AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #1 Skrevet 9. november 2018 Hei! Jeg har hatt mensmurringer i 3-4 uker nå, noen ganger vondere enn det bruker å være når tr er på besøk. Tok ut spiral i juli, over 4 mnd siden (gikk problemfritt og hadde den kun 1 år) mensen har vært annerledes denne mnd, kom 2 dager for tidlig og var mer brunlig første dagen (det er den aldri) og varte i 2-3 dager, vondt i korsrygg og sterkere menssmerter enn jeg har hatt tidligere. Aldri slitt med dette før. Mensmurringene har fortsatt etterpå og begynte allerede 1 uke før blødning...tok test dagen jeg ventet tr (negativ) sliter ellers med å stå opp, tåler plutselig ikke kaffe lenger, maks 1 kopp dagen (!!) og humørsvingninger... noen som har opplevd dette før? Vondt om jeg strekker meg for fort osv i livmor også... Legen sa når jeg tok ut spiral at alt var fint og alt «var på plass igjen» etter ett par uker Anonymkode: 18a53...7eb
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #2 Skrevet 9. november 2018 Helt normalt. Kan ta lang tid før hormoner og syklus har stabilisert seg. Litt feil av legen å si et-par uker, det kan ta måneder. Anonymkode: 662db...dd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå