Gå til innhold

Dere menn i 50-årsalderen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde dere gjort om en attraktiv 20 år gammel jente begynte å flørte med dere eller viste interesse for sex? Hadde det bare vært kleint? Er det ukomfortabelt for dere med så stor aldersforskjell? 

Anonymkode: 5a15c...3ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt skeptisk, og trodd det var baktanker/lureri som lå bak. 

Men på den annen side, akkurat som at det finnes unge menn som liker modne damer, er det sikkert noen andre veien også.       

Anonymkode: 640da...e43

Skrevet

Hvilken verden bor du i? Selvsagt vil de det. Sikkert over 60% ville sagt ja til dette. K40

Anonymkode: 4157e...370

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg ville blirt smigret, selvsagt.

Veldig tvilsomt om jeg ville handlet på muligheten. Jeg ser ikke meg selv sammen med jenter på samme alder som egne barn.

Mine preferanser går ikke i den retningen.

Skrevet

Jeg begynte å flørte med en på 60 nylig. Jeg er 18 år yngre. 

Jeg er også i samme kategori som deg, "attraktiv"... Og han er helt satt ut. Smigret, blitt betatt og opptatt av meg. Minuset Er at jeg fant ut for sent at han er gift. Så vær obs på det.

Syns forøvrig 30 års forskjell og at det blir som alterego her skriver, mulig at du kunne vært datteren hans...da er det litt mye.... Kunne du ikke heller, hvis du liker modne menn, sett etter de rundt 35-40 da? 😉

Anonymkode: 241f6...6a4

Skrevet (endret)

Dersom en attraktiv 20-åring hadde tatt initiativ ville jeg tatt det som et kompliment, og avvist henne på en hyggelig måte.

Jeg ville tenkt at hun var ute etter penger, eller at det var noe galt med henne.

Hadde hun derimot vært gjennomsnittlig attraktiv, og derfor bitte litt realistisk, da kunne det vært en sjanse, om ikke annet for å gi henne den selvtilliten hun fortjener, gjennom sex. Det kunne vært positivt for begge, og i teorien, en start på noe mer.

Aldersforskjellen er ikke noe problem, tvert i mot en stor attraksjon. Ei jente i tidlig 20-årene vil nesten uansett være ei uoppnåelig prinsesse for en som er i nærheten av 50, så ærlig må det være lov til å være.. Det er ikke bare alderen det kommer an på, damer på 50 kan også gjøre en mann fullstendig gal, og de vet gjerne hvordan, forskjellen er at unge damer trenger ikke å anstrenge seg.

Endret av zaco
Skrevet

Det hadde jeg vært med på - selvfølgelig.. Det finnes mange "voksne" jenter på 20 år.  Så en flørt er jo bare herlig. Det varmer jo et hjerte på 50 år selvfølgelig.. Om man hadde gått inn i et forhold med ei på 20 er vell et annet spørsmål, men en flørt er jo bare deilig da.. alder ingen betydning tenker jeg... M50

Anonymkode: 5ef16...86e

Skrevet

Er ikke der før om noen år, men... nei! I mangel av bedre skriftlig uttrykk, 'superkleint'

Skrevet (endret)

Hadde blitt smigret over at ei såpass ung dame finner gamle meg attraktiv, men avslått. Det blir bare veldig feil å ha seg med noen på den alderen. Faktisk yngre enn barna mine. Er redd jeg sliter litt med tenningen der gitt.

Endret av Hillbill
  • Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg begynte å flørte med en på 60 nylig. Jeg er 18 år yngre. 

Jeg er også i samme kategori som deg, "attraktiv"... Og han er helt satt ut. Smigret, blitt betatt og opptatt av meg. Minuset Er at jeg fant ut for sent at han er gift. Så vær obs på det.

Syns forøvrig 30 års forskjell og at det blir som alterego her skriver, mulig at du kunne vært datteren hans...da er det litt mye.... Kunne du ikke heller, hvis du liker modne menn, sett etter de rundt 35-40 da? 😉

Hvordan møttes dere? Aner ikke hvor jeg hadde begynt engang, er akkurat ikke mange eldre menn på tinder tror jeg? Og som mange her sier så virker det ikke som om de fleste hadde vært interesserte. 

Altså, jeg har ingenting imot å date menn på min egen alder eller i 30-årene, men jeg tenner fryktelig på eldre menn i 45-60-årene av en eller annen grunn. Så det ville jo vært rent seksuelt, skjønner jo at det ikke er realistisk å date noen som er 30 år eldre 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken verden bor du i? Selvsagt vil de det. Sikkert over 60% ville sagt ja til dette. K40

Anonymkode: 4157e...370

En kjenner andre på seg selv, om det er naturlig for deg å ta en Grande i kornåkeren betyr det ikke at alle andre har samme tilbøyelighet. Jeg tror de færrste andre kvinner i din alder ville ha gjort det. 

En jente i 20 årene er bare et barn, og er totalt uinteressant for meg. M53

Anonymkode: 3293d...185

• Liker 2
Skrevet

Kleint...Jeg har barn som er eldre enn det. Tror ikke jeg hadde klart å se på hun som voksen engang. Det ville vært ubehagelig.

Anonymkode: 23e0d...b63

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, zaco skrev:

Aldersforskjellen er ikke noe problem, tvert i mot en stor attraksjon. Ei jente i tidlig 20-årene vil nesten uansett være ei uoppnåelig prinsesse for en som er i nærheten av 50, så ærlig må det være lov til å være.. Det er ikke bare alderen det kommer an på, damer på 50 kan også gjøre en mann fullstendig gal, og de vet gjerne hvordan, forskjellen er at unge damer trenger ikke å anstrenge seg.

Jeg skrev litt lenger opp, jeg er 18 år yngre enn han jeg flørter med. Han, som er 60, sier det samme (enda jeg ikke er 30 år yngre enn han), at jeg er "uoppnåelig" for han og at han blir ekstremt smigret og ør i hue av at en såpass "ung" er begeistret for han....så det er ikke bare de veeeldig unge som gjør at de "litt eldre" blir helt satt ut :)

• Liker 1
Skrevet

Hadde vært kvalmt, på samme måte som om en 13 åring hadde oppført seg likedan. De er barn i forhold til meg, og på alder med mine egne barn. 

Anonymkode: 6f2bd...0b4

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan møttes dere? Aner ikke hvor jeg hadde begynt engang, er akkurat ikke mange eldre menn på tinder tror jeg? Og som mange her sier så virker det ikke som om de fleste hadde vært interesserte. 

Altså, jeg har ingenting imot å date menn på min egen alder eller i 30-årene, men jeg tenner fryktelig på eldre menn i 45-60-årene av en eller annen grunn. Så det ville jo vært rent seksuelt, skjønner jo at det ikke er realistisk å date noen som er 30 år eldre 

Kan vel umulig være noe stort problem å finne seg en som er eldre for sexens skyld ihvertfall. Men utelukk ikke at de er veletablert å du blir et sidesprang. 

Tenker du mere forhold tror jeg de fleste drar på bremsen litt. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...