Gjest skindeep Skrevet 26. mars 2005 #1 Del Skrevet 26. mars 2005 Ahh, må bare lufte ut noe nerver og spenning her. Jeg og min lille var på butikken i dag. Og da vi gikk ut satte jeg først fra meg alle varene inni bilen, og så min lille. jeg hadde da låst opp døren på passasjersiden. Jeg dro ut nøklene fra låsen og kastet de på førersetet. I det jeg slo igjen passasjer døra, hørte jeg et klikk og da låse hele bilen seg. Med nøklene og min lille inni bilen! PANIKK! Der sitter hun med ullklær på og solen varmet godt ute! :hår: Ikke har jeg mobilen min heller, for den var såklart inni bilen. Jeg spurte en tilfeldig forbipasserende om han kunne springe inn på Rimi og hente telefonen til meg. Og jeg ringer til min kjære, ikke svar å få... Jeg ringer min tante som bor i nærheten,ikke svar å få jeg ringer svigermor, heller ikke svar å få. Og da måtte jeg ta siste utvei. Ringe min andre nabo, nemlig farfaren min. Stakkar forvirrede farfar... Og jeg fikk svar!!! At han greide å finne frem til rette reservenøkkel og bryte fartsgrenser, noe han ALDRI gjør! heller 20 under... det er sterkt! STOR takk til min gode farfar! PHU, min lille hadde det fint, hun var litt tårevåt og svett, men heldigvis gikk alt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 26. mars 2005 #2 Del Skrevet 26. mars 2005 Det var ikke noen morsom opplevelse. Det var bra det endte godt. Tipper du er nøye på hvor du legger bilnøklene dine heretter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 26. mars 2005 #3 Del Skrevet 26. mars 2005 Må få komme med min bilnøkkelhistorie: Kvelden før bryllupet vårt hadde jeg med meg sønnen min som da var ett og et halvt i bilen. Vi skulle levere noe i kirken. Han sitter ellers alltid bak, men akkurat denne kvelden satt han foran i bilen. Jeg lempet ut blomster og urner fra bagasjerommet. Dårlig tid hadde jeg også - selvfølgelig. Akkurat i det jeg er ferdig og smekker igjen døra til bagasjerommet hører jeg at alle dørene låser seg... Veslegutten hadde klart å låse sentrallåsen, og nøklene sto i tenninga - inne i bilen. Det verste var at han klarte å komme borti volumknappen på bilstereoen - det ble HØYT! Sjelden har jeg hatet P4 så mye som akkurat da... Gutten ble vettskremt og jeg panisk. Prøvde å vise at han skulle ta opp den lille knotten ved vinduet, men han var helt hinsides. Til alt hell kom mannen min tilfeldig (!) forbi. Han handlet resolutt og knuste ruta. Ut kom en gråtende, utbæsjet gutt i armene på en skjelven mamma. Litt av en oppladning til dgaen vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skindeep Skrevet 26. mars 2005 #4 Del Skrevet 26. mars 2005 uff, stakkar liten! Ja, det er veldig lett for å låse inne nøklene (og i dette tilfelle, barna også), ihvartfall når man har sentrallås! Men tror nok at jeg skal passe bedre på nøklene heretter! man blir klok av skade, er det ikke det det heter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 27. mars 2005 #5 Del Skrevet 27. mars 2005 ei venninde startet bilen for og varme den lit, de var høyt oppi fjrllet på valdress . Bilen låste seg og først etter 2 timer kom hjelpen.......god varm bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå