes - bør jo være et sted der man kan sitte å skravle...

ah, er enig at vi må kunne finne en plass å skravle men disse dagen kan ikke jeg :roll:

Skrevet

Jeg kan både 7. og 9. på kvelden, men hadde vært gøy om vi fikk til at "alle" kunne møtes, da.

Jeg har fri tirsdager og torsdager på dagtid, men må da ta med minstemann. Dette pleier ikke å være noe problem, da han er den mest tålmodige ungen som finnes... helt objektivt sett, altså :wink: .

Enelsi, jeg skal også gifte meg 10. sept, hvilken kirke/feststed skal dere ha?

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Har også fri tirsdager på dagtid...

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

uff, så feil man kan ta! Jeg kan den 7 på kvelden, det var den 7 mai jeg hadde i hode når jeg så innlegget :ler:

Skrevet

Torsdag 7. april på kvelden høres ok ut for meg.

Sted?

Skrevet

Jeg tror jeg slenger meg på jeg og!!!

Har vært på KG treff tidligere, vi møttes på Egon. Bestilte bord på forhånd...

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Egon hørtes bra ut.. Prinsenkrysset?

Skrevet

Ok, Egon høres greit ut :D Da er vi enige om 7. april på kveldstid? Og jeg kan bestille bord...

Hvem er med? Så langt ser det ut som:

ragsan

Soon Mrs S

Rioja

Harry's kvinne

og kanskje rutti, enelsi og lillelou...

Skrevet

Heisann!

Jeg er også i byen, men vet ikke helt om jeg kan den 7. enda.. Tror jeg er på Steinkjer da, men vet ikke helt enda.. så ikke avskriv meg helt da :roll:

Skrevet

Hei på dere!

Flott ide med treff. Skulle gjerne blitt med jeg også, men er ikke i trd den dagen dessverre. Lykke til og kos dere med bryllupssnakk jenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...