AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #1 Skrevet 9. november 2018 For en tid siden kommenterte jeg noe som en bekjent la ut på fb. Dette var morsom kommentar på lik linje med det hans venner også la inn:) Så får jeg varsel om at hat trykket "liker" på min kommentar, men når jeg sjekker det ut var det borte.. De andre kommentarene hadde fremdeles sin "likes". Hva tror dere har skjedd her? Anonymkode: e143e...308
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #2 Skrevet 9. november 2018 Jeg tror du overtenker. Anonymkode: eb15c...e39 13
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #3 Skrevet 9. november 2018 Han likte alle på «autopilot», så oppdaget han senere at han hadde likt din og han ønsker ikke å gi oppmerksomhet til deg og trakk den dermed tilbake? Anonymkode: 65b1b...de5 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #4 Skrevet 9. november 2018 Eller han trykket den tilbake ved en feil når han så gjennom kommentarene? Er drt en spesiell grunn til at duni det hele tatt har hengt deg opp i dette? Anonymkode: 7a50d...c44 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #5 Skrevet 9. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han likte alle på «autopilot», så oppdaget han senere at han hadde likt din og han ønsker ikke å gi oppmerksomhet til deg og trakk den dermed tilbake? Anonymkode: 65b1b...de5 Aldri hørt om "autopilot" Den ble fjernet neste dag.. Vi har vært venner før altså. Vet kjæresten hans ikke liker meg. Hun har aldri gitt meg en sjanse til å bli kjent med henne heller. For ordens skyld er jeg gift, så er ikke ute etter å "kapre" noen Jeg bare stusset litt over det som skjedde. Det finnes ikke noe vondt i denne mannen. Anonymkode: e143e...308
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #6 Skrevet 9. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller han trykket den tilbake ved en feil når han så gjennom kommentarene? Er drt en spesiell grunn til at duni det hele tatt har hengt deg opp i dette? Anonymkode: 7a50d...c44 Ja jeg så meg nesten nødt til dette, da vi i min vennegjeng også har spøkt om dette temaet Det var en ren spontan handling fra min side, og ikke noe mer. Anonymkode: e143e...308
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #7 Skrevet 9. november 2018 Jeg synes du legger altfor mye i dette. Det skjer ofte at folk gir feil reaksjon på en kommentar, melding eller bilde og fjerner/endrer reaksjonen sin. Anonymkode: 950ca...426 2
NancyDrew Skrevet 9. november 2018 #8 Skrevet 9. november 2018 Eller den bare forsvant...? Dette var overtenking på høyeste nivå. Ble litt som å lese dagboken min på ungdomsskolen. Hvorfor så opphengt i dette? 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #9 Skrevet 9. november 2018 1 time siden, NancyDrew skrev: Eller den bare forsvant...? Dette var overtenking på høyeste nivå. Ble litt som å lese dagboken min på ungdomsskolen. Hvorfor så opphengt i dette? Det er bare litt... spesielt. Det samme sier mannen min. Tror dette er en måte å "fryse" meg ut på, da både kjæresten hans og en annen venninne også gjør dette. Vil ikke fruene prate med meg, så lar de heller ikke sine menn gjøre det heller Anonymkode: e143e...308
NancyDrew Skrevet 9. november 2018 #10 Skrevet 9. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er bare litt... spesielt. Det samme sier mannen min. Tror dette er en måte å "fryse" meg ut på, da både kjæresten hans og en annen venninne også gjør dette. Vil ikke fruene prate med meg, så lar de heller ikke sine menn gjøre det heller Anonymkode: e143e...308 Har du gjort noe som får disse «fruene» til å mislike deg, lurer jeg på da?
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #11 Skrevet 9. november 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Aldri hørt om "autopilot" Den ble fjernet neste dag.. Vi har vært venner før altså. Vet kjæresten hans ikke liker meg. Hun har aldri gitt meg en sjanse til å bli kjent med henne heller. For ordens skyld er jeg gift, så er ikke ute etter å "kapre" noen Jeg bare stusset litt over det som skjedde. Det finnes ikke noe vondt i denne mannen. Anonymkode: e143e...308 Det kan godt hende, men her får du nok bare høre hvor høy på pæra du er 😉 Anonymkode: 84bc5...7bd
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #12 Skrevet 9. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er bare litt... spesielt. Det samme sier mannen min. Tror dette er en måte å "fryse" meg ut på, da både kjæresten hans og en annen venninne også gjør dette. Vil ikke fruene prate med meg, så lar de heller ikke sine menn gjøre det heller Anonymkode: e143e...308 Har vært borti det samme, det er som regel et forsøk på å manipulere/mobbe/fryse deg ut. Anonymkode: 84bc5...7bd 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #13 Skrevet 9. november 2018 De liker ikke det. Så enkelt og så greit. Muligens han mener at du nå prøver for hardt. Ler nok av deg Anonymkode: 53308...9f6
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #14 Skrevet 9. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan godt hende, men her får du nok bare høre hvor høy på pæra du er 😉 Anonymkode: 84bc5...7bd Regner med det:) Er nok flere kvinner som kjenner seg igjen i denne metoden. Synes det er rart at ikke mennene reagerer på så usikre og manipulerende damet som dette.. Dette er jo rett og slett bare rart Sykt at de sitter og følger så godt med på sine menn. Så bestemmer de attpåtil hvem mennene skal ha kontakt med og ikke. Anonymkode: e143e...308 1
exictence Skrevet 9. november 2018 #15 Skrevet 9. november 2018 Noen ganger har jeg kommet til å trykke to ganger rett etter hverandre uten at jeg ar vært klar over det. Sånn mat det først bli liker, men så slått det vekk igjen 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #16 Skrevet 9. november 2018 2 timer siden, NancyDrew skrev: Har du gjort noe som får disse «fruene» til å mislike deg, lurer jeg på da? Niks. Anonymkode: e143e...308
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #17 Skrevet 9. november 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er bare litt... spesielt. Det samme sier mannen min. Tror dette er en måte å "fryse" meg ut på, da både kjæresten hans og en annen venninne også gjør dette. Vil ikke fruene prate med meg, så lar de heller ikke sine menn gjøre det heller Anonymkode: e143e...308 Dersom, Ts, du evner tolke dette ut av en «like» som forsvinner så kan jeg med 150% sikkerhet fortelle deg dette: du analyserer deg til problemer som ikke finnes. Konsentrer deg om noe viktig. Bruk hjernekraft på å lære deg et nytt språk, kast deg uti lokalpolitikken eller begynn å snekre dine egne møbler. Meld deg inn i røde kors. Diskuter filosofi, ikke venner, med din partner. Kort sagt: konsentrer deg om deg. Jeg garanterer deg at problemene dine med desse som «fryser» deg vil forsvinne. Fordi det finnes kun i hodet ditt. (Og i laverestående samfunnslag. Men om du utvikler deg som menneske så tilhører du ikke sistnevnte og problemet vil også da forsvinne.) Anonymkode: cc7be...96c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå