AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #1 Skrevet 9. november 2018 Jeg syns det smaker det samme, er det for pynt eller kjøle ned raskere? Tips til andre ting å ha i kakkaokoppen? Anonymkode: eb29d...831
FrankDrebin Skrevet 9. november 2018 #2 Skrevet 9. november 2018 Jeg synes krem i kakao er godt, men marsmellows smaker ingenting, så ser ikke helt vitsen med å putte det oppi. 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #3 Skrevet 9. november 2018 Fordi det er godt? Hvis du ikke merker forskjell så trenger du ikke spise det. Jeg syns det er godt å lage kakao med chilli eller salt karamell, for variasjon. Er også godt å blande i diverse krydder, som kanel, nellik, kardemomme ol. Anonymkode: 71a23...ddd 6
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #4 Skrevet 9. november 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns det smaker det samme, er det for pynt eller kjøle ned raskere? Tips til andre ting å ha i kakkaokoppen? Anonymkode: eb29d...831 KAKAO! Ikke kakkao...... Anonymkode: 75016...8a9 1
Meadow Skrevet 9. november 2018 #6 Skrevet 9. november 2018 Krem runder av smaken, marsmellows er bare sukker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå