Gjest MonicaØ Skrevet 21. august 2002 #1 Del Skrevet 21. august 2002 Hei ! En liten ting jeg lurer på, kan man hver år ( eller hver 2. år ) få en rutinekontroll hos fastlegen ? Synes nemlig min lege virker lite villig til slik. Jeg er en gang i året hos legen til gynegologisk undersøkelse, min mann er aldri hos legen. Da vet man jo egentlig ikke om det er noe feil. Burde ikke alle mennesker hatt en slik sjekk ? Man kan føle seg frisk, men likevel kan det være noe feil i kroppen. Hva mener du ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 21. august 2002 #2 Del Skrevet 21. august 2002 Hei ! En liten ting jeg lurer på, kan man hver år ( eller hver 2. år ) få en rutinekontroll hos fastlegen ? Synes nemlig min lege virker lite villig til slik. Jeg er en gang i året hos legen til gynegologisk undersøkelse, min mann er aldri hos legen. Da vet man jo egentlig ikke om det er noe feil. Burde ikke alle mennesker hatt en slik sjekk ? Man kan føle seg frisk, men likevel kan det være noe feil i kroppen. Hva mener du ? Jeg tror det er vanlig å be legen om en rutinesjekk. Gynekologisk undersøkelse er hvert tredje år. Men det er vel mye tryggere å ta en gang i året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zena Skrevet 21. august 2002 #3 Del Skrevet 21. august 2002 Hvorfor skal man til legen så ofte? Hvert 3. år til gynekolog er anbefalt for jenter, men noe mer trengs vel ikke??? Lever man sunt og har generell god helse så sier vel kroppen i fra dersom noe ikke stemmer (trøtthet, smerter, drastisk vektendring, utflod, kløe, søvnproblemer e.l.)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå