AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #1 Skrevet 9. november 2018 Noen som har kjøpt en laser hårfjerningsmaskin fra elkjøp eller side til grei pris som fungerer? Hvor langt tid tok det før det virket og kan man bruke det nedentil?:) Anonymkode: d1919...b40
Millimani Skrevet 12. november 2018 #2 Skrevet 12. november 2018 On 11/9/2018 at 8:23 PM, AnonymBruker said: Noen som har kjøpt en laser hårfjerningsmaskin fra elkjøp eller side til grei pris som fungerer? Hvor langt tid tok det før det virket og kan man bruke det nedentil?:) Anonymkode: d1919...b40 Kjøpte en på "Enklere liv" for noen år siden. Hvor lang tid det tar før det virker kommer jo an på hvor ofte du bruker den Jo mørkere hud du har jo lengre tid tar det, om jeg har forstått det riktig...fordi du da ikke kan bruke så mye lysstyrke som om du er lysere i huden. Men da snakker jeg først og fremst "utlending-mørk". Jeg bruker den nedentil, det går helt fint. Men det er forskjell på kvaliteten på maskinene. Jeg kjøpte først en på Elkjøp som jeg hadde over lengre tid, den var treg og jeg måtte stadig skifte ut patroner. Den jeg har nå trenger jeg aldri skifte patron på.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #3 Skrevet 12. november 2018 17 minutter siden, Millimani skrev: Kjøpte en på "Enklere liv" for noen år siden. Hvor lang tid det tar før det virker kommer jo an på hvor ofte du bruker den Jo mørkere hud du har jo lengre tid tar det, om jeg har forstått det riktig...fordi du da ikke kan bruke så mye lysstyrke som om du er lysere i huden. Men da snakker jeg først og fremst "utlending-mørk". Jeg bruker den nedentil, det går helt fint. Men det er forskjell på kvaliteten på maskinene. Jeg kjøpte først en på Elkjøp som jeg hadde over lengre tid, den var treg og jeg måtte stadig skifte ut patroner. Den jeg har nå trenger jeg aldri skifte patron på. Hva heter den du har nå? Anonymkode: d1919...b40
Millimani Skrevet 12. november 2018 #4 Skrevet 12. november 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: Hva heter den du har nå? Anonymkode: d1919...b40 Her er den https://www.blush.no/product/831655/elektrisk/ipl/beurer-ipl-7500-satin-skin-pro?gclsrc=aw.ds&&gclid=CjwKCAiA5qTfBRAoEiwAwQy-6RVwxXGDVNEIKg7A-PpwZEb4sVy0311uWuhygossXJ0aQTA_07sE-hoCidkQAvD_BwE#
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå